Geplaatst: 27 mei 200718 jaren comment_690895 een nieuw probeersel, gemaakt voor mijn battle tegen Youp Bewerkt: 27 mei 200718 jaren door twankala
Geplaatst: 27 mei 200718 jaren comment_690898 Heey Twankala, Leuke signature man! deze ziet er niet verkeerd uit ik vind hem leuk gemaakt alhoewel ik niet weet wat je allemaal gedaan hebt je krijgt een 8/10 voor deze signature.
Geplaatst: 27 mei 200718 jaren comment_690991 een nieuw probeersel, gemaakt voor mijn battle tegen Youp Mooie sig. De render en pic is erg mooi. Het lettertype is iets minder. Maar zelfs de beste maken fouten . Een 8
Geplaatst: 29 mei 200718 jaren comment_692398 wil er nog iemand raten? Jazeker, Ik vind wat minder. De render is prachtig, al weet ik niet wat voor effecten je daar precies aan hebt toegevoegd. Maar omdat je render juist zo'n natuurlijke en warme uitstralingen bevat, vind ik de fleurige kleurrijke vormen er niet geheel bij passen. Indien de render dezelfde tinten bevatte zou het anders zijn geweest. Wat er dan wel weer mooi bij staat is de vergelijkbare achtergrond. Helaas voor die te sterk gekleurde vormen, maar algemeen ziet hij er toch wel prima uit. 7/10
een nieuw probeersel, gemaakt voor mijn battle tegen Youp
Bewerkt: door twankala