Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_862224 Z'n Knie . Er komen trouwens ook nog kabeltjes enz... Ik zal iets moeten verzinnen om Fire1bull te verslaan xD. En toen was z'n ongerenderd huisje af . Ik herriner me opeens waarom jij niet rendert. Als je rendert is het een misleidend resultaat en zie je het anders dan dat je in GTA zou zien . Bewerkt: 8 januari 200817 jaren door stefaneke
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_862228 Z'n Knie . Er komen trouwens ook nog kabeltjes enz... Ik zal iets moeten verzinnen om Fire1bull te verslaan xD.En toen was z'n ongerenderd huisje af . Ik herriner me opeens waarom jij niet rendert. Als je rendert is het een misleidend resultaat en zie je het anders dan dat je in GTA zou zien . Heel goed opgelet, een 10 voor jou.
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_862234 Z'n Knie . Er komen trouwens ook nog kabeltjes enz... Ik zal iets moeten verzinnen om Fire1bull te verslaan xD.En toen was z'n ongerenderd huisje af . Ik herriner me opeens waarom jij niet rendert. Als je rendert is het een misleidend resultaat en zie je het anders dan dat je in GTA zou zien . Heel goed opgelet, een 10 voor jou. ga je het in gta setten dan ?? zo ja voor welke mod dan ?? EDIT ow ja vergeeten ik zie je 2e schreen niet :S nu ineens wel hij is erg mooi geworden ga je gta MS joinen of zo Bewerkt: 8 januari 200817 jaren door kees1991
Geplaatst: 8 januari 200817 jaren comment_862245 Ik vind hem wel mooi. wat is er mis mee..?-- En toen was mijn huisje af. Ik vind het een mooi huisje Pizza, en ik snap eigenlijk wel waarom je niet rendert, eigenlijk best slim. Want iedereen probeert het helemaal mooi te renderen in 3DS Max, terwijl het er dan (in vergelijking met bijvoorbeeld een Vray render) lelijk uit ziet Als je niet rendert, heb je gewoon WYSIWYG (What you see is what you get) Greetz
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862361 Ik vind het een mooi huisje Pizza, en ik snap eigenlijk wel waarom je niet rendert, eigenlijk best slim. Want iedereen probeert het helemaal mooi te renderen in 3DS Max, terwijl het er dan (in vergelijking met bijvoorbeeld een Vray render) lelijk uit ziet Als je niet rendert, heb je gewoon WYSIWYG (What you see is what you get)Greetz En zo is het maar net Galiorix!
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862596 Iemand enig idee hoe ik CJ (en of de rest van de map) minder donker kan maken?
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862604 CJ is een neger jonge, hij is van nature zwart xD. Je kan het level lichter krijgen door 2dfx... Het ziet er in ieder geval leuk uit, alleen het texture gebruik is een afknapper .
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862615 Ik heb de originele textures gebruikt Iemand idee hoe ik beter kan prelighten?
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862622 Ik heb de originele textures gebruikt Iemand idee hoe ik beter kan prelighten? 3ds max7+Dextool_sa+kams'scripts en RW Analyze
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862631 Kun je misschien iets duidelijker zijn dan 5 (voor mij) rare woorden noemen ..?
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862639 Op gta forums naar Radiosity solution zoeken of prelight of of of.... Er is daar een hele leuke tutorial. en je CJ is zo donker omdat je col bugged is. rammel hem even door col editor v2 en gooi die batch erover. ,K
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862648 Dit licht helemaal niet aan prelightning, zoals sommige denken. Maar gewoon simpel door de Collision lightning. Deze kan je aanpassen in COL Editor 2.0, of 3DS Max. COL Editor gebruik ik zelf nooit, omdat (hoe raar het ook lijkt) COL Editor soms onzichtbare muren kan geven. Met Kams Script zelden (als je die goed weet te gebruiken). Wat je nou moet doen om cj niet meer zo donker te laten is het volgende (voor 3DS Max trouwens): Je exporteerd je COL zoals gewoonlijk, en importeer je hem weer met de COL IO. Dan selecteer je de COL, en open de de material editor (hotkey:m). Daarna druk je op dit knopje , en dan op je geselecteerde model. Nu zou je moeten zien dat je met de material editor nu de lightning waarde kan veranderen. Als je die op de hoogste waarde zet (ik geloof dat dat 256 is), is hij gewoon zoals SA standaart. Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862655 Kun je misschien iets duidelijker zijn dan 5 (voor mij) rare woorden noemen ..? Uhm, dan ben ik over 367584 jaar nog niet klaar met uitleggen. Kijk alvast in Voeruigen Showroom pagina 23, dan begrijp voor 5 % wat het is.
Geplaatst: 9 januari 200817 jaren comment_862668 Als ik een moderator was (dat gebeurt over 367584 jaar) dan zou ik dit topic noemen: spam dit topic maar lekker vol xD. Mij maakt het niks uit hoor maar dat moest er even uit . Zo ziet het eruit als ik een screen uit m'n viewport maak . En zo een 'normale' render. Edit: ook leuk... Greeble . Bewerkt: 9 januari 200817 jaren door stefaneke
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast