Jump to content
Geplaatst:
comment_692716

Denk dat je als er Teminste -TNT- in het spel zit denk je dan dat je gebouwen voor de helft of een klein stukje of gewoon helemaal denk je dat je dan dat je het kan opblazen?

Of denk je van niet maar dat je dat in een paar missies een paar gebouwen moet opblazen?

Ik denk het allebei wel. Als het echt realistish moet doen het dan zo :bier:

Wat vinden jullie ervan??

-ScOrp1 :sigaar:

Bewerkt: door -ScOrp1

Featured Replies

Geplaatst:
comment_693219

als er maar een paar gebouwen zijn die je kan opblazen, is de lol er ook snel af denk ik. :zz:

wat wel een oplossing is:

je kan alles gewoon opblazen, maar dan niet het hele gebouw, slechts een muur per explosie;

de TNT (of C4..) is zeer schaars, als ze daar een verhaal om heen kunne maken. _O_

en ik denk dat het onzin is dat het spel verboden wordt, omdat je gebouwen kan opblazen. dan zou het eerder verboden worden omdat je "onschuldige burgers" kan neerschieten. denk ik zo ^_^

Geplaatst:
comment_693300

Waarom denk je dat in GTA III de aanslag missies eruit gehaald zijn?

Trouwens, de burgers bestaan niet. ze zijn fictief. De gebouwen(sommige dan) bestaan echter wel. Zou dat dus misschien een reden kunnen zijn dat er geen aanslagen gepleegd mogen worden?

Geplaatst:
comment_693333

Het zou niet realistisch zijn als je vanalles kon opblazen, oke.. het kunnen opblazen wel maar het uitvoeren niet, want dat gebeurd niet, ook niet in New York

Geplaatst:
comment_693357
Waarom denk je dat in GTA III de aanslag missies eruit gehaald zijn?

Trouwens, de burgers bestaan niet. ze zijn fictief. De gebouwen(sommige dan) bestaan echter wel. Zou dat dus misschien een reden kunnen zijn dat er geen aanslagen gepleegd mogen worden?

hmm dar heb je een punt..

maar dan zou et nog onzin zijn om dat te verbieden.

Geplaatst:
comment_693373

Als je alle gebouwen opblaast dan heb je ook gelijk de sfeer opgeblazen.

Want dan staan overal verwoeste gebouwen en dat vind ik geen goeie GTA sfeer

Maar die granaten en auo-bommen zijn wel leuk om er in te hebben

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.