Geplaatst: 5 mei 200718 jaren comment_671124 Ik zie net dat de cheats voor Super Jump en Punch niet op WikiGTA staan... Weet iemand wat deze zijn?
Geplaatst: 5 mei 200718 jaren comment_671126 De cheats staan onder naam van: Wanneer je iemand raakt, vliegt diegene een paar meter weg en CJ kan hoger springen @Vwo-er: Leer ermee leven Bewerkt: 5 mei 200718 jaren door Steel Dogg
Geplaatst: 5 mei 200718 jaren Auteur comment_671131 Oh lol.... Ik zat te kijken naar super punch en super jump maarja bedankt
Geplaatst: 5 mei 200718 jaren comment_671132 Ik zie net dat de cheats voor Super Jump en Punch niet op WikiGTA staan... Weet iemand wat deze zijn? Soms willen ze wel eens een andere benaming hebben, ik heb ze opgezocht en ik kam hier op uit: Super Jump: KANGAROO; Omhoog, omhoog, driehoek, driehoek, omhoog, omhoog, links, rechts, vierkant, R2, R2; Omhoog, omhoog, Y, Y, omhoog, omhoog, links, rechts, X, zwart, zwart. Punch: IAVENJQ; Omhoog, links, X, driehoek, R1, O, O, O, R2; Omhoog, links, A, Y, B, B, B, wit. Ik heb ze in de volgende volgorde geschreven: Naam cheat: PC, PS2, XBox. Zoekwerk voor niks... VWO-er Bewerkt: 5 mei 200718 jaren door VWO-er
Ik zie net dat de cheats voor Super Jump en Punch niet op WikiGTA staan... Weet iemand wat deze zijn?