Jump to content
Geplaatst:
comment_645195

Show Jouw Models Topic II

De nieuwe ronde voor het posten van jullie models. Alleen zijn erook wat regels aan verbonden:

  • Je mag posten per dag hoeveel je wil.
  • Geen offtopic's (vragen zoals 'Hoe maak je dat' ... Is verboden.
  • Als je je model post, maak dan dat je een mooie render hebt van je model.
  • Maximale screen grootte: 640 pixels breed!.
  • Respecteer iedereen zijn mening. (Zoek dus geen ruzie, omdat iemand eerlijk zijn mening uit).
  • Geen Afbeeldingen quoten!

Bij het overschreiden van deze regels, wordt je er de 1ste keer op gewezen, als je ze daarna nog eens overschreid, dan kreeg je 20% cadeau.

Vorige showrooms:

Show jouw models I

Last edit/update:

Bewerkt: door DaBeast

  • Reacties 3k
  • Bezichtigingen 235.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_897134

Succes Galiorix! Welk programma is dat :o ziet er wel goed uit :puh:

EDIT: Exit ziet er leuk uit :)

Groeten Tim

Bewerkt: door Timske

Geplaatst:
comment_897253

@ Hierboven, 3D Studio Max.

Ziet er goed uit uit Gialorix, eigenlijk een beetje te weinig om hier te posten maarja. Als je problemen met wazige blueprints, neem dan contact met me op. Zo te zien heb je ook smoothing groups gebruikt :D. Ik heb die Mazda RX-8 ook gemoddeld als mijn eerste car model :7. Voor degen die hoofpijn willen krijgen: Link naar render.

Ok, tijdje niet meer gepost hier. Tijd voor update.

Macpro, voor een wedstrijdje, nog geen gaten want ik krijg geen goede alpha :duh:.

Macpro_1.jpg

Ik wouw een nieuwe achtergrond:

Earth_1.jpg

Relief :D.

Earth_2.jpg

(Later krijgen jullie een screen met de gehele planeetn, maar er zit een bug in de wolken layer. Eerst even fixen dus :puh:)

Ik verdergegaan met mijn Mech.

Mecha.jpg

Een watertoren voor Kees1991 die hem eigenlijk niet kan gebruiken... Niet echt mijn stijl watertoren...)

Watertoren_1.jpg

Een Fort (voor school)

Fort_1.jpg

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_897279

Dat is heel mooi gemaakt galiorix maar is het niet makkelijker om het in onderdelen te maken en dan samenvoegd zodat het er strakker uitziet?

Stefanneke heel knap gedaan vooral die mech en watertoren zien er heel strak uit.

O ja het is Galiorix en niet Gialorix :7

Geplaatst:
comment_897302

Update :D

post-22900-1203804220_thumb.jpg

De ungesmoothe versie wil je niet zien, ik post zo denk ik een wireframe...

@Stefan: Je models zien er goed uit, keep it up!

@Dodo: Dankje voor je comments :)

Greetz :sigaar:

[edit] Op verzoek van Stefan een render in perspective view, dan zie je meer diepte.

post-22900-1203805740_thumb.jpg

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_897313

@ Galiorix, kan je a.u.b. uit perspective renderen? Zo ziet het er nogal scheeft uit... dan zal ik je model beoordelen :D.

Geplaatst:
comment_897352

Update :D

Ik heb er nu een deel van de motorkap op zitten (zwaar WIP) en ik heb een deel van de bumper aan de voorkant afgemaakt. Ik ga nu aan de slag met de grille en de wielkasten, updates later.

kap.jpg

[Edit] Ik heb de voorste wielkast wat meer uitgeklopt, heb een begin gemaakt aan de voorruit en heb de voorbumper verder afgemaakt. Verder is de motorkap verandert en de vorm van de grille. Als laatste heb ik ook nog eens de lampen gecut.

raam.jpg

Bewerkt: door Galiorix

Geplaatst:
comment_897394

@ Galiorix, dit wordt zo niks. Ik kan aan je smooth zien dat je ook tri's gebruikt. Post eens een wireframe, dan kunnen we zien ofdat je model nog te redden is. Ik wil niet hard over komen, maar zo is het gewoon. Ik zie liever niet hoe jij heel je auto gaat verneuken.

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_897440
@ Galiorix, dit wordt zo niks. Ik kan aan je smooth zien dat je ook tri's gebruikt. Post eens een wireframe, dan kunnen we zien ofdat je model nog te redden is. Ik wil niet hard over komen, maar zo is het gewoon. Ik zie liever niet hoe jij heel je auto gaat verneuken.

As far as i know, heb ik geen tri's gebruikt... In de omgesmoothe wireframe zijn geen tri's te ontdekken.

wire1.jpg

wire2.jpg

wire3.jpg

wire4.jpg

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_897693

@Galiorix, maak wagens met Zmodeler2.

Das makkelijker, als je die wagen in gta wilt zetten dan kan je beter met Zmodeler

doen omdat je weet hoe je SA textures kan mappen.

Zie het als een tip ;)

Geplaatst:
comment_898219
@Galiorix, maak wagens met Zmodeler2.

Das makkelijker, als je die wagen in gta wilt zetten dan kan je beter met Zmodeler

doen omdat je weet hoe je SA textures kan mappen.

Zie het als een tip ;)

Inmiddels heb ik het mappen van SA textures in 3DS Max ook wel onder de knie, het systeem is een stuk fijner.

Misschien dat ik voor het converteren van de auto met dummy's enzo wel in Zmoddeler maar dat weet ik niet zeker.

Hier is een verse update, met super veel dank aan DaBeast :D

voorruit.jpg

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_898274

Ik ben ook bezig met een auto en tot nu toe lukt het aardig, alleen vind ik bij turbo smooth 2 fouten en die kan er niet uithalen, omdat die alleen verschijnen bij de wireframe als ik turbosmooth heb ingeschakeld.

tot nu toe heb ik dit

350z.jpg

en hier de wireframe

wireframe.jpg

heeft iemand een oplossing?

edit: de ongesmoothe versie ^_^

wireframe2.jpg

Bewerkt: door Dead-Dodo

Geplaatst:
comment_898364

Het ziet er goed uit Dominic, maar ik zou wel ff de normale wire laten zien, die zonder smooth want dan kunnen we zien wat er precies fout is.

Keep it up!

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
comment_898453

Ik zag de renders van stefaneke van de aardbol en ik dacht, goh laat ik dat ook is proberen.

Dit is mijn resultaat:

render447.jpeg

Geplaatst:
comment_898560

@ Glorix, LOL DaBeast zij tegen mij dat hij 16 minuten nodig had om je model te fixen xD. Ziet er een stuk beter uit zo :D. De smooth is nog steeds het minpunt maar blijf doorgaan, het is je eerste auto in 3ds ;).

@ GTA_VISTA, UVW Unwrap is veel beter dan die crap uit Zmodeler.

@ Shadow, ziet er goed uit, ik zie niet wat er mis is aan je wireframe. BTW, dit doet mij aansporen om een voertuigen te modellen :7. Niet veel aan op te merken.

@ Jorge, Ziet er erg leuk uit. Ook bump map gebruikt voor het reliëf? En in de specular map een nacht texture waarbij je kan zien waar het verlicht is in de nacht :D. BTW, ik heb deze textures gebruikt. Ik probeer nou met belichting te experimenteren en wat meer materials, ook probeer ik een blauwe gloed om de aardbol te krijgen. Heb je btw ook een aparte cloud laag? een bump op wolken kan wonderen doen :D.

Tips voor de voertuigmodellers: als je een model geselecteerd hebt en je drukt op ALT+X dan wordt het model half doorzichtig, druk nogmaals op ALT+X om het model weer niet-doorzichtig te maken ;).

Bewerkt: door stefaneke

Geplaatst:
comment_898623

@stefaneke

Wow! Mooie renders man! Echt heel mooi en vooral de aarde. Maakte je gebruik van displacement?

@Galiorix

(tot nu toe) ziet het er mooi uit! Ik kan nog niet met blueprints werken en zou het graag leren.

@Jorge

Idem dito als die van stefaneke.

KUTGW! :tu:

Ik ben nu bezig een stad te maken. Momenteel maak ik alleen even alle gebouwen die ik erin wel hebben. Dit is dus niet hoe het gaat worden! :D

Edit:

@Stefaneke

Bedankt voor de tips!

@GTA_XP

Bedankt & dat weet ik, ik maak dit alleen effe om alle models in 1 bestand te plaatsen en daarna begin ik pas met m'n stad. ;):Y

Bewerkt: door Gangsta

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.