Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857516 hey, mijn laatste update voor mijn auto, heeft iemand ook een volgende opdracht waarmee ik in het weekend kan werken?
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857540 Bierbuikje, wat ik en jup117 doen heet niet modden, maar modellen. Ziet er in ieder geval wel goed uit jup117, je kan goed zien dat je met splines modelt . jij kan er ook wat van puma! KUTGW.
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857548 Succes Genoeg voor vandaag Lijkt op silo van goldeneye? Bewerkt: 3 januari 200817 jaren door PizzaTonno
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857595 Ik vind het jammer dat zo weinig mensen turbosmooth gebruiken. Je krijgt er mooie resultaten mee en je kan er zoveel mee. Hier even projectje waar ik al tijdje mee bezig ben. Het is een auto die ik persoonlijk erg mooi vind. De 2006 dodge charger, lekker sportief maar ook luxe. _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________I <3 details_________________________________________________________________________ Alles is klikbaar en somige best high res dus het kan even duren voordat ze geladen zijn. Bewerkt: 3 januari 200817 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 3 januari 200817 jaren comment_857612 Ik gebruik ook turbosmooth bedankt voor je wireframe's, ik kan er veel van leren.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_857785 @ Puma, ziet er goed uit man! @ Gizmo, weinig comentaar... gewooonweg prachtig! @ -eend-, leuk en origineel Buiten Puma ga ik nu ook nogeens Sketchup vertengenwoordigen Ik ben bezig met Optimus-Prime te modellen (van de film "Transformers") [Deze pics hebben een achtergrond van LCS, om het wat "vrolijker" te maken] Er is zoals je ziet nog niet zeer veel gedaan, maarnja... ben gisteren avond pas begonnen Greetz, F1B
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_857815 Wowly h4x0rs @ iedereen! Kom ik aan met m'n halfgare gebouwtje Edit: 30 minuten later... Bewerkt: 4 januari 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_857873 Ik ben nu officieel overgestapt : een WIP vliegtuig motor (ik heb ff een stuk open gelaten anders konden jullie het niet zien XD En niemand had het goed geranden maar ik werk nu met AC3D!
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858233 @ Puma, ziet er goed uit man!@ Gizmo, weinig comentaar... gewooonweg prachtig! @ -eend-, leuk en origineel Buiten Puma ga ik nu ook nogeens Sketchup vertengenwoordigen Ik ben bezig met Optimus-Prime te modellen (van de film "Transformers") [Deze pics hebben een achtergrond van LCS, om het wat "vrolijker" te maken] *plaatjes* Er is zoals je ziet nog niet zeer veel gedaan, maarnja... ben gisteren avond pas begonnen Greetz, F1B Mooi gemaakt, is dat sketch up :o Groetjes Tim Bewerkt: 4 januari 200817 jaren door DaBeast Het is niet nodig om afbeeldingen te quoten, we hebben ze immers al een keer gezien.
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858237 Update : Alles nu getextureerd en een glad bandje erop gemonteerd (met 3 groeven )
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858428 Yup, das sketchup @ Jup, ziet er al goed uit! blijf zo door gaan! Hier nog een kleine update van men transformer, heb wat kleine modelling bugs gefixed en wat detail ge-add + een beetje meer eraan gemodelled Greetz, F1B
Geplaatst: 4 januari 200817 jaren comment_858441 FIRE1BULL ga zo door PS: Waar maak je die mee Groetjes Tim
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast