Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

• Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

• Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_851569
Anyway:

Nog steeds WIP: Comments?

Wow, ik vind hem mooi. Maar zie ik het goed dat die hokjes waarin je wacht doorzichtig zijn? Zoja, wel leuk bedacht, alleen ik vind het er NU nog apart uit zien, maar misschien als je de boel gaat texturen, als je dat doet, dat dat er dan beter uit ziet. KUTGW

Geplaatst:
comment_851669

All you need is 3D Studio Max + Vray ;). Beetje overbelicht vind ik, het ziet er zo pixelachtig uit :puh:. De draad licht niet echt realistisch op de grond en de hout texture heeft een beetje een lage resolutie :D. Keep up the good work!

Zodra ik een nieuwe pc heb zal ik ook maar eens Vray gaan gebruiken, want met dit ding moet ik de pc een hele nacht aan laten staan voor een simpel rendertje :7. (in Vray)

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_851727
Kleine update, willen jullie er nou iets over zeggen of niet :puh:.

kleineupdate.jpg

Voor een beginner ziet het er wel goed uit, alleen ik zie heel veel bumps.

Als je meshsmooth/turbosmooth/whateversmooth gebruikt moet je ervoor zorgen dat je alleen maar four sides poly's heb. Hierdoor blijft je mesh goed en zullen er geen errors voorkomen die bumps veroorzaken.

crjjajatb4.jpg

Ik weet niet of je engels kan maar als jedat kan moet je dit maar even lezen.

Hier word stap voor stap uitgelegd hoe je een perfecte wireframe kan krijgen.

Succes

Geplaatst:
comment_851792

Beginner :duh:, in de car modelling world wel ja :puh:. Maar wil je anders even omcirkelen wat bumps zijn? dat maakt een hoop duidelijk, in ieder geval bedankt voor je tip ;).

Geplaatst:
comment_852137

hey, ik ben bezig met één en andere party island kijk screens

Graag tips/of kritiek waar ik wat mee kan! (Ps. dit is mijn 2e probeersel met sketch.up versie 6)

Geplaatst:
comment_852196
heeft iemand hier ook tips voor? dat is allemaal heel erg welkom!

Nice bierbuikje, vooral omdat het met sketchup is gemaakt. Wat je moet proberen is je models niet met 1 kleur; dus helemaal geel te textures. Er moet wel wat inzitten.

Ook vind ik dat je palmboom wat blokkerig is. Als je hem in een cilinder maakt is ie veel mooier! KUTGW! :Y_O_:tu:

Geplaatst:
comment_852285

Volgens mij zijn die palmbomen de standaard uit sketchup. Bierbuikje, ziet er goed uit! Als je het ingame gaat zetten niet maar daar gaat het bij dit model denk ik nog niet om.

Geplaatst:
comment_852294

ik ben nog wat aan het experimenteren, en stefaneke die palmbomen zijn inderdaad uit sketch.up. Ik ga nu proberen zelf bomen te maken.

Geplaatst:
comment_852850

Ik ben een opslag plaats aan het maken met sketchup en dit is hem:

gta1cs7.png

ik zal de vooruitgang posten

ik heb eigenlijk wel hulp nodig?

Ik kan alleen moddellen( hoe je het ook noemt)

maar ik wil hem later eigenlijk wel in gta dus help me.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.