Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857120 Ik ben ook weer is aan het modellen geslagen JaJa met cinema 4D Ik ben iemand die veel details toevoegt dus er zitten veel dingentjes op enzovoort, Dus hier een own made velg+schroefjes+dop en een own made rem+remblok Helemaal (band word nog gemaakt) Zonder band Aleen het remstysteem+texture
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857211 ziet er goed uit en pas 2 maandjes bezig Ach heeft iemand Nog tutorials voor - Modelen met splines - dat zeg maar je ergens iets op kan leggen en het de zelfde vorm krijgt BV || in plaats van |/ Mvg -T
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857330 Een simpel kaarsje Kan nog niet goed overweg met 3ds maarja..
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857447 Hij bedoelt dat het er goed uitziet, en hij hoopt dat je het ingame gaat zetten, wat waarschijnlijk moeilijk wordt gezien maar weinigen met jouw programma werken.. Update. Total view:
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857455 WoW ziet er goed uit Puma,, Maar ik heb iemand die mijn files Gaat converteren naar Gta Sa: alhoewel mijn maten van mijn velg dan niet kloppen En heeft er iemand een c4d file van een auto zodat ik kan kijken hoe die onder een auto staat ? Mvg Traser
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857474 Many, Many Thnx man!! Ff een rhino conceptcar gebruiken Ziet er goed uit man!
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast