Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

• Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

• Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_819108

sorry voor dubbelpost,

maar hier twee nieuwe screens heb hem verkleind en dat ding rond de trekker verdikt:

>>> Door Wazuup: Samengevoegd met show jouw models.<<<

Geplaatst:
comment_819275

Dat gaat de goede kant op jongen. Ik zie geen paarse vlekken, alleen is je pistool nog te groot. Zoals ik al had gezegd is het standaar sketchup mannetje geen goed "schaal-model". Dus voor jou heb ik een schaal-model geupload.

Tommy Vercetti schaal model.

Om deze in je sketchup model te krijgen ga je naar "File" --> "Import" --> Jouw bestand selecteren.

Nu nog texturen en exporten naar .3Ds zodat iemand hem ingame kan zetten.

Succes :bier:

Edit: @ hieronder: Je kan hem altijd nog in GTA III en in Vice City proberen te zetten.

Bewerkt: door White Gold

Geplaatst:
comment_819288
Dat gaat de goede kant op jongen. Ik zie geen paarse vlekken, alleen is je pistool nog te groot. Zoals ik al had gezegd is het standaar sketchup mannetje geen goed "schaal-model". Dus voor jou heb ik een schaal-model geupload.

Tommy Vercetti schaal model.

Om deze in je sketchup model te krijgen ga je naar "File" --> "Import" --> Jouw bestand selecteren.

Nu nog texturen en exporten naar .3Ds zodat iemand hem ingame kan zetten.

Succes :bier:

bedankt...

maar ik heb geen gta sa om hem ingame te zetten,

Bewerkt: door gamelovertje

Geplaatst:
comment_819815

De scope vindt ik leuk :D Voor de rest is ie iets vierkant, had iets dunnere loop en kolf kunnen hebben. Wel mooi gesmoothed :)

Geplaatst:
comment_819863

MC, nice. Vind dit erg mooi gemaakt. Zeker voor een beginner om dat effect van stefaneke uit te leggen kan je me steeds contacteren via PB dan leg ik het je wel uit. En dat is idd. een render.

Geplaatst:
comment_823002

Ik ben bezig aan iets super moois :D Morgen of overmorgen kunnen jullie het zien en tot dan: wacht in gespannen verwachting... Voor een beginnend modeller :clown:

@Rivel: Mooi man :tu: Ik snap niet hoe je die vormen kan maken :puh: Zeker wat blokken aan elkaar haken ofzo? En dan wat met de verticles klooien en dan smoothen?

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_823011
Ik ben bezig aan iets super moois :D Morgen of overmorgen kunnen jullie het zien en tot dan: wacht in gespannen verwachting... Voor een beginnend modeller :clown:

@Rivel: Mooi man :tu: Ik snap niet hoe je die vormen kan maken :puh: Zeker wat blokken aan elkaar haken ofzo? En dan wat met de verticles klooien en dan smoothen?

1 box, en dan met de vertices watkloten, de polis... En de Smooth...

Geplaatst:
comment_823117

Voor school moetten we een presentatie maken, waarin we "iets" moetten uitleggen. Dus is ga uitleggen hoe een keukenaansteker werkt ^_^

aansteker001ti3.jpg

Ik ga er ook nog een animatie van maken, zodat je ook de binnenkant kan gaan zien. Maar die post ik wel als'ie af is :)

Geplaatst:
comment_823334

Mooi Nickonly! :tu:

Sin City

Alles zelf gemaakt behalve boompje (foliage ofzo)... Paar dingen niet ge-textured maar dat zien jullie alleen als je goed kijkt..

(WIP)

Edit:

Comments?

Bewerkt: door Gangsta

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.