Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_893437

@Jozz: Ik vind die wires van je brug wat te dik. Ook zouden andere textures en een klein beetje meer detail beter staan. Keep it up!

Update: dit zou de final moeten zijn..

53652000dm0.jpg

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
comment_893481

@Dabeast: Super geil pistool, echt masterlijk :D

@Jozz: Ziet er al redelijk uit, maar globaal gezien te boxy en, zoals je zelf al weet, is de UVW zwaar geneukt :7 Probeer de kabels een andere texture te geven en te smoothen, zodat het er beter uit ziet. Ook zou je de pyramides die op de bovenkant van de pilaren zitten, groter kunnen maken, dat zou er denk ik al een stuk beter uit zien :D

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_893508
@Dabeast: Super geil pistool, echt masterlijk :D

@Jozz: Ziet er al redelijk uit, maar globaal gezien te boxy en, zoals je zelf al weet, is de UVW zwaar geneukt :7 Probeer de kabels een andere texture te geven en te smoothen, zodat het er beter uit ziet. Ook zou je de pyramides die op de bovenkant van de pilaren zitten, groter kunnen maken, dat zou er denk ik al een stuk beter uit zien :D

Greetz :sigaar:

ok ik zal het proberen.

Dabeast|: mooi pistooltje :D

Geplaatst:
comment_893514

DaBeast ik vint je geweer super mooi aleen als ik even een mierenneuker mag zijn ies hij iets te prefect. het zou wat realisticher zijn als je die schroefjes wat draait zodat ze niet allemaal de zelfde kant op staan. verder echt een super model.

ik ben ook ff wat aan het kloten geweest en dit word mijn volgende scene.

het word een beetje een amsterdam's grachten straat denk ik. die boxen worden nog huizen/gebrouwen. en er komen nog heel veel detais bij.

adam2ok9.jpg

edit 1 van de ik weet nog niet hoe veel huizen/gebouwen. nog wel wip

adam3ac3.jpg

Bewerkt: door kees1991

Geplaatst:
comment_893905

Die is wel mooi ^_^ Als je het ingame kan zetten zou het heel leuk zijn als je dat doet.

Verder kun je die straatlantaarns mechien meer bewerken en meer details erin en mechien stoplichten.

Groeten Tim

Geplaatst:
comment_894358

bedankt tim. nee hij komt niet ingame helaas maar ik maakt het in max 9 en dan kan ik niet naar gta exporteeren. en dit word ook gewoon te mooi (hoop ik) voor gta xD

het eerste gebouwetje verwijdert hij was tog lelijk en ff een niewe gemaakt. al die 3 gebouwen zijn totaal gemaakt uit 1 box xD dus van 1 box heb ik 3 gebouwen gemaakt xD nou ja niet echt boeiende info maar tog :7

tips en ratez zijn welkon

adam4ts6.jpg

Geplaatst:
comment_894688

Heel erg mooi Kees! Ik kan niet wachten om je eindresultaat te zien. :tu:

Jij ook Dabeast, maar ik ben het wel een beetje met Kees eens, het is een beetje ''te perfect''. Als die schroefjes idd wat draait..

Maar echt heel mooi! _O_

Ik ben ook bezig met een klein stadje. Ik verwacht dat die over ongv. 4 weken af is (ongetextured -_-).. Het zal wel klein zijn, maar veel details. :D

KUTGW Everyone. :dans:

Geplaatst:
comment_894739
Heel erg mooi Kees! Ik kan niet wachten om je eindresultaat te zien. :tu:

Ik ben ook bezig met een klein stadje. Ik verwacht dat die over ongv. 4 weken af is (ongetextured -_-).. Het zal wel klein zijn, maar veel details. :D

k denk dat ik er ook wel erg lang bezeg mee zal zijn hoor. en dat van mij word ook klijn met veel tetais en sonder textures.

succes er mee :)

Geplaatst:
comment_895422

mooie wagen. maar je moet nog veel doen volgens mij. de banden en de zij ramen en textures volgens mij ook nog tog ? maar tog het model ziet er zeer goed uit.

k ben ook weer bezig geweest ik heb de brugen bol gemaakt zoals wazzup zij en mijn 2e gebouwtje is klaar.

adam6bz3.jpg

Geplaatst:
comment_896779

Fantastisch hoor, als je denkt aan detail, aan wat denk je dan ? Vuilniszakken, bomen, palen, railings, airconditionings, etc .. ? En Wazuup had wel gelijk over die boogbruggen, het geeft ook een mooier effect, iets meer relief kan altijd. Als ik jou was zou ik het toch ingame zetten hoor. Dat het met 3dsmax9 gemaakt is maakt eigenlijk niks uit :puh: Je kan het wel converten op 1 of andere manier of exporteren als .max Het aantal poly's kan dan weer hoog liggen dus dacht ik eraan om het te detachen in verschillende stukken. Dan blijft eigenlijk alleen maar het probleem over van de textures :puh:

Tom :cya:

Geplaatst:
comment_896990

Het begin van iets moois, hoop ik...

post-22900-1203776460.jpg

Greetz :sigaar:

[Edit]Ben inmiddels weer opnieuw begonnen, was met een tutorial bezig maar had ergens overheen gelezen :7

post-22900-1203782257.jpg

post-22900-1203784279.jpg

@hieronder: 3DS Max :D

@EXIT: Ziet er leuk uit hoor. Nog wat beplating en het ziet er goed uit :D

Bewerkt: door Galiorix

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.