Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_735134

ziet er mooi uit gizmo :) , ben benieuwd naar het eindresultaat.

en dabeast, je ei is ook tof :tu: .

nou even een vraagje, gebruiken jullie vray, of toch maar raytrace materials :)?

Bewerkt: door Wauzie

Geplaatst:
comment_735162

Vray to the bone.

Kan niet zonder, heb nog nooit met mr gewerkt.

Altijd scanline gebruikt tot ik _O_ Vray _O_ uitvond.

Bewerkt: door ~> GizmO <~

Geplaatst:
comment_735163

Ikzelf gebruik Raytrace met een HDRI in de 'Environment' slot. Maar buiten dat, gebruik ik 2 soorten lichtbronnen (een Omni en een Skylight). De Omni zijn multiplier heb ik op 0,7 gezet en de tint op heel licht oranje (255,248,240). De Skylight zijn Multiplier heb ik op 1,0 staan en de tint is eveneens licht oranje (255,250,243). De lichtbron was in mijn geval een belangrijke aanvulling zodat het wat mooier word, in plaats van een grijzige boel.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_735261

vandaag voor het eerst ook ff V-ray geprobeert. en helemaar naar eigen insicht wat geprutst. en dit is het geworden.

vrasyic7.jpg

ik heb nu een hele mooie tut gevonden op wauzie's zijn site. k was aan t zoeken naar een HDRI en toen kwam k op zijn site. ga nu ff die tut volgen. hopelijk word de render dan wel mooier.

Geplaatst:
comment_735274

Ok bedankt :puh:,

Hier nieuwe shots:

bord02.jpg

gtafbreed02klein.jpg

Ik moet wel nog de randen van die plaatjes iets donkerder maken in photoshop, nu lijken ze zo afgezaagd en ik moet eigenlijk een iets betere textuur hebben voor dat karton/houtachtige gedoe waar je die punaisses in doet op dat prikbord, heb nu maar een soort van vloerbedekking :D , die leek er het meeste op :Y .

Lol ik realiseer me net dat dat bord wel een beetje hoog hangt :puh:.

Geplaatst:
comment_735282

surper mooi wauzie en door midel van uwe tut heb ik nu begrepen hoe die v-ray werkt :)

vray2gw6.jpg

deze is wel iets beter als die eerst van mij.

EDIT

gizmo die auto begint al ergens op te lijken. maar maak je nu je lambogini niet meer af dan ? of is die al klaar ??

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_735875

dit is me eerste project in google sketchup ooit :puh:

mss lijkt het op niks maar ja ik moet oefen , ik heb zelfs nog geen tutorials gevolgd

mss kan iemand dit naar gta sa converteren?

hier zijn enkele screens:

gtapipeip4.th.png

gtapipe2jf1.th.png

ik kan anders het model aan iemand via msn door sturen die het dan op gta SA kan zetten ;)

>>> Door Wazuup: Hiervoor is het show jouw models topic :bier:<<<

Geplaatst:
comment_736033
Ok bedankt :puh:,

Hier nieuwe shots:

bord02.jpg

gtafbreed02klein.jpg

Ik moet wel nog de randen van die plaatjes iets donkerder maken in photoshop, nu lijken ze zo afgezaagd en ik moet eigenlijk een iets betere textuur hebben voor dat karton/houtachtige gedoe waar je die punaisses in doet op dat prikbord, heb nu maar een soort van vloerbedekking :D , die leek er het meeste op :Y .

Lol ik realiseer me net dat dat bord wel een beetje hoog hangt :puh:.

Damn, dat is echt very nice, ik denk dat je hem nog mooier krijgt door hem met vray te renderen. En voor die bladen op dat prikbord, misschien heel ligt een displace map er aan toevoegen, ik denk dat het zoiets ietjes mooier en realistischer word. maar damn zo nice.

Geplaatst:
comment_736180

@Kees

Lambo ben ik ook nog mee bezig.

Alleen daar zal je niet echt veel updates van zien aangezien ik veel met materials bezig ben en ik dat 9/10 de render niet laat finishen omdat ik dan al zie (als je klein stukje kan zien) dat material fout is bijv.

Ok bedankt :puh:,

Hier nieuwe shots:

bord02.jpg

gtafbreed02klein.jpg

Ik moet wel nog de randen van die plaatjes iets donkerder maken in photoshop, nu lijken ze zo afgezaagd en ik moet eigenlijk een iets betere textuur hebben voor dat karton/houtachtige gedoe waar je die punaisses in doet op dat prikbord, heb nu maar een soort van vloerbedekking :D , die leek er het meeste op :Y .

Lol ik realiseer me net dat dat bord wel een beetje hoog hangt :puh:.

Voor mooi realistisch effect kan je misschien de camera in een lagere positie zetten en er een dak/plafond modellen. Dat zal het mooier maken.

@bb

Aan de lightnight te zien bij bijv. de render van het prikbord (bij de kast, de schaduw) lijkt het mij dat hij al vray gebruikt op dit moment. Correct me if i'm wrong.

@Wauzie

Als je nog bepaalde textures nodig heb moet je ff lijstje maken met wat voor precies.

Heb aantal gb textures en zit vast wel iets tussen dat je kan gebruiken.

Check cg-textures ook. Mooie high res (niet altijd goed overlopende) textures.

Komt er btw nog servies en apparaten in de keuken?

<3 details

:cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.