Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Help!

Beste mensen ik heb een vraagje als ik iets wil downloaden, en vervolgens erop klik krijg ik altijd dat kladblok met een rare tekens erop hoe dat dit?

  • Replies 40
  • Views 2.4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Beste mensen ik heb een vraagje als ik iets wil downloaden, en vervolgens erop klik krijg ik altijd dat kladblok met een rare tekens erop hoe dat dit?

In welk bladerprogramma?

Dit betekend dat je het gedownloade bestandje met een verkeerd programma opent. Kladblok laat alleen tekens zien, en geen plaatjes of andere software.

Als je een plaatje opent met Kladblok krijg je de code van dit plaatje als tekst te zien. Onleesbare tekens, oneindig op wit papier is het resultaat.

Plaatje

busje.jpg

Geopend met Kladblok

bÔ–V¶›¦×¡ZÇ-}Jl:JÇ`ŒÀÐj+ê Ôu.ÅÒ@ÉîkA ÝÒ_"œÓYÂúQeNнºR‰x»I$+oTe´5´_>BóÒ’&vy+F´¨HÜ¡°ÊÒÓÓQq¨«nµA«qBÉ$LÝ$lKp]Á“ “'±œÜk5‹.…®ÍïîðL‘¤lñì`-¨HPàicD6:’Ò²	Áñ=¤ñºJÈ“5²¹OêH «£VßÁÚ±N’9"ÉTbØÕqëÈÚTŽÝn’¼6Ãr«N¶¬2VŽãÕ¸•šÉiU\<©+mFêªuE|R›[Š icÜŒH6av³³—Èõ@§}Hì•éEFºŠMqU Òm\ÇÐVgŨ¤ÍmEY
®Lã¶¼Vd+ñt•£¹"åŤ¹Á¢3E®S{ò™ïv))¸úJÝ[™í ¬ëšgøÞ¸ÜŠj'‘;°’dÍ–5aBA¨%‘¦‰<a°=€’´Idppœ]&†b:…JŠêp©ÔK;‘™)IÄí
&*ÄJu’Nð Þ,,–«“4MR3 	ÈÊLΌĒ•†A#c¡c{ iÊæ²µ¢¸8Ýf´–³Zrª²EWœHTÀ‚Ä@#`¹<î°½„VVŠ*•¥
—)µÆ+¼ÄB6X€l2×yÕ•NdE+Fì÷H“‰Ù.ÐÌíLé©Ò)¡“=®ìâI™NÈdì¦ÂÈrV-½–èÕ"b¬ë;BÖJÑ«™Q"…MXzÎYhfP¢eEšø}¹ëdñ=§KèÓót³¯âúý8{ŸëBD³®­¹bŽ©pw5;äì5s7eòìKqÅ+°Œ¦Ì
0L-rBÊå&VB ~’u-…]ËW$Ђ§]Ÿ›ÓøûjêÖ§æé{‡LôñË­µÅöå«ò½U¿+ÝçÓ¹ˆyÉéù›|ÊÅ·}…ÒÅócЯÚV· ³Õ«<îN–GŸî{LÞGèyƺ…I"‰©‘ºƒ•MIshÑõy+òýkíÄsÞÂ|zy7M¿[‡z<ïnw3h7|þÆ_8žÉ«Ètq‰ÑU‡—^·1Zú•kLÛŠœ{×Qˆ~“£·Ä?=õUy›ó;ý#©Ñ.iÇ—Óc¾'³.cÓÇ¥nRå“... Enzovoorts

Maar open je het plaatje met "Windows Viewer", dan zie je het plaatje wel.

Het bestand wat jij gedownload hebt kun je dus het beste openen door met je rechtermuisknop op het icoontje te klikken, en vervolgens voor "openen met" te kiezen. Je kunt nu een aantal programma's aanklikken, en meestal doet een van die het dan wel.

Succes ermee,

Pennywise

Edited by Pennywise-The-Clown

  • Author

Bedankt Pennywise want altijd als ik een RAR bestand download krijg ik dat.

Maar het lukt nog steeds niet als ik met Windows Media Player open staat er dat het bestand niet word ondersteund.

Weet iemand nog iets?

Edited by Muay Thai

  • Author

Heey kerol super man! harstikke bedankt dit had ik zeer hard nodig! kijk dit is goede hulp dank jullie wel Pennywise en Gangsta! Super jongens!

Heey kerol super man! harstikke bedankt dit had ik zeer hard nodig! kijk dit is goede hulp dank jullie wel Pennywise en Gangsta! Super jongens!

Graag gedaan hoor. :klap:

  • Author
Heey kerol super man! harstikke bedankt dit had ik zeer hard nodig! kijk dit is goede hulp dank jullie wel Pennywise en Gangsta! Super jongens!

Graag gedaan hoor. :klap:

Maar als ik dat gedownload heb zeg maar moet ik verder nog iets mee doen? want ik heb hem volgens mij geinstaleert ook.

Heey kerol super man! harstikke bedankt dit had ik zeer hard nodig! kijk dit is goede hulp dank jullie wel Pennywise en Gangsta! Super jongens!

Graag gedaan hoor. :klap:

Maar als ik dat gedownload heb zeg maar moet ik verder nog iets mee doen? want ik heb hem volgens mij geinstaleert ook.

Je moet WinRAR gewoon installeren, dan download je het .RAR bestand en dubbelklik je erop, het opent dan vanzelf in WinRAR. Anders moet je even rechtermuisknop op het .RAR bestand en dan openen in WinRAR =] En even een algemene tip voor mensen die bestanden niet open krijgen, zoek op google gewoon even naar de letters achter de . (inclusief de .) Dus bijvoorbeeld .Rar of .iso of .exe of weet ik veel wat:P

  • Author

Ik heb nu Winrar maar als ik een filmpje probeer te openen krijg ik een heel gedoe.

Dan wil dit en dat weer niet.

Ik heb nu Winrar maar als ik een filmpje probeer te openen krijg ik een heel gedoe.

Dan wil dit en dat weer niet.

Een filmpje open je ook niet met Winrar he:P Als je nou es precies uitlegt wat ie fout doet (desnoods met screens) kunnen we je misschien verder helpen =]

  • Author
Ik heb nu Winrar maar als ik een filmpje probeer te openen krijg ik een heel gedoe.

Dan wil dit en dat weer niet.

Een filmpje open je ook niet met Winrar he:P Als je nou es precies uitlegt wat ie fout doet (desnoods met screens) kunnen we je misschien verder helpen =]

Nou kijk als ik een filmpje wil openen of download die een RAR bestand heeft klik ik op opslaan als, verder download ie hem en vervolgens als ik hem wil openen komt ie in zo'n Winrar map en dan zie je logo van windows media player ik klik er op en dan staan er fouten.

Ik heb nu Winrar maar als ik een filmpje probeer te openen krijg ik een heel gedoe.

Dan wil dit en dat weer niet.

Een filmpje open je ook niet met Winrar he:P Als je nou es precies uitlegt wat ie fout doet (desnoods met screens) kunnen we je misschien verder helpen =]

Nou kijk als ik een filmpje wil openen of download die een RAR bestand heeft klik ik op opslaan als, verder download ie hem en vervolgens als ik hem wil openen komt ie in zo'n Winrar map en dan zie je logo van windows media player ik klik er op en dan staan er fouten.

Download eerst het filmpje. Jij zegt dat 'ie hem download als .rar. Sla hem in een map op. Wanneer die klaar is, ga naar die map toe. Zie je nu een winrar icoontje? (Paarse met wat rooie etc..)

Zoja,

Klik met je rechter muisknop en dan 'Openen Met..' -> Gecompineerde Mappen.

Nu opent hij netals een normale map. Zie je dan Windows Media Player, klik erop. Opent 'ie niet, dan heb je waarschijnlijk geen goede Media Player (denk ik) of het bestand is gewoon beschadigd.

  • Author
Ik heb nu Winrar maar als ik een filmpje probeer te openen krijg ik een heel gedoe.

Dan wil dit en dat weer niet.

Een filmpje open je ook niet met Winrar he:P Als je nou es precies uitlegt wat ie fout doet (desnoods met screens) kunnen we je misschien verder helpen =]

Nou kijk als ik een filmpje wil openen of download die een RAR bestand heeft klik ik op opslaan als, verder download ie hem en vervolgens als ik hem wil openen komt ie in zo'n Winrar map en dan zie je logo van windows media player ik klik er op en dan staan er fouten.

Download eerst het filmpje. Jij zegt dat 'ie hem download als .rar. Sla hem in een map op. Wanneer die klaar is, ga naar die map toe. Zie je nu een winrar icoontje? (Paarse met wat rooie etc..)

Zoja,

Klik met je rechter muisknop en dan 'Openen Met..' -> Gecompineerde Mappen.

Nu opent hij netals een normale map. Zie je dan Windows Media Player, klik erop. Opent 'ie niet, dan heb je waarschijnlijk geen goede Media Player (denk ik) of het bestand is gewoon beschadigd.

Oke bedankt ik zal het wel even proberen.

  • Author

NIET BEDOELT ALS DUBBELPOST!

Sorry maar ik heb een vraagje dus ik wou geen nieuwe topic aanmaken aangezien ik deze al had.

Ik heb een vraagje over mijn beeldscherm ik had een jaartje terug een virus op mn PC sinds ik die weghebgehaalt is me achtergrond nogal ietsjes pixelig en daarmee bedoel ik niet scherp net zoals vroeger kan iemand mischien me helpen?

NIET BEDOELT ALS DUBBELPOST!

Sorry maar ik heb een vraagje dus ik wou geen nieuwe topic aanmaken aangezien ik deze al had.

Ik heb een vraagje over mijn beeldscherm ik had een jaartje terug een virus op mn PC sinds ik die weghebgehaalt is me achtergrond nogal ietsjes pixelig en daarmee bedoel ik niet scherp net zoals vroeger kan iemand mischien me helpen?

Niet scherp? Misschien is je kleurkwaliteit niet goed.

Druk met je rechter muisknop op je bureaublad, en dan Eigenschappen. Daarna druk je op tabblad: Instellingen. Als je goed kijkt zie je kleurkwaliteit. Zet die op 32 Bits.

Druk daarna op ''toepassen'' en dan ok.

Lukt het dan?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.