Jump to content
Geplaatst:
comment_692315

dp_060124_bandnamen_tokio.jpg

Op dit moment staan ze in de hitlijsten met hun nummer Monsoon, een Engelstalige versie van Durch den Monsun. :dans:

Het beste uit Duitsland sinds Dennie Christian!

• Reacties 282
  • Bezichtigingen 23.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_948074
Zozo dat is ook weer duidelijk :puh:. Ben blij dat ik er de laatste tijd nix meer van hoor.

Ja, dat valt me ook op :?

Dat is denk ik te wijten aan hun (veel te )snel stijgende succes; dat is nooit goed voor een band.

Succes? De enige fans zijn randdebielen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_948169
Zozo dat is ook weer duidelijk :puh:. Ben blij dat ik er de laatste tijd nix meer van hoor.

Dat is denk ik te wijten aan hun (veel te )snel stijgende succes; dat is nooit goed voor een band.

Wat zei je? Ik verstond het niet goed, dat laatste.

Geplaatst:
comment_949225

Jazeker, succes.

Die jongens(denk ik) zijn razend populair geweest! Op TMF met Rate The Video kregen ze met ready, Set, Go kregen ze verdorie een 8/10!

En die merchandising! Ik ging vorig jaar naar Frankrijk en wat zag ik op de markt: Een kraampje vol T-Shirts van TH! Ze verdrongen verodrie de oude rockers zoals Led Zepelin, AC/DC, Guns 'n Roses,... Die hingen ergens vanachter tegen de rand.

Geplaatst:
comment_949507

Of je stront in je oren hebt! Komt natuurlijk omdat je Tokio Hotel zo hard zet...
Geplaatst:
comment_949523

Of je stront in je oren hebt! Komt natuurlijk omdat je Tokio Hotel zo hard zet...

Ja met dat kattengejank zou ik ook doof worden :puh:

Geplaatst:
comment_949799

Ja met dat kattengejank zou ik ook doof worden :puh:

Jaja, die smaak van onze nils. Net kattepis...

Geplaatst:
comment_950960
Mjh volgens mij is de conclusie nu wel al dat iedereen ze slecht vind :puh:

Wrong! Mensen vinden niet dat ze slecht zijn, ze zijn slecht!

Die rastagast, die bleeert maar wat, en die andere gasten, als die iemand laten zingen die weet wat ie lult, zouden ze een stuk beter zijn.

Greet

Geplaatst:
comment_951548

ik citeer Antwerps komiek Alex Agnew.....

"Ik had mij al vier keer afgerukt op de foto's van Tokio Hotel tot ik doorhad dat de zanger een kerel was genaamd Bill"

:schater: hoe komt hij er toch op :D zalige stand up comedian die lacht met bepaalde hypes :puh:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_951578

Ik vind het maar goedkoop scoren en parasiteren op het succes van een populaire rockband.

Bewerkt: door NilsHolgersson

Geplaatst:
comment_952382
ik citeer Antwerps komiek Alex Agnew.....

"Ik had mij al vier keer afgerukt op de foto's van Tokio Hotel tot ik doorhad dat de zanger een kerel was genaamd Bill"

:schater: hoe komt hij er toch op :D zalige stand up comedian die lacht met bepaalde hypes :puh:

Huh? Wanneer zei hij dat :puh: Niet in zijn nieuwste show althans, of ondertussen miscchien wel?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.