Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_890417

Twee dingen Beesje:

  • Geil
  • Teveel smooth

Kusjes, je husselaar :dans:

>>> Door DaBeast: 69589847jj2.png<<<

Door Jorge: Du bist gans geil Dieter mein Freund!

Bewerkt: door Jorge_F

Geplaatst:
comment_890519

DaBeast, die smooth is echt een misstap :7, ik had liever een unsmooth versie gezien, de kolf lijkt hiet ok al te klein, ik hoop dat je nog niet klaar bent met die blaffer want ik zie dat er nog veel aan verbeterd kan worden. Nouja, veel succes met je model verder en jozz, ik ben met je tut bezig :D.

Geplaatst:
comment_890530

Te klein is de kolf helemaal niet .. Ik heb hem namelijk met een blueprint gemaakt (zelfde verhaal dus met de trekker). Overigs is de voorkant iets te smooth, aangezien ik vergeten te chamferen was. Verder moet ik aleen nog maar de aimbar aan de achterkant doen, dan zou hij ongeveer af moeten zijn (natuurlijk nog wat schroefjes en wat tralala). De lowpoly versie wil je niet zien, geloof me :7 . Je zou nog verschieten hoe lowpoly hij eigenlijk is als ik de Meshsmooth er af gooi. Mischien als ik nog zin heb dat ik de kolf oppoets..

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_890579

hehe ok stefaneke. ^^

mooi model Dabeast :tu:

dit zijn nog screens van wat winkels en een kantoor gebouw (dat nog moet komen )

ben er nog mee bezig dus het is niet zo spetterend: naamloos1212cz7.png

naamloos121223213qv4.png

ik verwacht morgen het hele idee hierachter af te ronden , maar ben nu een beetje ziek dus zal wel niet veel verder werken vandaag.

Geplaatst:
comment_890607

Best wel mooi jozz :tu: Je het rechtse gebouw mag wel wat meer detail (vooral de onderkant), en wat betere textures (met ramen enzo). tussen de ramen op de bovenverdieping zou ik nog een klein balkje maken. Maar het linker gebouw is echt wel in orde :D

Geplaatst:
comment_890633

Beest, smooth is naaais, maar je moet de edges chamferen. Dan ziet het er al een stuk beter uit.

Kan je wire showen?

Geplaatst:
comment_890849

LOL Martijn, minder dan een jaar geleden ofzo was dit mijn resultaat uit die totorial xD. (na veel experimenteren)(en geen directe link plaatsen he... dat is verboden ;).)

mountain2.PNG

Waarschijnlijk is het bij de noise misgegaan, die mix modifier is altijd handig om textures te mengen op basis van hoogteverschil enz... Ligt er maar net aan wat je bij fallof instelt.

@ jozz, Maak er eens een straat bij, anders is het zo'n raar gezicht. Wat meer detail bij de ramen zoals ze naar binnen extruden levert al weer een heleboel detail op :7.

@ DaBeast, Ow...

Binnenkort kunnen jullie weer een update van m'n messerschmitt verwachten (dat gezicht niet, ik ga binnenkort wel overnieuw beginnen) maar eerst even mijn Mac Pro afmaken ;).

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_892073

Hmm, die slurp voor de thee is mooi, maar waarom zo'n vieze box. Ik zou hem iets meer uitwerken en bv. een klein recht stukje maken in de kan van de thee met daar bv. een luikje in!

Geplaatst:
comment_892191

Joz en kees, aub ook raten als je zelf wat post.

Joz, je theehuis model is een erg leuk idee, als je dit goed uitwerkt kan het erg leuk worden. Je brug is nog wat box-achtig, die heeft minder scherpe hoeken nodig, en veel meer detail.

Geplaatst:
comment_892806
Joz en kees, aub ook raten als je zelf wat post.

Joz, je theehuis model is een erg leuk idee, als je dit goed uitwerkt kan het erg leuk worden. Je brug is nog wat box-achtig, die heeft minder scherpe hoeken nodig, en veel meer detail.

volgende keer rate ik ;)

En de brug is inderdaad niet geweldig, morgen ga ik detail bewerken ;)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.