Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 28 november 200717 jaren comment_832262 Ziet er goed uit, heb de tut zien staan toevallig net. Alleen niet bekeken. Het resultaat ziet er erg goed uit, mooi en zonder mesh errors. Keep it uP!
Geplaatst: 28 november 200717 jaren comment_832291 Je leert er altijd wel iets bij Da lijkt op een sinterklaas snoepje
Geplaatst: 29 november 200717 jaren comment_832612 Het is een oor .Kleine update: Geweldige render, KUTGW
Geplaatst: 29 november 200717 jaren comment_832813 Ziet er echt geweldig uit Stefaneke!(behalve dat die rubsband nog 1 of 2 schakels mist, maar daar was je je vast van bewust!) Het enige wat mij een beetje vreemd lijkt is het ontwerp, maar ik weet niet of dat aan jou model of aan het echte ontwerp ligt, namelijk: de rubsbanden steken aan de voorkant uit, dat zou in een oorlog e.d. (denk ik) betekenen dat de tandwielen daar makkelijk geraakt kunnen worden. Verder echt in één woord ge-wel-dig! EDIT@hieronder: Ah oke, alleen in het echt zit er dus wel nog een stukje pantser voor... Bewerkt: 30 november 200717 jaren door Mythbuster
Geplaatst: 29 november 200717 jaren comment_832818 Ziet er echt geweldig uit Stefaneke!(behalve dat die rubsband nog 1 of 2 schakels mist, maar daar was je je vast van bewust!)Het enige wat mij een beetje vreemd lijkt is het ontwerp, maar ik weet niet of dat aan jou model of aan het echte ontwerp ligt, namelijk: de rubsbanden steken aan de voorkant uit, dat zou in een oorlog e.d. (denk ik) betekenen dat de tandwielen daar makkelijk geraakt kunnen worden. Verder echt in één woord ge-wel-dig! Klopt, dat is een van de meer merkwaardigere aspecten van het design van de tiger tank zeg maar, maar het klopt bij Stefaneke in ieder geval wel:
Geplaatst: 30 november 200717 jaren comment_833248 Ziet er echt geweldig uit Stefaneke!(behalve dat die rubsband nog 1 of 2 schakels mist, maar daar was je je vast van bewust!)Het enige wat mij een beetje vreemd lijkt is het ontwerp, maar ik weet niet of dat aan jou model of aan het echte ontwerp ligt, namelijk: de rubsbanden steken aan de voorkant uit, dat zou in een oorlog e.d. (denk ik) betekenen dat de tandwielen daar makkelijk geraakt kunnen worden. Verder echt in één woord ge-wel-dig! EDIT@hieronder: Ah oke, alleen in het echt zit er dus wel nog een stukje pantser voor... dat is namelijk ook simpel te verklaren: Mochten de rupsen niet van voor uitsteken kan de tank nergens opreiden aangezien hij dan met zijn frame tegen het object reid. nu raken eerst de rubsbandenden de object waardoor de tank over het object kan reiden
Geplaatst: 30 november 200717 jaren comment_833269 Da zou jammer zijn >>> Mochten de rupsen niet van voor uitsteken kan de tank nergens opreiden aangezien hij dan met zijn frame tegen het object reid. nu raken eerst de rubsbandenden de object waardoor de tank over het object kan reiden Da zou jammer zijn Bewerkt: 30 november 200717 jaren door Timske
Geplaatst: 30 november 200717 jaren comment_833276 Wat zou jammer zijn? A.U.B. niet van die berichten posten met een regeltje dat geen enkel nut heeft . @ hieronder, echt niet , Microsoft gaat niet weg . Bewerkt: 30 november 200717 jaren door stefaneke
Geplaatst: 30 november 200717 jaren comment_833284 VET Die wil ik als msn plaatje maar dan microsoft weg
Geplaatst: 30 november 200717 jaren comment_833303 Damn ouwe! Keep it up man. Echt, Ziet er verschrikkelijk mooi uit. Ga zo door! Oh, en @ EXIT: Ja dat snap ik Alleen normaal steken ze toch ook weer niet zó ver uit @hieronder: Ty! Bewerkt: 30 november 200717 jaren door Mythbuster
Geplaatst: 30 november 200717 jaren comment_833306 Mythbuster jij kan het ook goed >>> Door DaBeast: Aub geen korte zinnen posten (of bij elk plaatje/comment opnieuw posten). Dit komt een beetje spammerig over.. <<<
Geplaatst: 1 december 200717 jaren comment_834011 Stefaneke, wat een mooie tank! Weetje hoe vet mooi die is! Ik heb een hoesje gemaakt, die om spellen zitten. Ik ben nog een enorme amateur, ik snap nog niet heel veel van 3ds max 9, maar dat komt nog wel denk ik. Ik heb niet persee dat spel gekozen, als texture, maar dat was nou gewoon de eerst texture die ik vond op google, met voor en acherkant. Nou, genoeg gepraat, hier de plaatjes: Voorkant: Acherkant:
Geplaatst: 1 december 200717 jaren comment_834030 Stefaneke, wat een mooie tank! Weetje hoe vet mooi die is!Ik heb een hoesje gemaakt, die om spellen zitten. Ik ben nog een enorme amateur, ik snap nog niet heel veel van 3ds max 9, maar dat komt nog wel denk ik. Ik heb niet persee dat spel gekozen, als texture, maar dat was nou gewoon de eerst texture die ik vond op google, met voor en acherkant. Nou, genoeg gepraat, hier de plaatjes: Voorkant: [image] Acherkant: [image] Nice gemaakt voor een beginner
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast