Geplaatst: 3 mei 200718 jaren comment_669612 hoi, heeft er iemand ergens gta geluidsbestanden, zoals intro, woorden, ... van cj,... om door een remix te draaien?
Geplaatst: 4 mei 200718 jaren comment_670456 Ik zou kijken naar Wav files,zijn gemakkelijk te vinden op Google Ik zal eventjes kijken voor je. Dit is informatie over de geluiden en other things in GTA ,kijk verder voor meer informatie Gtaforum Gtaforum 2 Dit zijn zelfs toppics van dit bloedeigen forum Goodluck IB Bewerkt: 4 mei 200718 jaren door ICE BANANA
Geplaatst: 5 mei 200718 jaren Auteur comment_670898 Ik zou kijken naar Wav files,zijn gemakkelijk te vinden op Google Ik zal eventjes kijken voor je. Dit is informatie over de geluiden en other things in GTA ,kijk verder voor meer informatie Gtaforum Gtaforum 2 Dit zijn zelfs toppics van dit bloedeigen forum Goodluck IB bedankt
Geplaatst: 24 juni 200717 jaren Auteur comment_713560 Ik heb wel een GTA SA Thme remix met cj die rapt... thanks
hoi, heeft er iemand ergens gta geluidsbestanden, zoals intro, woorden, ... van cj,... om door een remix te draaien?