Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 6 december 200717 jaren comment_837492 doolhof nog niet getextureert en mist nog wat, ga hem waarschijnlijk in san andreas stopen. en kijken of ik er uit kan komen. (is op maat van een auto)
Geplaatst: 7 december 200717 jaren comment_837699 een zeer mooie tank stefanke heb je het echt helemaal zelf gemaakt of met hulp van een tutorial ?? ik heb deze keer een gitaar gemaakt met een mooie kofer er bij. dit heb ik op school gedaan met mijn portable 3D Max die gelukig weer werkt xD en heb ik in 2 les uuren gedaan.
Geplaatst: 7 december 200717 jaren comment_837738 Ziet er leuk uit, behalve de textures van de klankkast . en portable 3DS... PM me . en die tank heb ik helemaal zelf gemaakt.
Geplaatst: 7 december 200717 jaren comment_837925 Begonnen aan het nieuwe projectje. Ben van plan ene leuke villa te maken. Misschien later nog wat extra dingen erbij (erf eromheen oid) Eerste wip screen. commentos?
Geplaatst: 7 december 200717 jaren comment_837928 Nice work hier allemaal! Had niks te doen.. Webcam stond een beetje opzichtig daar, bovenop m'n stereo.. Ondertaande screen is rechtstreeks uit Sketchup geëxporteerd, geen fotobewerking gebruikt![/i] Leuk hè, die streepjes ?
Geplaatst: 8 december 200717 jaren comment_838323 Logitech? Ziet er leuk uit. Keep it up! =D Bewerkt: 8 december 200717 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 8 december 200717 jaren comment_838579 Nice work, wat is dat donkere spul dat onder je garagedeur doorkomt?
Geplaatst: 8 december 200717 jaren comment_838598 Nice work, wat is dat donkere spul dat onder je garagedeur doorkomt? Dat is vray die daar een error ziet. Je huis ziet er veel belovend uit, keep it up
Geplaatst: 8 december 200717 jaren comment_838671 Hèhè, nice work! Ik zit te spelen om een waterglijbaan te maken. Inderdaad, een waterglijbaan! Steel dit idee niet, alsjeblieft.. Eerst even kijken hoe ik de water.dat moet aanpassen en dan trappetjes maken als een gesmeerde tiet!
Geplaatst: 8 december 200717 jaren comment_838678 Ik ben wel aan het modeleren geslagen zeg Weer iets af. Dit keer een pistool:
Geplaatst: 9 december 200717 jaren comment_839356 Hèhè, nice work! Ik zit te spelen om een waterglijbaan te maken. Inderdaad, een waterglijbaan! Steel dit idee niet, alsjeblieft.. Eerst even kijken hoe ik de water.dat moet aanpassen en dan trappetjes maken als een gesmeerde tiet! Met de water.dat duurt dit zo'n 5 jaar voordat je er eindelijk mee klaar bent. Je kunt beter eerst die glijbaan moddelen, en vervolgens een plane erin leggen met daarop UV animatie, in de Master Tutorial List staat een video tutorial die ik daarover heb gemaakt.
Geplaatst: 9 december 200717 jaren comment_839425 Weer een raadseltje van Stefan: Wie kan raden van welke tank dit is, krijgt een Jupiler Behalve Nickonly. Die krijgt dan een pak slaag .
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast