Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Tokio Hotel

dp_060124_bandnamen_tokio.jpg

Op dit moment staan ze in de hitlijsten met hun nummer Monsoon, een Engelstalige versie van Durch den Monsun. :dans:

Het beste uit Duitsland sinds Dennie Christian!

  • Replies 282
  • Views 23.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geweldig vind ik het niet, wel moet ik zeggen dat het een goed ritme heeft.. Maar de uitspraak is bagger, zwaar bedroevend.. Maar het zijn volgens mij duitsers toch? Dus dat kan een reden zijn omdat hun een andere uitspraak hebben. Ben er niet kapot van, maar er zijn slechtere dingen. :Y

Btw, Paul de Leeuw - Mooi weer de leeuw en de lama's ftw! :klap::bonk:

Edited by Grove St.

Toen ik met wintersport op vakantie was zag ik ook wat over Tokio Hotel op TV, en ik vind ze aardig heavy.

Monsoon is een mooi nummer alleen sommige stukken zijn wat saai.

  • Author

Het zijn Duitsers, daarom is hun Engelse uitspraak zo belabberd; ze spreken haast geen woord Engels. Normaal zingen ze in het Duits.

:N :N :N :N :N :N :N

Ik geef mijn eerlijke mening:

Ik vind het KNUDDE.

Ik dacht dat die ene met die zwarte haren een meisje was.

  • Author

Vooral tegenwoordig ziet hij er behoorlijk transseksueel uit, maar hij's wel een chickie wat dat betreft. Beter dan Kelly.

Die is echt gewoon te ranzig...Bah.

Dit is absoluut niet mijn stijl muziek..

Ik dacht dat die ene met die zwarte haren een meisje was.

Ik ook, voor de rest vind ik het een beetje vage lui. :clown:

  • Author

Ze hebben van alle stijlen wat;

Een cybergothic-achtige dragqueen (de zanger)

Een urban 'gangsta'rapper (de gitarist)

Een metalboer (de bassist)

En een beetje een 'normale' gast (de drummer)

Voor ieder wat wils!

Ze hebben van alle stijlen wat;

Een cybergothic-achtige dragqueen (de zanger)

Een urban 'gangsta'rapper (de gitarist)

Een metalboer (de bassist)

En een beetje een 'normale' gast (de drummer)

Voor ieder wat wils!

Maar die tweeling is nog het ergst kwa(weet niet hoe je dat schrijft) kleding, Die ene vind ik zelf op een meisje lijken en de van die andere vind ik zijn kleding stijl gewoon niet mooi.

Edited by -->nick<--

  • Author

Ze lijken in ieder geval niet op elkaar. Ik heb er een hekel aan als eeneiige tweelingen zich identiek gaan kleden.

ja tokYo hotel :puh:

ik luister het weleens, vind het jammer dat ze durch den monsun hebben verpest om het ook in het engels te gaan zingen, de leadzanger vind ik een beetje TE meidenachtig worden, in de duitse clip van durch den monsun is die nog jonger en ziet het er nog normaal uit.

als het goed is komen ze ook binnekort naar nederland toe, weet alleen nog niet of ik er wel heenga.

vind alleen *ben vergeten wat die speelt* die gozer met dreadlocks cool haar hebben :puh:

ander mooi nummer van hun is : wenn nicht mehr geht en rette mich

Ik ben het eigenlijk wel met je eens. Durch den Munson is veel mooier dan Monsoon. Bij Monsoon hoor ik ze amper in het engels zingen. Voor mij is dit gewoon wat brabbelen, alleen 'through the monsoon' is te verstaan :(

Ik vind die haren van die gitarist vet.

Zoals iedereen al zij:

Ze kunnen totaal niet in het engels zingen -.-

Ik ben er sowieso al geen fan van.

Ik hou meer van andere muziek stijlen.

Die is echt gewoon te ranzig...Bah.

Dit is absoluut niet mijn stijl muziek..

IK ga met Robertpsv mee , nee als ik iets iet goed vind is dat het wel :duh:

Het is niet echt mijn muziek !

Maar warom de naam Tokio Hotel ? slaat tog nergens op :bonk:

Guest
This topic is now closed to further replies.

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.