Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_797762
weer aan het modellen geslagen na minstens anderhalf jaar ._.

Ziet er uit als tafel en stoeltjes voor kinderen. :D

Netjes. ;)

Geplaatst:
comment_797811

Ik heb SketchUp een uurtje, en dit is mijn outcome ( ben nog beginner!)

Ik heb een simpel schuurtje gemaakt :bier:

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Geplaatst:
comment_799194

Ik heb weer eens in mijn bestanden zitten rommelen en heb een oud project terug gevonden =D

Die hoed staat je goed?¿

Grats

@Galiorix: Whoei :7

>>> Door DaBeas: Ouwe, zo oud is dat projectje ook weer niet hea :7 .<<<

:O Nu heb je het verklapt xD

Bewerkt: door Dhr.Gybrus

Geplaatst:
comment_799255
Ik heb weer eens in mijn bestanden zitten rommelen en heb een oud project terug gevonden =D

Die hoed staat je goed?¿

*Über geile screen*

Grats

Woow, dat pwnt echt man :D

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_802643

Ik bump dit topic maar anders word het helemaal zo dood als een miereneuker :7.

Ik ben gister en vandaag eventjes wat bezig geweest met een scene maken. Mijn doel is hierbij het oefenen van werken met materials en high poly models. Vooral het realisme wil ik bereiken met deze scene. Ik vind zelf dat het tot nu toe al aardig gelukt is, het water vind ik best realistisch en ook het zand lijkt redelijk echt. Graag postief, opbouwend en ABN commentaar en wanneer je het ergens niet mee eens ben of mijn render lelijk vind graag met goede argumenten en tips onderbouwen. De scene is trouwens nog lang niet af!

render419.jpeg

Een closeup

render418.jpeg

Een render van het zand, de scene in heel vroeg stadium

render407.jpeg

Doei pwndkc2.png

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_802646

Je textures zien er zo verschrikkelijk mooi uit, zo clean en scherp. Zeer goed werk, allen zou ik in je final render nog even een stukje kade in je scene opnemen zodat we duidelijker zien waar het zich allemaal afspeelt.

Geplaatst:
comment_802651
Je textures zien er zo verschrikkelijk mooi uit, zo clean en scherp. Zeer goed werk, allen zou ik in je final render nog even een stukje kade in je scene opnemen zodat we duidelijker zien waar het zich allemaal afspeelt.

Bedankt voor je reactie Frank :).

En ik ga inderdaad een stukje kade maken, wat huisjes daar achter neerzetten, maar eerst nog wat kleine details bij de muur maken, ik ben perfectionist :7.

Geplaatst:
comment_803531
Ik bump dit topic maar anders word het helemaal zo dood als een miereneuker :7.

Ik ben gister en vandaag eventjes wat bezig geweest met een scene maken. Mijn doel is hierbij het oefenen van werken met materials en high poly models. Vooral het realisme wil ik bereiken met deze scene. Ik vind zelf dat het tot nu toe al aardig gelukt is, het water vind ik best realistisch en ook het zand lijkt redelijk echt. Graag postief, opbouwend en ABN commentaar en wanneer je het ergens niet mee eens ben of mijn render lelijk vind graag met goede argumenten en tips onderbouwen. De scene is trouwens nog lang niet af!

Doei pwndkc2.png

Hey lieverd.

Ziet er erg relax uit, het zand is zeer high poly en realistisch. Nu mijn tips:

-Probeer het water een iets vuilere look te geven, dat past denk ik beter bij de ook niet al te schone muur.

-Ik zou de letters JORGE los van elkaar texturen, nu kan je nog zien dat de texture overloop op elkaar, wat vrij makkelijk te verkomen is.

-Je kan nog net een randje aan de bovenkant vrijhouden waarin je het landschap of de lucht kan zien, zodat er wat diepte oid onstaat.

Ga zo door, ik zie de volgende screens vanzelf wel verschijnen.. pwndkc2.png

Geplaatst:
comment_804021

Niet spotten met wuppen, ik was er vorig jaar ook een :puh:.

Zier er zeer goed uit Puma, jammer dat het zo anders uitvalt in SA.

rabbid.png

Bewerkt: door stefaneke

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.