Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_878018 Leuk gemaakt!! Ik dacht al :O:P Ik heb een liedje gevonden van Andre van Duin: Waarom zijn de bananen krom Heb je gephotoshopt?? Groeten Tim
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_878021 [..]Heb je gephotoshopt?? [...] Nee, hij kwam zomaar uit de lucht vallen Ziet er super uit DaBeast, echt super realistisch Ook leuke photoshop, heb je hem ingame gezet en daarna die missie gestart of gewoon de bestaande header verandert? Greetz
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_878026 Mag er smooth "1" over die banaan? . Dan ziet hij er mischien nog mooier uit. En je bent zo te zien inderdaad ingame geweest want Tommy heeft een andere mondpositie . Kutgw. @ hieronder: Wie spamt er nou . en met die manier van mij maak je geen extra pol's aan, hij ziet er aleen smoother uit (ten koste van de shader maar met textures erop zie je dat niet). Bewerkt: 29 januari 200817 jaren door stefaneke
Geplaatst: 28 januari 200817 jaren comment_878028 Eerst ben ik ingame gegaan, en dan het wat gephotoshopt.. Over dat smoothen: ik heb het al een beetje handmatig gesmooth. Hij was niet echt voor te showen, maar gewoon voor persoonlijk ingame gebruik . Met de goede textures heb je geen overbodige poly's nodig . Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878415 Ik ga waarschijnlijk na mijn Havo de opleiding Game Architecture and Design doen aan de internationale hogeschool in Breda. Zegmaar een opleiding om game designer te worden. Daar zit natuurlijk een groot deel modellen bij. Alleen daar gebruiken ze geen 3ds max maar Maya. Dus daar ben ik mee begonnen. Zoals je ziet is het best lastig en doe ik me best alleen uit te vinden. Modeling techniek is het zelfde alleen andere interface en benamingen etc. etc. Voor de dames die het niet kennen. Dit is maya. Bewerkt: 29 januari 200817 jaren door ~> GizmO <~
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878511 Alleen Maya? Waarom geen 3DSMax... Als ik naar de website van Rockstargames ga en daar op 3D Artist klik lees ik: Benodigdheden: Veel verstand met programma's als 3DSMax en Maya. Activision, EA, Ubisoft, Bungie gebruiken ook 3DSMax. Anyways: Mooie biljarttafel! Ik neem aan dat Maya toch wel een beetje dezelfde dingen als 3DSMax heeft toch? (Boolean, editable poly, turbosmooth etc..) Bedankt stefaneke voor je commentaar op m'n interieur. (Anybody else? Zie vorige pagina) Bewerkt: 29 januari 200817 jaren door Gangsta
Geplaatst: 29 januari 200817 jaren comment_878524 Maya is beter voor animeren.. wel leuk programma. En Gangsta, het gaat vooral om de studio's, niet om de uitgevers Bijv. Digital Illusion gebruikt wel Maya. Ik heb het ook wel eens gebruikt maar ik kan er niet zo veel mee als in 3D Studio Max. Kleine update. Nou nog kleppen maken voor de wielen, nog wat detail en dan het moeilijkste: textures maken xD. B.T.W. Maya is ook van Autodesk, en Autodesk bezig 3D Studio Max. Bewerkt: 29 januari 200817 jaren door stefaneke
Geplaatst: 30 januari 200817 jaren comment_878785 [plaatje] Leuk... Ik had een heel verhaal met commentaar getypt, druk ik opeens op vorige... Het kwam er iniedergeval op neer dat je de motorinlaten groter moet doen, de cockpit dieper in de romp laten zakken, nog vier boordkanonnen in de neus moet doen, en de kleppen die op het landingsgestel zitten rond moeten. Hoe ik dit weet? 'Kep 'n modelletje ervan. Als je fotos oid ervan wil moetje dat maar even zeggen op MSN oid. Verder ziet'ie er wel goed uit btw Bewerkt: 30 januari 200817 jaren door Nickonly
Geplaatst: 30 januari 200817 jaren comment_878934 @ Nickonly, Weet ik. Maar chek eerst eens de versie warvan jij een model hebt, er zijn verschillende versies van de ME 262. En ik weet dat je een modelletje ervan hebt. Over de motorinlaten heb je gelijk, en als iemand me kan helpen met het maken van textures in photoshop -> PM me.
Geplaatst: 30 januari 200817 jaren comment_879022 nice puma! maar heb je die velgen gewoon eronder geplakt? lijkt me namelijk wel heel erg moeilijk met sketchup.
Geplaatst: 30 januari 200817 jaren comment_879027 Nee, die heb ik al een lange tijd geleden gemaakt, als 't goed is staan ze nog ergens in het oude Show your Models topic. Wip, en lelijk als 't maar kan: Ik heb een methode bedacht om voertuigen te maken, ook highpoly dus, alleen had ik in texturen geen zin.. het is dus een op-z'n-Hollands texturewerkje geworden... Bewerkt: 30 januari 200817 jaren door Puma
Geplaatst: 30 januari 200817 jaren comment_879099 @Cheeta: Voor-en-achterkant zien er degelijk uit voor je eerste(?) car model (en zeker met Scetchup!). Aleen zou ik nog werken aan de zijkant. Want die ziet er een beetje uit alsof je iets als Extrude -> Scale -> Extrude -> Scale -> etc. hebt gedaan. Voor de rest ziet de vorm er best wel goed uit. Ook zou ik de bumpers wat een bumper maken, maar dat heeft te maken met de zijkanten. @Stefaneke: Begint er steeds meer op te lijken, mooie gesmoothe vorm. Verder heb ik geen opmerkingen over de vorm ofzo. Hoeveel polygonen heeft hij nu, en komt hij ingame? @Gizmo: Hehe, Maya , ga je het toch nog leren . Ik zie niet echt wat je gemaakt hebt (tenzei dat het 2-opeen liggende kazen zijn ), maar voor een first timer ziet het er best goed uit (wat het ook is). Let wel op dat je bij zulke opleiding ook moet gaan programeren (had ik gehoort van TNT, die nu in het eerste jaar zit, en Flash krijgt). Ach, ik wens je in ieder geval veel succes! Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 30 januari 200817 jaren comment_879123 Het moet ook niks voorstellen. T moest gewoon beetje practise met smooth en chamfer en extrude zijn. Maar zelfs dat mislukte. Ik leer alles van T_N_T hij zit trouwens nu in zijn tweede jaar. Door hem ga ik nu maya leren. Aangezien ze dat daar gebruiken.
Geplaatst: 30 januari 200817 jaren comment_879153 Zit T_N_T ook op die school? LOL. Mischien zie je mij er over enkele jaren ook wel xD. Het vliegtuig komt inderdaad ingame DaBeast, hij zit rond de 3500 poly's. Ik ben momenteel de motoren aan het "hermodellen". Omdat dat een heuse Poly Crap was/is. Bewerkt: 30 januari 200817 jaren door stefaneke
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast