Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_676121
Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

blokkendoosgm3.jpg

eey moest je me TOEN ik beetje bezich was met gld die was leelekijk

jouwe is eeen stuk moooier maar simpelerder

Geplaatst:
comment_676128
Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

*plaatje*

Tja, ik moet je toegeven dat het er leuk uit ziet. Alleen jammer dat je render het nu enkel nog moet hebben van de materials en de Brazil plugin. Maar het gaat de goede kant op. Probeer nu eens objecten zoals een tafel te maken :).

Geplaatst:
comment_676170

Het is de default scanline render :erm:.

En hij heeft de raytrace material op de box toegepast en niet op de plane, wat eigenlijk de bedoeling was :puh:.

Geplaatst:
comment_676180
Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

blokkendoosgm3.jpg

Ik vond mijn doos toch mooier :bier:

Hier nog een toetje:

bigrock2_1.jpg

bigrock2_2.jpg

bigrock2_3.jpg

bigrock2_4.jpg

bigrock2_5.jpg

bigrock2_6.jpg

bigrock2_7.jpg

Dat wordt een map voor MTA:DM, ik ongeveer op de helft.. Onder de 'berg' (die dus nog niet af is) zit echt een gangenstelsel van hier tot Tokyo, er komen in de kloven en in de gangen nog verschillende gebouwtjes te staan, er komen teleports in, wapens, voertuigen.. Vetterdevet! Ojah, ik houd m'n models nu zo low-poly mogelijk omdat iedereen de .dff etc. van de server moet verkrijgen. Als je dan een .dff van weet-ik-veel-hoeveel mb hebt is dat verkakt.. Dit zijn dus stukjes van het hele eiland! Het héle eiland zie je pas als het klaar is :)

Bewerkt: door Puma

Geplaatst:
comment_676226
Aanschouw, mijn eerste 3D's max creatie: Het sttelt nies voor hoor! GEwoon wat testen met behulp van stefaneke:

*plaatje*

Tja, ik moet je toegeven dat het er leuk uit ziet. Alleen jammer dat je render het nu enkel nog moet hebben van de materials en de Brazil plugin. Maar het gaat de goede kant op. Probeer nu eens objecten zoals een tafel te maken :) .

Zal ik doen! Heb jammer het gehele weekend geen 3d's tot mijn beschikking!

Geplaatst:
comment_676252

Ik vind beide dozen mooi hoor. Maar als ik zou kiezen, zou ik toch voor die RIVEL kiezen. Die ziet er beter uit. Het glimt helemaal. Niet dat puma's doos er lelijk uitziet. Alleen wordt ik gek van die vele kleuren. (als je begrijpt wat ik bedoel)

Mvg, Apple-Mac

Geplaatst:
comment_676955

Ik weet dat je nog maar weining ervaring hebt met sketchup dus daar zal ik rekening mee houden, Het is een dikke 8 waard :D.

Mijn Design Stoel. ..

De belichting was geen succes :S :puh:.

Stoel.PNG

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_677402

Zoals ik al zij, voor iemand die 3D Studio Max nog maar 1 keer heeft geopend, en les heeft gehad van mij, ziet er het niet slecht uit :puh:. nou moet ik je nog uitleggen hoe editeble poly precies werkt xD.

Ik ben benieuwd naar je tafel :D.

Bewerkt: door stefaneke

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.