Jump to content
Geplaatst:
comment_692315

dp_060124_bandnamen_tokio.jpg

Op dit moment staan ze in de hitlijsten met hun nummer Monsoon, een Engelstalige versie van Durch den Monsun. :dans:

Het beste uit Duitsland sinds Dennie Christian!

• Reacties 282
  • Bezichtigingen 23.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_797813

Tokio Hotel is maar voor 1 ding goed.

In de videoclip van " Moonsoon " speelt Tom -nadat ze uit de helikopter zijn gesprongen- op een heerlijke, supermooie goedklinkte Gibson Les Paul - Special - New Century. De bangelijkste gitaar van heel het universum :*D Met een spiegelplaat erop ^^! Lekker duur, maar terecht!

Voor de rest vind ik Tokio Hotel maar snullen :) .

Frusciante.

Bewerkt: door Frusciante

Geplaatst:
comment_797829

Ik vond die zangeres op het eerste zicht wel een lekker wijf

WTF IS DAT EEN JONGEN

maw tokio hotel sucks!!!

Ze verpesten gwn die zalige petten die ze hebben

Geplaatst:
comment_798377
Tokio Hotel is maar voor 1 ding goed.

In de videoclip van " Moonsoon " speelt Tom -nadat ze uit de helikopter zijn gesprongen- op een heerlijke, supermooie goedklinkte Gibson Les Paul - Special - New Century. De bangelijkste gitaar van heel het universum :*D Met een spiegelplaat erop ^^! Lekker duur, maar terecht!

Voor de rest vind ik Tokio Hotel maar snullen :) .

Ik vind het een afgrijselijk ding :clown:

Maar ligt het aan mij of lijkt Tokio Hotel alweer minder populair te worden? Er is laatst een concert van ze in Amsterdam geweest maar verder hoor ik (gelukkig!) vrij weinig meer van ze.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_798387

Jongens, kunnen we dit topic niet af laten zakken in de vergetelheid. Ik schaam me er een beetje voor. Bij iedere kick word ik weer met mijn jeugdzonden geconfronteerd.

Geplaatst:
comment_799450

Ja het zijn manweifen , sorry maar ik vind het niet normaal dat mensen deze herrie muziek noemen. Ik weet niet hoe het met de jeugd van tegenwoordig gaat , ontspannende muziek noem ik pas echt muziek.

Geplaatst:
comment_799457
Ja het zijn manweifen , sorry maar ik vind het niet normaal dat mensen deze herrie muziek noemen. Ik weet niet hoe het met de jeugd van tegenwoordig gaat , ontspannende muziek noem ik pas echt muziek.

Jij durft te spreken over de jeugd van tegenwoordig? Je bent net een half jaar 14. :7

Geplaatst:
comment_801974
En? Ik hou toch niet van deze herrie of wel , trouwens je kan goed tellen Froop. ^_^

En? Kom op Henkje, je moet de jeugd nog doorkomen, ga nou niet doen alsof je de intelligentste bent. :7

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_812780

Dan geeft iedereen zijn reactie. Doe ik het maar ook ^_^ . Ik vind Tokio Hotel op eerste gezicht niks, behalve dat ze als 2 druppels water op vrouwen lijken ^_^ . De liedje Monsoon vond ik best wel goed. De clip zelf was ook wel goed gemaakt :Y. Ja, wat moet ik nog meer zeggen?

Geplaatst:
comment_812814
En? Ik hou toch niet van deze herrie of wel , trouwens je kan goed tellen Froop. ^_^

En? Kom op Henkje, je moet de jeugd nog doorkomen, ga nou niet doen alsof je de intelligentste bent. :7

jij bent net zo hard 14 :duh:

Geplaatst:
comment_812818

jij bent net zo hard 14 :duh:

Hoor jij Froop ergens "die jeugd van tegenwoordig" zeggen?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.