Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ga jij dit jaar vuurwerk afsteken

ik heb het nog nooit gedaan en ik weet het nog niet

  • Replies 104
  • Views 8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ga jij dit jaar vuurwerk afsteken 56 members have voted

  1. 1. Ga jij dit jaar vuurwerk afsteken

    • Ja zoals elk jaar
      66%
      35
    • Ja zeker voor de eerste keer
      1%
      1
    • Weet ik nog niet.
      7%
      4
    • Nee dit jaar niet volgend jaar missichien wel weer.
      7%
      4
    • Nee nog nooit gedaan
      16%
      9

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

ik weet nog nie of ik vuurwerk ga halen was het eerst van plan om het in bels te halen :D

Ja natuurlijk, alleen kwil wel es wat anders zoals nitraat enzo. Kan trouwens ook aan vlinderbommen komen mar doe ik denk ik maar niet

Nope, wel ooit gedaan 1 keer met sier vuurwerk wel leuk toen, maar niet voor herhaling vatbaar. Voor 1 keer is leuk maar doe het niet meer tis beetje duur.

Misschien wat siervuurwerk....van die astronauten/kanonslagen hoef ik niet.

Vuurwerk.....ach ja.....

Vele jaren veel afgestoken..... :rolleyes:

Nu woon ik in Spanje en de dag dat ze juist geen vuurwerk afsteken is de 31ste december..... :blink: wat ze bv wel doen is met "potte en panne" een beetje lam uit het raam hangen en veel herrie maken...(OOK MOOI)

Alle andere dagen is het hier knalle geblazen....

Heb veel gekke dingen gezien kwa vuurwerk in me leven maar als je bv. de Fallas feesten in Valencia meemaakt.....dan denk je kom ik leef nog ff verder, het kan gekker.....

Dit is slechts een voorbeeld waar veel vuurwerk aan te pas komt hier.

Aanrader: Internationaal vuurwerkfestival in Taragonna :)

Denk allemaal om uw vingers.... je hebt ze nodig voor je andere hobby B)

Groeten,

Geroni.

nou ik ga echt wel vuurwerk afsteken hoor ik heb nu al:

400 Strijkers :D

30 Vlinderbommen :D

20 nitraten :D

en ik ga nog heel veel sierkopen :)

Ik ga vuurwerk afsteken.

ik heb 10 lawinepijlen

15 professionele vuurpijlen

4 sloffen rotjes

2 dozen strijkers (groen)

en hier in NL ga ik normaal siervuurwerk kopen, want dat vind ik altijd het mooiste :lol:

nou jongens veel plezier maar ik ga lekker naar een warm land de Ned. Antillen als jullie lekker aan het knallen zijn, vuurwerk laat maar staan, doe ik het jaar daarop wel

Ik ga misschien wat leuk vuurwerk halen voor een paar euro, maar niet het 'Grote Knalwerk' uit Belgie... Ik heb mijn vingers nog noidig om te gamen! :)

Ik haal ieder jaar een mooi groot pakket, voor oudejaarsavond. Dat knalwerk moet ik niet, vind ik zonde van me geld.

Je hebt ook altijd van die koters die dan van die rottjes afsteken en naar jou toegooien. (dan denken ze dat ze stoer zijn ofzo.) Die gasten vind ik dom, wat is daar nou leuk aan????

Ja zeker...

Elk jaar ga ik weer met mijn rugzakkie de straten op om lekker te knallen :lol:

S'middags ga ik wat nitraten afsteken, en s'avonds steek ik siervuurwerk af

Meestal halen we het in belgie

Ik ga dit jaar weer heel veel halen :puh:

Maar dan niet van die dure pijlen ofzo misschien maar een paar ;)

Ik haal ieder jaar een mooi groot pakket, voor oudejaarsavond. Dat knalwerk moet ik niet, vind ik zonde van me geld.

Je hebt ook altijd van die koters die dan van die rottjes afsteken en naar jou toegooien. (dan denken ze dat ze stoer zijn ofzo.) Die gasten vind ik dom, wat is daar nou leuk aan????

Dat vind ik eigenlijk ook, maar knalvuuwerk vind ik wel leuk mits er geen misbruik van gemaakt zal worden.

Dus niet naar mensen of dieren gooien, maar je heb van die zielige lui die geen leven hebben en dat toch wel doen, oppaken die lui en ff bij HALT laten werken met het oud&nieuw

Ik haal ieder jaar een mooi groot pakket, voor oudejaarsavond. Dat knalwerk moet ik niet, vind ik zonde van me geld.

Je hebt ook altijd van die koters die dan van die rottjes afsteken en naar jou toegooien. (dan denken ze dat ze stoer zijn ofzo.) Die gasten vind ik dom, wat is daar nou leuk aan????

Dat vind ik eigenlijk ook, maar knalvuuwerk vind ik wel leuk mits er geen misbruik van gemaakt zal worden.

Dus niet naar mensen of dieren gooien, maar je heb van die zielige lui die geen leven hebben en dat toch wel doen, oppaken die lui en ff bij HALT laten werken met het oud&nieuw

Ik heb al iemand gesproken die 48 uur taakstraf heeft wegens vuurwerk afsteken

Ik haal ieder jaar een mooi groot pakket, voor oudejaarsavond. Dat knalwerk moet ik niet, vind ik zonde van me geld.

Je hebt ook altijd van die koters die dan van die rottjes afsteken en naar jou toegooien. (dan denken ze dat ze stoer zijn ofzo.) Die gasten vind ik dom, wat is daar nou leuk aan????

Dat vind ik eigenlijk ook, maar knalvuuwerk vind ik wel leuk mits er geen misbruik van gemaakt zal worden.

Dus niet naar mensen of dieren gooien, maar je heb van die zielige lui die geen leven hebben en dat toch wel doen, oppaken die lui en ff bij HALT laten werken met het oud&nieuw

Mensen die naar dieren gooien duw ik een paar astronauten in z'n bek! :angry:

Zwaar zielig als je dat gaat doen!

Even een taart maken van een hoop astro's is wel oke maar vuurwerk naar dieren gooien word ik wel zo kwaad om

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.