Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

• Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

• Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_837699

een zeer mooie tank stefanke heb je het echt helemaal zelf gemaakt of met hulp van een tutorial ??

ik heb deze keer een gitaar gemaakt met een mooie kofer er bij.

guitarpv8.jpg

dit heb ik op school gedaan met mijn portable 3D Max die gelukig weer werkt xD en heb ik in 2 les uuren gedaan.

Geplaatst:
comment_837738

Ziet er leuk uit, behalve de textures van de klankkast :(. en portable 3DS... PM me :D. en die tank heb ik helemaal zelf gemaakt.

Geplaatst:
comment_837925

Begonnen aan het nieuwe projectje.

Ben van plan ene leuke villa te maken.

Misschien later nog wat extra dingen erbij (erf eromheen oid)

Eerste wip screen.

24329006xj8.jpg

commentos?

Geplaatst:
comment_837928

Nice work hier allemaal!

Had niks te doen.. Webcam stond een beetje opzichtig daar, bovenop m'n stereo..

Ondertaande screen is rechtstreeks uit Sketchup geëxporteerd, geen fotobewerking gebruikt![/i]

webcamkm1.jpg

Leuk hè, die streepjes :7 ?

Geplaatst:
comment_838598
Nice work, wat is dat donkere spul dat onder je garagedeur doorkomt?

huis1jk5.jpg

Dat is vray die daar een error ziet. ;)

Je huis ziet er veel belovend uit, keep it up

Geplaatst:
comment_838671

Hèhè, nice work! Ik zit te spelen om een waterglijbaan te maken. Inderdaad, een waterglijbaan! Steel dit idee niet, alsjeblieft.. Eerst even kijken hoe ik de water.dat moet aanpassen en dan trappetjes maken als een gesmeerde tiet!

Geplaatst:
comment_839356
Hèhè, nice work! Ik zit te spelen om een waterglijbaan te maken. Inderdaad, een waterglijbaan! Steel dit idee niet, alsjeblieft.. Eerst even kijken hoe ik de water.dat moet aanpassen en dan trappetjes maken als een gesmeerde tiet!

Met de water.dat duurt dit zo'n 5 jaar voordat je er eindelijk mee klaar bent. Je kunt beter eerst die glijbaan moddelen, en vervolgens een plane erin leggen met daarop UV animatie, in de Master Tutorial List staat een video tutorial die ik daarover heb gemaakt.

Geplaatst:
comment_839425

Weer een raadseltje van Stefan:

Wie kan raden van welke tank dit is, krijgt een Jupiler Behalve Nickonly. Die krijgt dan een pak slaag :puh:.

Tank_Track_Unknown.jpg

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.