Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_736339

Ja ik ben van plan ze goed te vullen :puh:. Het is uiteindelijk de bedoeling dat dit ingame komt, in unreal tournament 3 dan, en dan wil ik wel een mooie map hebben :puh:.

Als jullie leuke ideetjes hebben op het gebied van details hoor ik ze graag :tu: .

En over dat plafond, ik heb er eentje gehad, maar dan is de belichting van mijn scene verpest, op het moment render ik met een skylight en een omni, maar als ik een plafond toevoeg, heeft die skylight weinig effect meer, en krijg ik geen mooie renders meer, hebben jullie hier een oplossing voor (misschien dat ik nog te weinig heb geprobeerd met omni's en dat ik misschien ongeveer dezelfde belichting kan krijgen)?

Op de screen hieronder zie je een aantal details die ik op het moment heb. Ik probeer die dan ook zo goed mogelijk te gebruiken. Ik gebruik bijvoorbeeld die 'spatel' als jumppad naar een ander kastje. Maar zoals ik al aangaf, ideeën zijn welkom (vooral voor de vulling van de kastjes :puh:)

post-2167-1184830806.jpg

Geplaatst:
comment_736341

Wow man wauzie, je bent een pro je kan zo gaan werken bij een architectenbureau! BTW wil je me zeggen hoeveel polys je keuken heeft?

Geplaatst:
comment_736351

ik schat op minder dan 100.000poly's aangezien het veel van blokken dus 4vlakken maar de voorwerpen zoals dozen, vorken, lepels, pannen verbruiken wel veel polygonenaantal zou ik nog geloven

maar Wauzie, ik weet dat wij geen mooie verleden hebben, maar ik vind dat jij nu wel echt veel ervaring opbrengt dan die oude Wauzie dat ik voor het eerst gekend heb

veel mooier details, veel geilere dingen waarvan ik haast zeg "asjemenou is hij echt serieus goed bezig?" ^^

Bewerkt: door SWYV

Geplaatst:
comment_736409

Ik heb fftjes een simpel vaasje gemodelled, om daarna wat te kloten met materials in scanline renderer. Het zwarte vind ik zelf best kut, maar ik weet niet hoe ik het moet veranderen, want ik heb 2 omni lights erbij gedaan, 1 aan de linker, en schuin tegen over de andere.

Anyway dit is hem:

vaasvv3.jpg

Bewerkt: door Big-Bear

Geplaatst:
comment_736454
Ja ik ben van plan ze goed te vullen :puh:. Het is uiteindelijk de bedoeling dat dit ingame komt, in unreal tournament 3 dan, en dan wil ik wel een mooie map hebben :puh:.

Als jullie leuke ideetjes hebben op het gebied van details hoor ik ze graag :tu: .

En over dat plafond, ik heb er eentje gehad, maar dan is de belichting van mijn scene verpest, op het moment render ik met een skylight en een omni, maar als ik een plafond toevoeg, heeft die skylight weinig effect meer, en krijg ik geen mooie renders meer, hebben jullie hier een oplossing voor (misschien dat ik nog te weinig heb geprobeerd met omni's en dat ik misschien ongeveer dezelfde belichting kan krijgen)?

Op de screen hieronder zie je een aantal details die ik op het moment heb. Ik probeer die dan ook zo goed mogelijk te gebruiken. Ik gebruik bijvoorbeeld die 'spatel' als jumppad naar een ander kastje. Maar zoals ik al aangaf, ideeën zijn welkom (vooral voor de vulling van de kastjes :puh:)

Try this.

Mooie tutorial met erg photorealistis resultaat.

Ziet er goed uit.

Hoeveel poly's kan een map in ut3 hebben?

Geplaatst:
comment_736771

ty, ik zal hem zo snel mogelijk eens proberen.

Als ik het goed heb zitten er een paar miljoen poly's in de gemiddelde map, wat ik wel zeker weet is dat elke losse model 10.000 poly's kan bevatten :) , dus daar hoef ik me geen zorgen om te maken, ik werk dan vrij lowpoly :D .

Bewerkt: door Wauzie

Geplaatst:
comment_738699

Ziet er mooi uit. Ik zou zeggen dat het net echt lijkt. Het is niet van het echt te onderscheiden. Mijn cijfer; 9,9. :eten:

Ik heb ook nog 1 ding gemaakt voordat ik voor een zeer lange periode afwezig ben.

dontlaughqh6.png

Apple-Mac

Geplaatst:
comment_738995

"Kunstzinnig" Appel :puh:. Alleen nog een etiketje op die spuitpus en een glazen klepje op dat cd-ding-doosje. En die ene potlood steekt door de grond...

Ik heb eens even zitten rommelen om te kijken wat je allemaal met dat alpha kan doen. Zoiets als dit kon dus: :D

laagspanning001ep0.jpg

Geplaatst:
comment_739015

@appel: Thank you very much =D

@Nick: netjes :)

Weer wat van mij :7

audioplugjean9.jpg

Voor de mensen die niet weten wat dit is...

dit is een audio plugje voor in verschillende versterkes die nog een grote plug benodiggen voor bijvoorbeeld een koptelefoon zoals de meeste weten heeft een MP3 spelertje een kleiner plugje daar is dit dus voor om koptelefonen of oordopjes met kleinere plugjes te laten werken in die soort versterkers.

Grats,G

Edit.

ik post zometeen een vergelijking.

Edit.

Grats,G

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.