Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Deathrow records of Ruthless records.

Welke record vind jij de beste ik kies echt wel voor ruthless want ik ben een grote EAZY-E fan en jullie ??

22 members have voted

1. 1. Welke zou jij kiezen.

• Deathrow (Dr.dre,snoopdog...)
      80%
      16
    • Ruthless (EAZY-E)
      20%
      4

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Death Row brengt tegenwoordig eigenlijk alleen nog albums met oude 2Pac-nummers uit

Toch stem ik op ze omdat ze in het verleden wel goede albums als The Chronic en Doggystyle hebben gehad.

Edited by NilsHolgersson

Ik stem op Death Row. Want ik luister niet echt veel naar Eazy-E, meer Snoop Dogg, Tupac enz.

Edited by Eros

Dan stem ik ook maar voor ruthless omdat Eazy E vele malen beter is dan Snoopdogg en Dr. Dre. :eten:

Death Row. 2pac en Dr. Dre zaten er bij, Eazy-E was trouwens ook een goede rapper. Maar toch Death Row.

• Author

Ik d8 dat jullie er veel van wisten man, snoopdog en dr.dre zijn niks vergeleken met eazy man. Snoop en dre probeerde hem te dissen met fuck with dre zit ook in de radio.s van los santos maar toen kwam eazy terug met die gekke diss real compton city g's die meto je luisteren dan weet je hoe geod hij was..

Snoop dog is geen gangster hij is een echte pussy en dre al helemaal neit hij was neit een voor compton hij kwam volgens mij uit zo een beschaafde buurtje..

2pac was wel beter als Eazy-E vind ik dan.

Death Row. 2pac en Dr. Dre zaten er bij, Eazy-E was trouwens ook een goede rapper. Maar toch Death Row.

death row zekers

Ik stem voor Ruthless..

Death Row is ook goed, maar ik hou toch meer van de nummers van Eazy met B.G Knocc Out en Dresta enzo.

Fuck Wit Dre Day is niks vergeleken met Real Muthaphukkin' G's van Eazy. Eazy is gewoon beter.

• Author

That's the shit nigge

Ik stem voor Deathrow. Vind ik nog altijd het beste.

• Author

snoop is nep man

Geef dan ook een argument man. Nu vind ik hem ook nep omdat ie zo commercieël is, bijv. op die tracks met Justin Timberlake en Akon. En hij hangt voortaan het heilige boontje uit terwijl ie gewoon een nep-crimineel is. Die zich stoer vind omdat ie drugs en wapens heeft..

Nou en, het gaat toch om de muziek. Snoop vind ik een hele goede rapper, als hij rapt klinkt het zo relaxed.

Ik vind zijn muziek de laatste tijd ook niet goed.