Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 19 januari 200817 jaren comment_870372 Update: Later deze avond : Greetz Mechien kun je de touwen realistischer maken :o Bye
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_870441 Greetz Hey, heb je die boot van gta vc of sa? En hoe heb je die tommy erop gezet? Overigens een mooie model! KUTGW
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_870455 Die boot is de reefer uit GTA Vice City, Tommy gebruik ik als schaalmodel, zodat ik weet hoe groot ik moet modelen, het komt namelijk ook ingame. Greetz [edit] Ik zit nu al op 12.000 poly's Bewerkt: 20 januari 200817 jaren door Galiorix
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_870545 Ziet er weer super uit Galiorix! Nou maar hopen dat de engine van SA het niet vernaait.... De lampen en dat ding waar die boot op staat zien er ook gedetaileerd uit. Keep it up ouwe. *Wel beetje high poly by the way... Maja... Dat is meestal wel mooier Bewerkt: 20 januari 200817 jaren door Mythbuster
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_870548 Greetz @hierboven: bedankt voor het comentaar [edit2] Er komt nog meer detail rond de deur zelf en de UWV moet nog goed gedaan worden. @hieronder: Ik ruk niet Bewerkt: 20 januari 200817 jaren door Galiorix
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_870558 Ziet er goed uit Ik had hem al in WIP gezien maar nu is hij nog mooier dan toen Keep it up, ouwe rukker xD Tom
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_870626 Beste forum-schoonmaakmiddel, als ik zo kijk kan die schuur van jouw onmogelijk zo veel poly's bevatten, je hebt waarschijnlijk een heleboel onnodige polygon's. Ik heb je scene hier en ik zal zien hoeveel onnodige faces (polygon's) ik kan ontdekken. Maar geef de moed niet op en blijf doorgaan . Mischien wat meer detail? Nog bar weinig detail, ik heb bijna alleen nog liggen kloten met de materials. Dit model komt ingame (niet in GTA). Madness met een displacement map xD. @ hieronder, DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH vet . Kan je ze ook vervangen met de biped uit 3dsmax? Bewerkt: 20 januari 200817 jaren door stefaneke
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_871136 die box gasten zien er grappig uit kan je er ook een stick popetje van maken? hier iets van mij:
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_871244 jow, mooi, wordt het een auto garage? die je ook in need for speed underground 2 hebt?
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_871260 het word wel een garage maar hoe hij eruit komt te zien weet ik nogniet en ben nog een aardige beginner dus weet niet of het ingame komt nieuwe afbeelding en zo als je ziet is het wel redelijk verranderd: edit: heb nog een lasapparaat erbij gemaakt maar die is nog niet klaar. Bewerkt: 20 januari 200817 jaren door Dead-Dodo
Geplaatst: 21 januari 200817 jaren comment_871422 Ziet er netjes uit man, mooie details. Krijg de neiging om zelf ook weer aan de slag te gaan en ik ga weer eens wat programma's downloaden en hier wat actiever te worden.
Geplaatst: 21 januari 200817 jaren comment_871439 Ziet er netjes uit man, mooie details.Krijg de neiging om zelf ook weer aan de slag te gaan en ik ga weer eens wat programma's kopen en hier wat actiever te worden. Kuch Bewerkt: 21 januari 200817 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 21 januari 200817 jaren comment_871444 Ziet er netjes uit man, mooie details.Krijg de neiging om zelf ook weer aan de slag te gaan en ik ga weer eens wat programma's downloaden en hier wat actiever te worden. Zou ik zeker doen Dominic, het ziet er super uit
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast