Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 28 oktober 200717 jaren comment_808381 hey Ik heb een stoeltje nagemaakt meschien ken je hem al maar ik vond het leuk om te maken. *flame: mooi gedaan! *gizmo: begint er goed uit te zien. *twenty eyes: nice work!
Geplaatst: 28 oktober 200717 jaren comment_808575 Welkom bij Duits voor beginners, vandaag behandelen wij het woord Eissenbahnknotenpunkt-hinundwierschieber-schaltknauf. In het Nederlands vertaald betekend dit woord wisselpookknop
Geplaatst: 29 oktober 200717 jaren comment_809087 Ik ben bezig met de Amerikaanse Thompson M1A1 Machinegun uit de Tweede Wereldoorlog, dit is het eerste echte sirieuze model waar ik mee bezig ben in SketchUp, ik heb de loop al af en ik ben nu bezig met het handvat: Groet, JelleVD
Geplaatst: 29 oktober 200717 jaren comment_809149 @Flame^ leuke details, zou hem graag getextureerd zien! @-eend- wat meer info zou leuk zijn... is het zo een slingerende bol om huizen mee plat te leggen? @Jorge F. kan ik natuurlijk geen woorden aan vuil maken gewoonweg prachtig! @jellevd misschien kan je je wapen wat meer "smoothen" het ziet er nu nogal hoekig uit... maar wel een goed begin! Nu nog eens een screentje om men mod te "promoten" Als je meer screens wilt zien ga je best naar hierzo... Las Colinas States Subforum
Geplaatst: 29 oktober 200717 jaren comment_809193 Mooi! zou ik zelf willen maken maar kan het niet En da wapen is ook mooi mooi begin al!! Bewerkt: 29 oktober 200717 jaren door Timske
Geplaatst: 29 oktober 200717 jaren comment_809210 @-eend- wat meer info zou leuk zijn... is het zo een slingerende bol om huizen mee plat te leggen? Volgens mij snap je het niet Dat ding heet een ''Goedendag''
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_809816 Hier mijn MorningStar Weet alleen niet hoe ik 't ingame krijg.... Weet iemand hoe ik 'm ingame krijg?
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_809830 Mooi, ik dacht dat je een zon had gemaakt aan de nama tehoren
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_809935 Een morningstar is een ouderwets wapen, z'n ding en een andere ik hoop dat hiermee wat duidelijkheid is geschept overigens ziet hij er mooi uit
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_810183 Ik heb een zwembad gemod met sketch up ziet er goed uit voor een beginner vind ik zelf.. Alleen krijg hem nite upgeload met Imageshack en ik weet geen andere, ik post hem wel een keer
Geplaatst: 30 oktober 200717 jaren comment_810371 Mijn badkamer. Eerste 2 renders voor fun. Derde is kleine update. de update
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast