Tutorial - Een Newschopper Krijgen
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.
Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.
Tutorial -Een nieuwsheli krijgen
Hoi daar, ik had vandaag eens zin om een tutorial te maken. Waar over? Dat zal je nu wel doorhebben
Ik wil graag jou/jullie uitleggen hoe je een nieuwshelikopter kan krijgen. Wat is daar zo moeilijk aan? Hij heeft geen spawnplaats...
Dit is goedgekeurd door de Crew, en wel door Bling
Edit: Er is nog een andere, simpelere manier, die wel minder leuk is. Bekijk daarvoor mijn Edit ergens onderaan.
Allereerst
Om het simpel te doen kan je het beste cheats gebruiken. De volgende cheats moet je maar even op de Wikigta pagina zoeken, maar voor de PC staat het schuingedrukt erachter.
De cheats zijn niet schadelijk voor je savegame en kunnen altijd worden uitgezet!
Het kan ook zonder cheats, maar dat is wel een stuk moeilijker. Probeer dan gewoon te doen wat ik met cheats heb gedaan...
Wat te doen
Nu ga ik je dus uitleggen wat je moet doen
1. Ga naar de pyramide van The Camels Toe in Las Venturas. Geen idee waar dat is?
Screen van de map. Het ligt waar de Rode Marker nu ligt.
Misschien is een Jetpack daar wel handig voor.
2. Als je daar bent, actieveer je de volgende codes:
Onsterfelijk (baguvix) en 2 keer de +2 sterren code (turnuptheheat). Als je een jetpack had, doe je die nu uit.
3. Als dat gedaan is zoek je een goed plekje op de pyramide. Niet bovenaan, maar ook niet onderaan. Een beetje zoals op de screen staat aangegeven.
Screen
4. Wacht nu totdat er een nieuwshelikopter aankomt. Weet je niet hoe hij eruitziet? Kijk hier.
5. Zorg dat de nieuwshelikopter in de buurt van de punt van de pyramide komt. Hoe verder je naar beneden gaat, hoe dichter hij naar de punt gaat.
6. Zodra hij dicht in de buurt van de punt is sprint je naar de heli toe en probeer je er snel in te komen (met dezelfde knop als dat je een auto in/uit gaat. Als CJ er niet in stapt of je bent te laat heb je gewoon pech gehad, ik zou zeggen probeer het opnieuw
7. Met een beetje geluk stapt CJ nu in de helikopter. Misschien valt het je op dat die geen bestuurder heeft?
Type nu snel de code voor Geen wantedlevel (Turndowntheheat), want anders komen er politiehelikopters achter je aan. Als dat gedaan is, kan je rustig met de Newschopper doen wat je wilt. Als je hem wilt bewaren, is het slim om hem in de hangar van Verdant Meadows te zetten.
Als je tijdens het uitvoeren van deze stappen last hebt van 1 of meerdere politiehelikopters moet je die maar neerschieten
Edit: Er is nog een andere manier. Vlieg tijdens de vliegrace 'Whirly Bird Waypoint' naar de Hangar van Verdant Meadows. Zet hem in de Hangar. Blaas hem nu op (Mission Failed!) Zodra de Hangardeuren weer dichtzijn is je helikopter weer heel
Door MartyCeha:
Nog een manier:
Benodigdheden: Verdant Meadows Airstrip Hangar (je moet het gekocht hebben), Dozer, een wanted level van meer als 3 sterren en een vuurwapen (het beste een minigun, Rocket Launcher of een Heat seeking Rocket Launchet).
Werkwijze:
Ga met het wanted level, het wapen en de Dozer naar de Verdant Meadows Airstrip. Stap uit de Dozer en ga er een stukje vandaan staan (zo wordt hij niet gesloopt door de politie). Wacht tot eenNews Chopper in de buurt van je is. Ondertussen moet je jezelf wel verdedigen tegen de politie(heli's), en eventueel ook de SWAT, de FBI en het leger.
Schiet met het wapen de News Chopper uit de lucht. Wacht tot hij klaar is met ontploffen (een heli/vliegtuig ontploft altijd een paar keer) en schuif hem met de Dozer in de hangar van Verdant Meadows. Laat de poorten sluiten. Save in het savehouse aldaar, zodat je het wanted level kwijtraakt, en je hebt een News Chopper in je hangar staan
Als je cheats gebruikt, gebruik dan deze:
turnuptheheat (zodat je politie achter je aan krijgt)
turndowntheheat (zodat de politie weggaat)
baguvix (oneindig leven, maar door vallen, explosies, verdrinken en kogels uit een politieheli ga je nog wel dood)
aezakmi/testaductionskills (nooit meer politie, ook om je wanted lever weg te krijgen)
Een trainer om de Dozer te spawnen, maar dan kun je ook de Newschopper spawnen
hesoyam (om je health en armor balk aan te vullen)
Dit is een handige manier voor Xbox en PS2 gebruikers.
Zie hier de Xbox en PS2 Cheats.
Dit was het dan, veel plezier met je nieuwshelikopter
Heb je vragen of opmerkingen, post ze hier gerust 
Bewerkt: door Koen729