Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 24 december 200717 jaren comment_849599 Ziet er heel erg mooi uit Gizmo! Kan niet wachten om hem getextured te zien.
Geplaatst: 25 december 200717 jaren comment_849955 Ik ben bezig met een wheelie bar voor op m'n drag wagen Greetz
Geplaatst: 25 december 200717 jaren comment_850047 Hier even snel een tv, modeltijd > 30 seconden. Gewoon een plane extruden etc. etc.
Geplaatst: 25 december 200717 jaren comment_850067 Hier even snel een tv, modeltijd > 30 seconden.Gewoon een plane extruden etc. etc. Die film is echt matig. Bewerkt: 25 december 200717 jaren door PizzaTonno
Geplaatst: 25 december 200717 jaren comment_850099 Lol Kerst stal achtig iets Nog wel uber wipsie =D ,K
Geplaatst: 25 december 200717 jaren comment_850111 Ik zie geen render . Ik zie geen render . Ik ook niet Duh, daarom zei ik ook "Even een poging gewaagd" Dat heb ik in Zmodeler2 gedaan. Dus, het zijn fake "renders". Weleens gehoord van Zmodeler2, nee? Dacht ik ook
Geplaatst: 25 december 200717 jaren comment_850118 Ik zie geen render . Ik zie geen render . Ik ook niet Duh, daarom zei ik ook "Even een poging gewaagd" Dat heb ik in Zmodeler2 gedaan. Dus, het zijn fake "renders". Weleens gehoord van Zmodeler2, nee? Dacht ik ook tuurlijk heb ik daar van gehoord, het is veel beter om dingen voor gta te maken, alleen niet om mooie prentjes te maken
Geplaatst: 26 december 200717 jaren comment_850206 Maar nog is het geen render, het is een gewone export van een viewport screen. PizzoTonno: I am legend is echt een matige film ja, en Gizmo's flatscreen is ook maar wat simpel maarja. Gybrus: ziet er wel leuk uit, mischien noise gebruiken om de balken wat meer natuurlijker maken? Zo recht konden ze in die tijd nog niet zagen .
Geplaatst: 26 december 200717 jaren comment_850207 hey jongens ik ben ook aan het oefenen geweets met sketch.up 6 hier mij 1e oefening: hier een oef. van een tutorial Bewerkt: 26 december 200717 jaren door bierbuikje
Geplaatst: 26 december 200717 jaren comment_850211 hier een auto gevonden op internet en hier een flat ook gevonden op internet dat was 't
Geplaatst: 26 december 200717 jaren comment_850326 Bierbuikje, wil je aub niet dubbelposten (twee posts achter elkaar zetten zonder dat iemand anders er tussen gepost heeft), en het is ook niet helemaal de bedoeling dat je iets wat je op het internet vind hier plaatst. Het gaat er juist om dat je je zelfgemaakte objecten kunt laten beoordelen. Bvd.
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast