Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_862224

Z'n Knie :puh:. Er komen trouwens ook nog kabeltjes enz... Ik zal iets moeten verzinnen om Fire1bull te verslaan xD.

En toen was z'n ongerenderd huisje af :puh:. Ik herriner me opeens waarom jij niet rendert. Als je rendert is het een misleidend resultaat en zie je het anders dan dat je in GTA zou zien :puh:.

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_862228
Z'n Knie :puh:. Er komen trouwens ook nog kabeltjes enz... Ik zal iets moeten verzinnen om Fire1bull te verslaan xD.

En toen was z'n ongerenderd huisje af :puh:. Ik herriner me opeens waarom jij niet rendert. Als je rendert is het een misleidend resultaat en zie je het anders dan dat je in GTA zou zien :puh:.

Heel goed opgelet, een 10 voor jou. ^_^

Geplaatst:
comment_862234
Z'n Knie :puh:. Er komen trouwens ook nog kabeltjes enz... Ik zal iets moeten verzinnen om Fire1bull te verslaan xD.

En toen was z'n ongerenderd huisje af :puh:. Ik herriner me opeens waarom jij niet rendert. Als je rendert is het een misleidend resultaat en zie je het anders dan dat je in GTA zou zien :puh:.

Heel goed opgelet, een 10 voor jou. ^_^

ga je het in gta setten dan ??

zo ja voor welke mod dan ??

EDIT

ow ja vergeeten ik zie je 2e schreen niet :S

nu ineens wel :puh:

hij is erg mooi geworden ga je gta MS joinen of zo :puh:

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_862245
Ik vind hem wel mooi. :cry: wat is er mis mee..?

--

En toen was mijn huisje af.

Ik vind het een mooi huisje Pizza, en ik snap eigenlijk wel waarom je niet rendert, eigenlijk best slim. Want iedereen probeert het helemaal mooi te renderen in 3DS Max, terwijl het er dan (in vergelijking met bijvoorbeeld een Vray render) lelijk uit ziet :cab: Als je niet rendert, heb je gewoon WYSIWYG (What you see is what you get)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_862361
Ik vind het een mooi huisje Pizza, en ik snap eigenlijk wel waarom je niet rendert, eigenlijk best slim. Want iedereen probeert het helemaal mooi te renderen in 3DS Max, terwijl het er dan (in vergelijking met bijvoorbeeld een Vray render) lelijk uit ziet :cab: Als je niet rendert, heb je gewoon WYSIWYG (What you see is what you get)

Greetz :sigaar:

En zo is het maar net Galiorix! :puh:

Geplaatst:
comment_862604

CJ is een neger jonge, hij is van nature zwart xD. Je kan het level lichter krijgen door 2dfx... Het ziet er in ieder geval leuk uit, alleen het texture gebruik is een afknapper :puh:.

Geplaatst:
comment_862639

Op gta forums naar Radiosity solution zoeken of prelight of of of....

Er is daar een hele leuke tutorial.

en je CJ is zo donker omdat je col bugged is.

rammel hem even door col editor v2 en gooi die batch erover.

,K

Geplaatst:
comment_862648

Dit licht helemaal niet aan prelightning, zoals sommige denken. Maar gewoon simpel door de Collision lightning. Deze kan je aanpassen in COL Editor 2.0, of 3DS Max. COL Editor gebruik ik zelf nooit, omdat (hoe raar het ook lijkt) COL Editor soms onzichtbare muren kan geven. Met Kams Script zelden (als je die goed weet te gebruiken). Wat je nou moet doen om cj niet meer zo donker te laten is het volgende (voor 3DS Max trouwens):

Je exporteerd je COL zoals gewoonlijk, en importeer je hem weer met de COL IO. Dan selecteer je de COL, en open de de material editor (hotkey:m). Daarna druk je op dit knopje button.JPG, en dan op je geselecteerde model. Nu zou je moeten zien dat je met de material editor nu de lightning waarde kan veranderen. Als je die op de hoogste waarde zet (ik geloof dat dat 256 is), is hij gewoon zoals SA standaart.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_862655
Kun je misschien iets duidelijker zijn dan 5 (voor mij) rare woorden noemen :duh: ..?

Uhm, dan ben ik over 367584 jaar nog niet klaar met uitleggen.

Kijk alvast in Voeruigen Showroom pagina 23, dan begrijp

voor 5 % wat het is.

Geplaatst:
comment_862668

Als ik een moderator was (dat gebeurt over 367584 jaar) dan zou ik dit topic noemen: spam dit topic maar lekker vol xD. Mij maakt het niks uit hoor maar dat moest er even uit :puh:.

Zo ziet het eruit als ik een screen uit m'n viewport maak :puh:.

Poot.jpg

En zo een 'normale' render.

poot.png

Edit: ook leuk... Greeble :D.

Low_poly.png

Bewerkt: door stefaneke

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.