Geplaatst: 27 mei 200718 jaren comment_690650 Als je met deze missie een tank gebruikt en veel achteruit schiet, dan zie je opeens geen voertuigen meer en als je bijna bij "Salvatores place" bent loopt ie vast Heeft iemand dit meegemaakt of is mijn spel kapot.(Heb hem op ps2)
Geplaatst: 29 mei 200717 jaren comment_692619 Als je met deze missie een tank gebruikt en veel achteruit schiet, dan zie je opeens geen voertuigen meer en als je bijna bij "Salvatores place" bent loopt ie vast Heeft iemand dit meegemaakt of is mijn spel kapot.(Heb hem op ps2) Ik heb hem ook op de Ps2 maar dat gebeurde bij mij niet.Ik zal hem gewoon met een snelle sterke auto doen.Zo heb ik hem ook gehaald,met deDiablo Stallion.Veel succes
Geplaatst: 4 juni 200717 jaren Auteur comment_697643 Als je met deze missie een tank gebruikt en veel achteruit schiet, dan zie je opeens geen voertuigen meer en als je bijna bij "Salvatores place" bent loopt ie vast Heeft iemand dit meegemaakt of is mijn spel kapot.(Heb hem op ps2) Ik heb hem ook op de Ps2 maar dat gebeurde bij mij niet.Ik zal hem gewoon met een snelle sterke auto doen.Zo heb ik hem ook gehaald,met deDiablo Stallion.Veel succes Ik had hem al gered Lang leve Leone Sentinel
Als je met deze missie een tank gebruikt en veel achteruit schiet, dan zie je opeens geen voertuigen meer en als je bijna bij "Salvatores place" bent loopt ie vast
Heeft iemand dit meegemaakt of is mijn spel kapot.(Heb hem op ps2)