Geplaatst: 24 mei 200718 jaren comment_688414 Ik heb een vraagje... Met welk programma moet je de peds en voertuigen enz open in de map op de harde schijf?
Geplaatst: 24 mei 200718 jaren comment_688626 Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ****.txd bestanden kun je openen met een tool genaamd TXD Workshop. Dit kun je hier downloaden. ****.dff bestanden kun je openen met een 3D-programma als 3D Studio Max (heel goed, heel duur), ZModeler (heb ik zelf niet, maar volgens mij gratis) en GMaz (versimpelde gratis versie van 3DSMax). Google maar even voor deze programma's. Als ik je niet begrepen heb en je niks aan deze uitleg hebt, nevermind
Geplaatst: 25 mei 200718 jaren comment_688919 En voor ped.dat, carmods.dat en alles dat eindigt op .dat of .cfg of .ide kan je openen met Kladblok. Bewerkt: 25 mei 200718 jaren door GTA_XP
Geplaatst: 29 mei 200718 jaren Auteur comment_692959 En voor ped.dat, carmods.dat en alles dat eindigt op .dat of .cfg of .ide kan je openen metKladblok. Met kladblok zie je de namen, maar ik wil ze ook zien asl het kan.
Geplaatst: 29 mei 200718 jaren comment_692964 Met kladblok zie je de namen, maar ik wil ze ook zien asl het kan. Wat bedoel je precies? Bestanden die eindigen op een .dat, .cfg, .ipl of .ide kun je alleen maar openen in programma's als kladblok en er valt dan weinig meer te zien. Ik weet niet wat jij bedoelt met 'de namen', maar ik denk dat je iets niet goed doet. Als je met de rechtermuisknop op zo'n icoon klikt kun je kiezen uit 'openen met' -> '' kladblok'. Het tekst bestand dat je nu opent is alles dat het bestand verteld.
Ik heb een vraagje...
Met welk programma moet je de peds en voertuigen enz open in de map op de harde schijf?