Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 14 oktober 200717 jaren comment_797762 weer aan het modellen geslagen na minstens anderhalf jaar ._. Ziet er uit als tafel en stoeltjes voor kinderen. Netjes.
Geplaatst: 14 oktober 200717 jaren comment_797811 Ik heb SketchUp een uurtje, en dit is mijn outcome ( ben nog beginner!) Ik heb een simpel schuurtje gemaakt Bewerkt: 14 oktober 200717 jaren door ..::GhostRider::..
Geplaatst: 16 oktober 200717 jaren comment_799194 Ik heb weer eens in mijn bestanden zitten rommelen en heb een oud project terug gevonden =D Die hoed staat je goed?¿ Grats @Galiorix: Whoei >>> Door DaBeas: Ouwe, zo oud is dat projectje ook weer niet hea .<<< :O Nu heb je het verklapt xD Bewerkt: 17 oktober 200717 jaren door Dhr.Gybrus
Geplaatst: 16 oktober 200717 jaren comment_799255 Ik heb weer eens in mijn bestanden zitten rommelen en heb een oud project terug gevonden =DDie hoed staat je goed?¿ *Über geile screen* Grats Woow, dat pwnt echt man Greetz
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren comment_799790 Heb om te oefenen een klein huisje gemaakt, ontdekte alleen bij het renderen wel een mooie bug ._.
Geplaatst: 17 oktober 200717 jaren comment_799815 Ik vind die bug mooi, niks meer aan doen . Je kan het nog flame! Ziet er zeker mooi uit
Geplaatst: 21 oktober 200717 jaren comment_802643 Ik bump dit topic maar anders word het helemaal zo dood als een miereneuker . Ik ben gister en vandaag eventjes wat bezig geweest met een scene maken. Mijn doel is hierbij het oefenen van werken met materials en high poly models. Vooral het realisme wil ik bereiken met deze scene. Ik vind zelf dat het tot nu toe al aardig gelukt is, het water vind ik best realistisch en ook het zand lijkt redelijk echt. Graag postief, opbouwend en ABN commentaar en wanneer je het ergens niet mee eens ben of mijn render lelijk vind graag met goede argumenten en tips onderbouwen. De scene is trouwens nog lang niet af! Een closeup Een render van het zand, de scene in heel vroeg stadium Doei Bewerkt: 21 oktober 200717 jaren door Jorge_F
Geplaatst: 21 oktober 200717 jaren comment_802646 Je textures zien er zo verschrikkelijk mooi uit, zo clean en scherp. Zeer goed werk, allen zou ik in je final render nog even een stukje kade in je scene opnemen zodat we duidelijker zien waar het zich allemaal afspeelt.
Geplaatst: 21 oktober 200717 jaren comment_802651 Je textures zien er zo verschrikkelijk mooi uit, zo clean en scherp. Zeer goed werk, allen zou ik in je final render nog even een stukje kade in je scene opnemen zodat we duidelijker zien waar het zich allemaal afspeelt. Bedankt voor je reactie Frank . En ik ga inderdaad een stukje kade maken, wat huisjes daar achter neerzetten, maar eerst nog wat kleine details bij de muur maken, ik ben perfectionist .
Geplaatst: 21 oktober 200717 jaren comment_802959 oww yea je bent zeker een perfectionist! die textures zien er gewoon gruwelijk goed uit! ik ben benieuwd naar het eind resultaat!!
Geplaatst: 22 oktober 200717 jaren comment_803457 Nais wurk, heer Jorge Upcoming: Kent iemand deze map :')?
Geplaatst: 22 oktober 200717 jaren comment_803531 Ik bump dit topic maar anders word het helemaal zo dood als een miereneuker .Ik ben gister en vandaag eventjes wat bezig geweest met een scene maken. Mijn doel is hierbij het oefenen van werken met materials en high poly models. Vooral het realisme wil ik bereiken met deze scene. Ik vind zelf dat het tot nu toe al aardig gelukt is, het water vind ik best realistisch en ook het zand lijkt redelijk echt. Graag postief, opbouwend en ABN commentaar en wanneer je het ergens niet mee eens ben of mijn render lelijk vind graag met goede argumenten en tips onderbouwen. De scene is trouwens nog lang niet af! Doei Hey lieverd. Ziet er erg relax uit, het zand is zeer high poly en realistisch. Nu mijn tips: -Probeer het water een iets vuilere look te geven, dat past denk ik beter bij de ook niet al te schone muur. -Ik zou de letters JORGE los van elkaar texturen, nu kan je nog zien dat de texture overloop op elkaar, wat vrij makkelijk te verkomen is. -Je kan nog net een randje aan de bovenkant vrijhouden waarin je het landschap of de lucht kan zien, zodat er wat diepte oid onstaat. Ga zo door, ik zie de volgende screens vanzelf wel verschijnen..
Geplaatst: 22 oktober 200717 jaren comment_803876 *Wupdate* Ohja, dit is voor The Vanilla Project, check m'n sig hiervoor.
Geplaatst: 23 oktober 200717 jaren comment_804021 Niet spotten met wuppen, ik was er vorig jaar ook een . Zier er zeer goed uit Puma, jammer dat het zo anders uitvalt in SA. Bewerkt: 24 oktober 200717 jaren door stefaneke
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast