Geplaatst: 14 mei 200718 jaren comment_678836 Heb jij het nooit weleens dat als je je verveelt in gta sa dat je zelf je eigen avontuur verzint ? in dit topic kan je kwijt wie je bent en wat je doet. Ik doe meestal alsof ik een normaal persoon ben en dan rij ik in een clover heel netjes naar mijn 'werk' de import export kraan en dan ga ik een beetje exporteren als de dag er dan bijna op zit rij ik naar de hamburgertent om nog even wat te eten en dan ga ik naar huis en ga slapen. Wat ik ook doe is mij verkleden als zo een commando van de speciale eenheid en dan ga ik naar area 51 toe om de afweerraketten te vernietigen omdat mensen zogenaamd die raketten wilden gebruiken om san fierro mee te bombarderen. Dus doe jij dit eigenlijk wel ? verzin jij ook een eigen personage met een eigen leven ? leef je ervaringen uit in dit topic. Bewerkt: 14 mei 200718 jaren door powerpats
Geplaatst: 10 januari 200817 jaren comment_863444 Er zijn 7 toens.Meestal ga ik wat in samp en hang ik de stunter uit. Maar op sp doe ik me wel eens voor als een rijke zakenman.
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_864725 Ik ben een rijke gangster. Ik heb een villa staan in Grove St. Ik rijd in een Witte Chrysler 300C Ik heb een pak aan van Joop thanx to GTA San Andreas Mods
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_864730 Ik doe alsof ik een soort van hitman agent 47 ben >>> Door Bling: Je had al in dit topic gepost. <<<
Geplaatst: 12 januari 200817 jaren comment_865259 Ik doe altijd alsof ik een zielig iemand ben met niks te doen. Dan kom ik opeens op het idee om wat rond te gaan rijden. Vervolgens wordt ik steeds agressiever en begin ik te moorden. Vervolgens zit de politie achter me aan. Dan ga ik naar een safe house en daar trek ik andere kleren aan en dan pleeg ik zelfmoord door bommen in de badkamer te stoppen en dan te laten ontploffen terwijl in ik de badkamer ben. Nogal een rustige dag!
Geplaatst: 13 januari 200817 jaren comment_865461 truckchaufeurtje spelen als het nacht is rijd ik van los-santos naar de badlands luchpauze en dan naar las-vegas(sorry ik weet de naam niet meer hoe het in san-andreas heet) en dan in één rit terug keren
Geplaatst: 13 januari 200817 jaren comment_865867 ik doe altijd de hockeymask aan met witte kleren. en dan ga ik in ''the panopticion'' met een kettingzaag leatherface nadoen. OF ik pak een limo, en ik pak een fototoestel, en een net pak en dan ga ik doen alsof ik een fotograaf ben. OF ik neem een kale kop en biker kleren en dan neem ik een freeway en ga ik de hele tijd zitten scheuren door de desert. OF ik zet radio los santos op en haal ik 3 homies met tec-9 en dan ga ik drive-by's doen op triads.(moet alleen wel héél ver rijden.)
Geplaatst: 13 januari 200817 jaren comment_865880 Ik ga wel eens: Beetje de sluipmoordenaar uithangen. Lekker mensen van achteren met een mes vermoorden of vanaf een dak lekker op onschuldige mensen knallen met een sniper. Of een auto midden op de weg zetten en als er auto´s achter staan te toeteren knal ik op de benzinetank. Of ik neem een snelle auto, ga naar de modshop, en gooi er de beste nitro in en een dikke uitlaat. En ga bij een hele lange weg zo lang mogelijk op topsnelheid spookrijden. (is voral leuk op snelwegen)
Geplaatst: 14 januari 200817 jaren comment_866591 Toen ik alle vagos had afgeknalt reed ik in mijn gepimpte tornado door alle oude vagos gebiede en toen ik weer naar de grove St. wilde moest ik door ballez gebied > gangwar en gebruikte ik me tornado als blokade op de weg en gooide ik molotovkoktails naar hun toen en sgoot ik se neer met me sniper rifle Dan heb ik weer east los santos ingenome ofsow rij ik weer in me tornado die een beetje besgadigt is naar huis zet hem in de garage en heel is ie weer
Geplaatst: 17 januari 200817 jaren comment_868289 Ik doe meestal een huurmoordenaar xd Dan ga ik altijd gewoon voor iemand en dan doe ik alsof ze praten, dan pak ik altijd auto en rij ik naar vliegveld, en daar pak ik altijd een vliegtuig en ga ik ergens naar een afgelegen dorpje en dan doe ik alsof daar het doelwit zit
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_871039 ik doe meestal alsof ik een buschauffeur bent die je een tour door de staat geeft met zon bus
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren comment_871226 ik doe of in naar vc ga maar het vliegtuig de woestijn cracht
Geplaatst: 20 januari 200817 jaren Auteur comment_871284 Ik heb nu ook iets leuks.je doet de cheat dat iedereen je aanvalt en dan doe je ook de riot cheat. dan pak je een kettingzaag en dan wordt het een zombie survival game iedereen valt je aan en jij bent de enige die nog niet 'gemuteert' is en je vecht je een weg naar area 51 waar je het leger vraagt voor hulp en de hele reis daarnaartoe verzin je zelf maar
Geplaatst: 22 januari 200817 jaren comment_872477 of gwoon lekker xzibit nadoen met ongeveer zelfde kapsel en haar en dan pimp my ride spelen en als je klaar bent ff met de homies chillen
Heb jij het nooit weleens dat als je je verveelt in gta sa dat je zelf je eigen avontuur verzint ?
in dit topic kan je kwijt wie je bent en wat je doet.
Ik doe meestal alsof ik een normaal persoon ben en dan rij ik in een clover heel netjes naar mijn
'werk' de import export kraan en dan ga ik een beetje exporteren als de dag er dan bijna op zit rij ik naar
de hamburgertent om nog even wat te eten en dan ga ik naar huis en ga slapen.
Wat ik ook doe is mij verkleden als zo een commando van de speciale eenheid en dan ga ik naar area 51
toe om de afweerraketten te vernietigen omdat mensen zogenaamd die raketten wilden gebruiken om san fierro
mee te bombarderen.
Dus doe jij dit eigenlijk wel ? verzin jij ook een eigen personage met een eigen leven ?
leef je ervaringen uit in dit topic.
Bewerkt: door powerpats