Geplaatst: 2 april 200718 jaren comment_645195 Show Jouw Models Topic II De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden: Je mag posten per dag hoeveel je wil. Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden. Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model. Maximale screen grootte: 640 pixels breed!. Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit). Geen Afbeeldingen quoten! Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau. Vorige showrooms: Show jouw models I Last edit/update: Bewerkt: 5 april 200817 jaren door DaBeast
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_883788 Tik Tak... Ik wil dan 3D Studio Max 2008 het weer doet . Ik kan m'n models niet afmaken met 3D Studio Max 7 .[PLAATJES] Lkkr onnodig high poly . Als je wilt weten hoe high poly hij is, dan mag je nou alvast gaan beginnen met tellen. Maar als je daar te lui voor bent, kijk je hieronder: 165.232,000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 00000 Poly's[/font] Dus het zijn 165.232 poly's? Mooie model trouwens .
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_883844 Ik heb nog maar eens iets gemaakt omdat ik me verveelde
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_883898 Mensen, helaas kan ik niet verder gaan met de 50cc blokje en was ook begonnen met die uberluchtfilter/motorblok. maar mijn pc is gecrashed, en weet niet wat er mee is. Maar hou jullie op de hoogte! Greetz Ferryn Ziet er nice uit Bigboss en Stefaneke! Bewerkt: 5 februari 200817 jaren door FerryN
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_883977 Sprunk, anyone? Waarschuwing: Bevat 1680x1050 afbeeldingen. Wires: Blikje: 42262 Polygonen Rietje: 676 Polygonen Opdienplaat: 19968 Polygonen Hoezo highpoly? Ik had btw maar 10 minuuten nodig om een 1680x1050 afbeelding te renderen in Vray. @Stefaneke:Weet ik, maar het was gewoon zeg maar een render test, hoe snel mijn comp er over zou doen. Ik zag het pas toen ik hem al gerendert had (in viewport was hij volledig wit). Ik ben dus zeg maar aan de luie kant om het opnieuw te doen . Vriendelijke groeten, DaBeast
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_884006 @ DaBeast ; Mooie render en model KUTGW! Zooo, ik ging effe mijn pc opruimen em toen kwam ik dit tegen; het was me 1ste moddel die ik op 3dsmax7 heb gemaakt . I know it.....
Geplaatst: 5 februari 200817 jaren comment_884276 Damn Dabeast, dat jouw computer dat binnen 10 min. kan... Je render ziet er leuk uit en ik vind vooral de material die je voor de schaal (?) hebt gebruikt leuk. Het chrome van je blikje is een beetje overdreven, en is de wand van je rietje te dik. Ik weet gewoon dat jij dit beter kan . Karamanci, uhm... nogal leeg... maarja, ik beoordeel liever je huidige models dan een oude terwijl je nu al veel beter bent. Dan is het gewoon raar om zo'n oud model te raten of om er een comment op te geven... Jaj, m'n mobieltje. Expres low poly, en daar is maar een reden voor... Spline modelling . Nokia 2310. Bewerkt: 5 februari 200817 jaren door stefaneke
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_884646 Karamanci, iedereen begint simpel en ziet er best leuk uit alleen je kon mee details gebruiken Stefaneke, leuke mobiel, wil je mijne ook keer namaken
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_884876 Mijn eerste oor . Opmerkelijk, dit model is gemaakt op een systeem met: Intel Pentium III 600 Mhz, 256 MB Ram en Onboard Intel grafische kaart. @ Hieronder, F*cking snelle reactie . ongeveer 20 minuutjes... Het oor staat bekent als een van de moeilijkste organische dingen om te modellen . @ Big-Bear, ik was eerst van plan om het te doen met een tutorial, maar die tutorial die ik volgde was een hele slechte dus heb ik mijn camera gepakt en ben ik de oor van m'n zusje gaan fotograferen. Ik heb de foto's eerst goed bekeken. Het was moeilijk maar naar 5 pogingen was het me gelukt . Ik heb ook gekeken naar wireframe's van eerder gemaakte low poly oren. Wireframe's zijn altijd heel handig . Edit, ik moet nog een inham in de zijkant maken . Bewerkt: 6 februari 200817 jaren door stefaneke
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_884881 Leuk oor Hoelang heb je erover gedaan Ziet er wel leuk uit Groeten Tim @hierboven ik ben gewoon snel Bewerkt: 6 februari 200817 jaren door Timske
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_884896 Mijn eerste oor . Opmerkelijk, dit model is gemaakt op een systeem met: Intel Pentium III 600 Mhz, 256 MB Ram en Onboard Intel grafische kaart.[plaatjes] @ Hieronder, F*cking snelle reactie . ongeveer 20 minuutjes... Het oor staat bekent als een van de moeilijkste organische dingen om te modellen . dat doe je wel ff netjes man, mij lukt het oor dus nooit als van t hoofd lukt behalve dat oor:P Misschien moet je het ff op 3Dtotal laten raten daar krijg je altijd hele goede tips;)
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_884908 Ik had met Pizzahut bord in verkeerde topic gezet dus hier is die, Ik kwam op het idee door een liedje
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_885248 De pizza hut, de pizza hut kentucky fried chicken in the pizza hut mcdonals mcdonals de kentucky fried chicken in the pizza hut xD. Niet veel over je bord op te merken, texture is wel leuk , vooral het lettertype. We all love wireframe's : Wire vergeten . Nog steeds op hetzelfde systeempje . BTW, van wireframe renders kan je echt een heleboel leren.. daarom zeg ik als je iets moeilijks gaat modellen, altijd eerst naar wireframes kijken . Ze kunnen je veel helpen. Bewerkt: 6 februari 200817 jaren door stefaneke
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_885256 De pizza hut, de pizza hutde chicken five chicken en de pizza hut mcdonals mcdonals de chicken five chicken en de pizzahut xD. Niet veel over je bord op te merken, texture is wel leuk , vooral het lettertype. Dat liedje ja Bedankt voor je commentaar.. Alleen ik heb geen textures gebruikt alleen kleuren, ik met met sketch up gewoon eerst van die soort straatjes gemaakt en daarna soort bochten bij gedaan om het zo te noemen En toen heb ik alles ene kleutje gegeven en de text erbij gedaan Maar je gezicht ziet er goed uit en je word steeds beter Keep up the good work Groeten Tim
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_885301 Kan je unsmooth wire posten stefanneke? Smooth ziet er clean uit, maar ja de echte fouten kan je op unsmooth wire zien. En het is trouwens kentucky fried chicken en de pizza hut. :] Niet Chicken five chicken. >>> Door Wazuup: Gizmo weet hoe het zit. <<<
Geplaatst: 6 februari 200817 jaren comment_885314 Zozo, meneer is al begonne/verder gegaan(dat oor was het begin xD) aan de hoofdrolspeler van GLD Had me even geroepen, wist niet dat we daar al aan gingen beginnen. Vet hoor, kan niet wachten tot hij klaar is Keep it up ouwe! EDIT: Of mocht dit nog niet bekend worden... Hmm, nouja Bewerkt: 6 februari 200817 jaren door Mythbuster
Show Jouw Models Topic II
De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:
Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.
Vorige showrooms:
Show jouw models ILast edit/update:
Bewerkt: door DaBeast