Geplaatst: 14 mei 200718 jaren comment_679059 blablablabla Waar zie je hoeveel poly's je hebt en is het normaal dat mijn bunker 33 Mb groot is ? Bewerkt: 16 juli 200717 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 14 mei 200718 jaren comment_679079 Uhm.. Neej, dat is niet normaal. En hier in de Master Tutorial List vind je wel een Tutorial om te UVW mappen.
Geplaatst: 14 mei 200718 jaren Auteur comment_679090 Iemand een idee hoe ik aan zo'n grootte kom ? De bunker staat in m'n post hier onder Bewerkt: 16 juli 200717 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 14 mei 200718 jaren comment_679096 Wat groote? En dat plaatje is niet de bunker maar de texture .
Geplaatst: 14 mei 200718 jaren Auteur comment_679106 Weet ik,de bunker heb ik juist geupload ! En de grootte van die file ( 33 Mb ) Bewerkt: 16 juli 200717 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_682222 Hallo allemaal ! Ik ben juist begonnen met te modellen in 3dsmax en hebnu m'n eerste model af maar een texture op m'n model zetten lukt nog steeds niet. Ik weet dat het met de material editor is maar ik vind het niet en een tutorial vind ik ook niet of toch geen goed uitgelegde. Zou iemand dit mij kunnen uitleggen ? En nog een laatste vraag : Waar zie je hoeveel poly's je hebt en is het normaal dat mijn bunker 33 Mb groot is ? Op die laatste vraag kan ik je nog wel andwoord geven. Als je namenlijk in Editeable poly zit en bij de poly select mode (gewoon dat je die vlakken kan selecteren), moet je ze gewoon allemaal selecteren, en dan zegt ie in het menu rechts ergens hoeveel je er hebt geselecteerd hebt. En ik denk, als ik zo dat plaatje zie wat je ook poste, dat je dan iets te overenthausiast bent geweest met het aantal ploy's.
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren Auteur comment_682344 EUHM ? Bewerkt: 16 juli 200717 jaren door .:TOM:.
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren comment_682494 EUHM ? Je moet ze wel allemaal selecteren he, en niet slechts eentje... Maar als alleen al die ene polygoon nummer 207201 is, dan moetten er mog meer zijn ook! Het is erg moeilijk (nouja, irritant) om het vanaf dit punt te versimpelen. Wat ik zou doen is opnieuw beginnen.
Geplaatst: 18 mei 200718 jaren Auteur comment_682693 Voila nu heb ik ze allemaal ... is er echt geen enkele manier ?
Geplaatst: 19 mei 200718 jaren comment_683796 Je hebt het tevaak gesmooth. Dit krijg je met geen mogelijkheid ingame! Greets, Apple-Mac
Geplaatst: 21 mei 200718 jaren comment_686202 Zeker ? En wrm niet ? Omdat als je je model ingame wil zetten, er een DFF bestand van moet maken, en die kan maar een bepaald aantal poly's aan. En misschien kan de DFF het wel aan, maar het spel dan niet! Dus zoals ik al zei, maak 'm maar opnieuw...
Geplaatst: 21 mei 200718 jaren comment_686205 Zeker ? En wrm niet ? A: Je model weegt te zwaar. 33 MB is teveel B: Jouw model heeft ontelbaar poly's doordat je tevaak gesmooth hebt. Nick was me een beetje voor. @Nickonly: De DFF kan het ook niet aa. 33 MB voor een bestand dan flipt de hele gta3.img! Mvg, Apple-Mac Bewerkt: 21 mei 200718 jaren door Apple-Mac
Geplaatst: 22 mei 200718 jaren comment_686906 Dat model van hem kan prima ingame, je deelt hem gewoon op in wat dff bestanden van minder dan 40.000 poly's per stuk en map deze naast elkaar door middel van de Map IO scripts. Je maak vervolgens een simpele blokkerige COL file van minder dan 1000 poly's. Zo werkt het prima ingame, echt nuttig is het alleen niet. De game engine van GTA is namelijk zo brak dat je geen verschil ziet of je het twee/drie/vier keer smooth of slechts een keer.
Geplaatst: 22 mei 200718 jaren Auteur comment_687029 Ok bedankt maar ik zal wel een nieuw maken want zo goed ben ik nou ook weer niet met al die extra functies ... Tom
Geplaatst: 16 juli 200717 jaren comment_734231 Hoi, Ik hb wel een tutorial, maar die is voor GMax, ik denk dat GMax en 3DS Max niet veel van elkaar verschillen maar ach, als je er wat aan hebt kijk dat op: http://airspace.uhk.cz/mlk/msfs/tutorials/...xturing_01.html
blablablabla Waar zie je hoeveel poly's je hebt en is het normaal dat mijn bunker 33 Mb groot is ?
Bewerkt: door .:TOM:.