Geplaatst: 28 april 200719 jaren Hallo, ik zit vast by de flying school missies in de woestijn, ik ben nu bij de 3e missie ervan; circle airstrap. Ik vind 't heel moeilijk, kan iemand mij a.u.b. helpen? Ik vind het ook stom dat je alle flying school missies moet halen om verder te gaan. Dus please help me! Bewerkt: 2 mei 200719 jaren door Eazy
Geplaatst: 7 maart 200818 jaren Hallo, ik zit vast by de flying school missies in de woestijn, ik ben nu bij de 3e missie ervan; circle airstrap.Ik vind 't heel moeilijk, kan iemand mij a.u.b. helpen? Ik vind het ook stom dat je alle flying school missies moet halen om verder te gaan. Dus please help me! je moet het gewoon over doen leer een paar keer vrij en daarna probeer je het goed lukt het niet dan oefen je nog een keer
Geplaatst: 8 maart 200818 jaren hij is irritand daarna krijg je ook nog circle arstrip and land dat is ook moeilijk en je moet nog landen ook mijn tip vaak proberen dan lukt het wel egt waar eazy
Ik vind 't heel moeilijk, kan iemand mij a.u.b. helpen?
Ik vind het ook stom dat je alle flying school missies moet halen om verder te gaan.
Dus please help me!
Bewerkt: door Eazy