Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 236.5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_859268

Ghe ghe, ziet er leuk uit Juppie :D. Komt de auto er ook nog bij? Ik ben bezig met een tekenig voor de mech walker die ik ga maken. Ik doe namelijk een battle met Fire1Bull. Ik upload hem binnenkort :D.

@ Donald Duck lezer, gebruik Autosmooth onder Editeble Poly, dan is de ronding net zo smooth als een pas gemaakte cylinder.

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_859280
Ghe ghe, ziet er leuk uit Juppie :D. Komt de auto er ook nog bij? Ik ben bezig met een tekenig voor de mech walker die ik ga maken. Ik doe namelijk een battle met Fire1Bull. Ik upload hem binnenkort :D.

@ Donald Duck lezer, gebruik Autosmooth onder Editeble Poly, dan is de ronding net zo smooth als een pas gemaakte cylinder.

Heb geen auto (idd geen eigen auto moet ik nog helemaal maken ben pas een beginnende modder :D

edit = ik heb even een makkelijk modelletje gepakt een golf r32

vw-golf-two-door.gif

Kan iemand die met Cinema 4D zo neerzetten dat ik met splines kan gaan moddelen of heeft iemand de maten voor mij?

Edit @ 19:42 Update*

boksenversterkeriw7.jpg

Bewerkt: door jup117

Geplaatst:
comment_859834
Ingame zetten lukt niet want:

1. Ik heb geen voorbeeld om hem mee te vergelijken,

2. En ik kan niet ingame zetten.

Als iemand een voorbeeld in sketchup heeft om hem mee te vergelijken dan zou ik dat heel erg graag willen hebben.

Graag reacties e.d.

Edit: als hij ingame komt graag wel in VC dat is het enigste gta die ik speel :dans:

1. je kan hem scalen

2.dar is een tut over in de MTL

Geplaatst:
comment_859912

Hup Jup :D. Ziet er goed uit! wat is het eigenlijk?

In ieder geval, de ref voor mijn robot voor de battle tegen Fire1bull.

Nod_mechtroops.jpg

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_859944

Mag ik je wat tips geven voor mooiere plaatjes? Je moet in 'view' de assen uitzetten, en de lijnen. Zo krijg je mooie effecten, want die zwarte lijnen zijn niet echt mooi. Ze zijn handig als je aan het aan het maken bent, maar als je een plaatje maakt is het lelijk :puh:

post-45043-1199617383_thumb.jpg

Zie het verschil :)

Bewerkt: door MartyCeha

Geplaatst:
comment_859951
Mag ik je wat tips geven voor mooiere plaatjes? Je moet in 'view' de assen uitzetten, en de lijnen. Zo krijg je mooie effecten, want die zwarte lijnen zijn niet echt mooi. Ze zijn handig als je aan het aan het maken bent, maar als je een plaatje maakt is het lelijk :puh:

waar kan ik dat vinden? bijv.

C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\models\coll

Geplaatst:
comment_859965

Gewoon, op de werkbalk bovenin Sketchup. View> Axes uit. View> Edge Style> Show Edges uit en profiles uit zetten.

Scalen = groter of kleiner maken. De Scale (grootte) bewerken dus.

Geplaatst:
comment_859986

oke, maar ik heb geen voorbeeld om hem mee te vergelijken. Dan bedoel ik een voorwerp uit gta om de hoogte van de pingpong tafel in te schatten. Ik kan wel alle kanten op scalen maar dan heb ik nog niet de juiste hoogte.

Ping-pong balletjes toegevoegd:

Geplaatst:
comment_860223

Dan gaan al je vlakken er ook aan... Je moet ze niet verwijderen, alleen zorgen dat je ze niet laat zien. Als je ze verwijderd, gaan al de vlakken die afhankelijk zijn van die lijn ook weg. Je gumt zo je hele model uit.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.