Geplaatst: 14 mei 200718 jaren comment_678594 GTA III, GTA VC en GTA SA doen het allemaal niet meer op mijn pc. het komt mischien door mijn videokaart, want die is er nieuw ingezet ik heb ze opnieuw geinstalleerd, gta.set bestandjes verwijderd etc. etc. dit zijn de specificaties van mijn computer:
Geplaatst: 14 mei 200718 jaren comment_679135 GTA III, GTA VC en GTA SA doen het allemaal niet meer op mijn pc. het komt mischien door mijn videokaart, want die is er nieuw ingezetik heb ze opnieuw geinstalleerd, gta.set bestandjes verwijderd etc. etc. dit zijn de specificaties van mijn computer: hmmm... ik zie niet direct een probleem. Jah, probeer eens een nieuwe driver te downloaden voor je videokaart. Als dat niet werkt je schijf eens defragmenteren en een laatste stap is denk ik formatteren
Geplaatst: 15 mei 200718 jaren comment_680121 GTA III, GTA VC en GTA SA doen het allemaal niet meer op mijn pc. het komt mischien door mijn videokaart, want die is er nieuw ingezetik heb ze opnieuw geinstalleerd, gta.set bestandjes verwijderd etc. etc. dit zijn de specificaties van mijn computer: hmmm... ik zie niet direct een probleem. Jah, probeer eens een nieuwe driver te downloaden voor je videokaart. Als dat niet werkt je schijf eens defragmenteren en een laatste stap is denk ik formatteren het kan ook zijn dat een andere gebruiker van je computer die programmas heeft geblokkeerd of dat de computer de cd-rom niet goed kan lezen
Geplaatst: 16 mei 200718 jaren comment_680406 en krijg je een foutmelding of iets dergelijk als je het spel wil opstarten?
Geplaatst: 16 mei 200718 jaren Auteur comment_680774 en krijg je een foutmelding of iets dergelijk als je het spel wil opstarten? defragmenteren heeft niet geholpen, en ik ben de enige die op deze pc zit, ik ben ook de beheerder en hij loopt gewoon vast, en doet verder niks,, geen foutmelding, helemaal NIKS :S
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_682533 Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde...
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren Auteur comment_683674 Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde... mijn videokaart is een Nvidia Geforge van 256MB
Geplaatst: 20 mei 200718 jaren comment_684947 Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde... mijn videokaart is een Nvidia Geforge van 256MB en nu nog welk type videokaart.. probeer eens je drivers te updaten van de videokaart
Geplaatst: 20 mei 200718 jaren Auteur comment_685574 Geef eens de specificaties voor je Videokaart, want de rest van je pc lijkt wel in orde... mijn videokaart is een Nvidia Geforge van 256MB en nu nog welk type videokaart.. probeer eens je drivers te updaten van de videokaart Nvidia Geforge NX7600GS en drivers had ik al gedownload
Geplaatst: 21 mei 200718 jaren comment_685858 Het kan ook zijn dat er bijv, krassen op je cd's en dvd zitten. Dat had ik ook en ik kon hem niet meer opstarten. Van J.V
Geplaatst: 21 mei 200718 jaren Auteur comment_686029 Het kan ook zijn dat er bijv, krassen op je cd's en dvd zitten.Dat had ik ook en ik kon hem niet meer opstarten. Van J.V nee zitten er niet op
GTA III, GTA VC en GTA SA doen het allemaal niet meer op mijn pc. het komt mischien door mijn videokaart, want die is er nieuw ingezet
ik heb ze opnieuw geinstalleerd, gta.set bestandjes verwijderd etc. etc.
dit zijn de specificaties van mijn computer: