Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

WC in GTAIV?

• Replies 35
  • Views 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Euh ik zie geen WC.

Als je die man links bedoelt, die is niet aan het plassen denk ik.

En rechts is het zo wazig dat je amper ziet of er een wc is of niet.

Waar op de foto zie je iemand plassen?

Of als je die blauwe kappen bedoelt bij nikkos rug, dat lijken meer op telefooncell's, een WC staat meestal niet missen op een drukke weg.

Edited by Gta-killer

Lijkt me wel vet en realistich

dat zijn geen wc's maar telefooncels

ja hallo is dit niet overdreven er staan toch geen wc's op de openbare weg!!! dat zijn telefooncellen. wie plaatst er nu wc's op de straat dit is zo stom dat Rock* dat zelfs niet in de game zou steken!!!! :duh::ch:

Maar als er toch WC's komen in GTA IV lijkt het me niet leuk. Als je bijv. Midden in een missie zit krijg je opeens de melding dat je naar de WC moet! :bonk: Het is wel realistisch maar stom!

Het zijn geen wc's maar telefoons maar zou wel mooi zijn maar dan moet je niet zelf moeten plassen is niet echt leuk denk ik. :)

Hij plast maar in z'n broek. Onder een missie ga ik echt niet naar de WC :@

Dat zijn de steunpilaren van die bovengrondse metro\trein. :cry: Volgens mij pist hij tegen die paal aan. :Y

Hij plast maar in z'n broek. Onder een missie ga ik echt niet naar de WC :@

Haha, wat ben jij gemeen :-) Maar je hebt gelijk, ik zou hetzelfde doen, wordt op den duur vreselijk irritant.

ja hallo is dit niet overdreven er staan toch geen wc's op de openbare weg!!! dat zijn telefooncellen. wie plaatst er nu wc's op de straat dit is zo stom dat Rock* dat zelfs niet in de game zou steken!!!! :duh::ch:

Wat zeg jij nu? In Gent (Belgie voor degene zonder enige geografische kennis :schater:) staan er wel blokken wc's langs straten waar er veel cafés zijn (Overpoortstraat en dergelijke). Zo verhinderd men wildplassen.

• Author

Volgens mij hebben jullie gelijk... Het word een beetje sims's achtig... idd plas maar in je broek!

Joepie, WC's :klap:

Ik hoop echt dat ze het erin zetten, dan wordt het de game van het jaar :klap::dans: .

Moet echt wel vet zijn met WC's

(Niet dus...)

Lijkt me wel grappig. :clown:

Zijnd at geen toiletten van bouwmannen?

Wat zeg jij nu? In Gent (Belgie voor degene zonder enige geografische kennis :schater:) staan er wel blokken wc's langs straten waar er veel cafés zijn (Overpoortstraat en dergelijke). Zo verhinderd men wildplassen.

ja maar dat zijn wc's in zo van die kotjes, op die afbeelding waren dat precies open toiletten of niet? :?:{