Jump to content
Geplaatst:
comment_654129

Wanneer je een gerucht hoort, kan je dat hier plaatsen. Het is niet zo dat je dingen moet gaan verzinnen, dus een bronvermelding van het gerucht is ook hier noodzakelijk. Discussieren over de geruchten kan je in het daarvoor bestemde topic plaatsen.

De geruchten op een rijtje:

-

-

-

-

• Reacties 723
  • Bezichtigingen 76.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_900693
Precies, al dat zou gebeuren, gaan gelijk 30.000 leden de pijp uit.

Zijn er hier dan zo veel kleine gastjes ?? :puh:

ik ben 14 jaar, en met m'n 1 meter 87 niet echt klein

.

:ch::duh:

Geplaatst:
comment_900796

Het kan aan mij liggen, maar een discussie over de gemiddelde leeftijd en het gemiddeld IQ, of welke van de twee het hoogste is, lijkt me niet echt on-topic in een GTAIV geruchten topic.

Dus vanaf nu graag weer onderbouwde geruchten, (met bronvermelding uiteraard)

:sigaar:

Geplaatst:
comment_901147

zo zie ik het ook graag hoor en het is leuk om te lezen als er een nieuw gerucht is, maar er worden weinig nieuwe gepost als ik eerlijk mag zijn en een klein beetje discussie kan niet kwaad maar het moet geen eindeloze discussie worden natuurlijk :puh:

Geplaatst:
comment_901782
Helemaal mee eens, ik vind dat we over GTA IV geruchten moeten praten en niet over leeftijd enzo :engel::engel::tu:

Omdat je maar 10 jaar bent zker, 16+ forumzou tof zijn :Y

sry nu gewoon geruchten :puh:

Geplaatst:
comment_902282
Ik weet niet hoor bij alle gta's was het gewoon gratis, dus waarom nu niet :?

Hij bedoelt dat je geen cheats kan doen voor wapens enz.

Verkeerd gelezen :bonk::bonk:

Geplaatst:
comment_904324

Ik weet niet of het er al op stond (het topic is namelijk 33 pagina's groot) maar, als je een misdaad pleegt komt er een soort cirkel om je heen, je zou uit die cirkel moeten ontsnappen om vrij te komen.

Geplaatst:
comment_904337
Ik weet niet of het er al op stond (het topic is namelijk 33 pagina's groot) maar, als je een misdaad pleegt komt er een soort cirkel om je heen, je zou uit die cirkel moeten ontsnappen om vrij te komen.

Ja dat is een FEIT ;)

Bewerkt: door nationalist

Geplaatst:
comment_905146
Ik hoorde dat er geen Cheats meer in Gta Iv zitten.

Je moet nu alles kopen en hosselen

Ik zullen wel cheats in zitten denk ik hoor. Ook in de hands on-demo die de journalisten spelen toetste de medewerkers van Rockstar cheats in om zo bijvoorbeeld alle wapens te krijgen.

Alleen zullen de achievements dan natuurlijk niet unlocked worden op de Xbox360 wanneer er cheats aangeschakeld zijn. Het zelfde principe dus wat ze ook in Saints Row hebben gedaan met de cheats.

Geplaatst:
comment_905190
Ik hoorde dat er geen Cheats meer in Gta Iv zitten.

Je moet nu alles kopen en hosselen

Ik zullen wel cheats in zitten denk ik hoor. Ook in de hands on-demo die de journalisten spelen toetste de medewerkers van Rockstar cheats in om zo bijvoorbeeld alle wapens te krijgen.

Alleen zullen de achievements dan natuurlijk niet unlocked worden op de Xbox360 wanneer er cheats aangeschakeld zijn. Het zelfde principe dus wat ze ook in Saints Row hebben gedaan met de cheats.

Bij de hands-ons e.d. gebruikt Rockstar denk ik eerder het devmenu om bijvoorbeeld wapens te krijgen. Zo lieten ze ook zien hoe het van dag naar nacht gaat en kunnen ze vooruitspoelen (wat je denk ik niet zelf kan)

Maar in het uiteindelijke spel zitten heus wel cheats.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.