Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849119 Particle system Rules!!! (Animatie komt er binnenkort aan, met behulp van de Quad Core van Wizkid4590 ) Rates & comments Please. Bewerkt: 24 december 200717 jaren door stefaneke
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849262 Particle system Rules!!! (Animatie komt er binnenkort aan, met behulp van de Quad Core van Wizkid4590 )Rates & comments Please. OMG! Dat ziet er echt geweldig uit!!!! WOW! _O_ _O_ :tu: Maak a.u.b. een video tutorial ofzo!!! Bewerkt: 24 december 200717 jaren door Gangsta
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849284 Ziet er leuk uit flame, doet mij herinneren aan m'n eerste space scene. Mischien nog wat sterretjes en een realistischere zon. (en noem me maar gewoon Stefan ). En ik ga hier echt geen tutorial over maken, dan moet ik 2 uur aan film uploaden dan heb je de tut gevolgd, snap je er nog niets van . Het gaat namelijk over particle system, en ik "denk" dat niemand hier op het forum behalve ik daar iets van snap (geen eigendunk, komt namelijk dat dit een forum is voor modden niet niet voor particle system.) Terwijl dat een van de belangrijkste onderdelen van heel 3D Studio Max is . Bewerkt: 24 december 200717 jaren door stefaneke
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849306 Mooi gemaakt Stefan! Vind het alleen wel zielig voor dat schaapje dat in het voorste weiland staat lol
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849332 Zo is de natuur . Hier Flame^, ik heb een voorbeeldje gemaakt . Het is ook wel eens nacht op aarde.... (Ik heb ook meer sterren toegevoegd.) @hieronder Ja, met een lens effect. Bewerkt: 24 december 200717 jaren door stefaneke
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849373 ziet er mooi uit =), hoe heb jij je zon trouwens gemaakt? Met een lens effect of iets anders?
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849421 Nog Schroefjes enz..... wat voor programma's worden hiervoor gebruikt? zoiets wil ik ook wel maken
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849428 Daarvoor gebruik je Autodesk's 3D Studio Max 2008, als je dit formulier invult, kan je het downloaden. Daarna is het raadzaam om tutorials die hier staan te volgen. Denk er wel aan dat je deze dingen niet in een keer kan maken, daarvoor zul je moeten oefenen . Bewerkt: 24 december 200717 jaren door stefaneke
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849436 verbeterde space scene EDIT: @bierbuikje: ik denk dat je wel langer dan je kerstvakantie nodig hebt om dat te maken EDIT2: @stefan material editor > get material > stucco size = 0,3 thickness = 0,4 threshold = 0,6 dan naar environment and effects menutje gaan ( en voor de environment map dat material gebruiken. achtergrondskleur = zwart Bewerkt: 24 december 200717 jaren door Flame^
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849438 Daarvoor gebruik je Autodesk's 3D Studio Max 2008, als je dit formulier invult, kan je het downloaden. Daarna is het raadzaam om tutorials die hier staan te volgen. Denk er wel aan dat je deze dingen niet in een keer kan maken, daarvoor zul je moeten oefenen . ik wil mijn hele kerst-vakantie wel opofferen voor een Opel-Astra met kenteken 87-GV-LP
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849448 Ik spam dit hele topic vol . @ Flame^, al een heel stuk mooier. Maar het lijkt alsof de planeten plat zijn, probeer eens andere textures. Je zon is ook een hele verbetering. Hier is mijn space scene, hopelijk leer je er wat van. Je kan beter noise gebruiken met deze instellingen: @ bierbuikje, uhm... volgens mij heb je 3D Studio Max (Afgekort 3ds) nog niet eens gedownload, je hebt waarschijnlijk nog geen enkele ervaring met een 3D modelling programma dus weinig kans dat je die auto, laat staan het kenteken, voor pasen afhebt . Bewerkt: 24 december 200717 jaren door stefaneke
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849450 Ik spam dit hele topic vol .@ Flame^, al een heel stuk mooier. Maar het lijkt alsof de planeten plat zijn, probeer eens andere textures. Je zon is ook een hele verbetering. Hier is mijn space scene, hopelijk leer je er wat van. En hoe heb je eigenlijk die sterren gemaakt? @ bierbuikje, uhm... volgens mij heb je 3D Studio Max (Afgekort 3ds) nog niet eens gedownload, je hebt waarschijnlijk nog geen enkele ervaring met een 3D modelling programma dus weinig kans dat je die auto, laat staan het kenteken, voor pasen afhebt . ach ik blijf positief:D
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849597 Updatos van mijn audio project. Hier de auto die ik ga gebruiken voor mijn project. Hier de "bak" waar ik alles in ga bouwen. Tot zover!
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast