November 16, 200322 yr Ik vind het echt cool dat IJsvogel en later vele andere MTA zijn gaan maken. Er zitten nog kleine foutjes in het spel, maar verder is het cool! Dit moeten jullie echt ook gaan spelen! Ik hoop dat het MTA team zo door gaat met het ontwikkelen. Ook vind ik het fijn dat Rockstar games helemaal achter MTA staat. MTA kan je downloaden op http://www.gtagames.nl/vcmod.php
November 16, 200322 yr mods kan je wel gebruiken hoor, moetje alleen speciale hebben . PS> mta is ook soms irri want crasht steeds <_<
November 16, 200322 yr Hier heb ik wat oplossingen neer gezet tegen crashen http://www.gtagames.nl/forum/index.php?showtopic=48 met snelle PC en snel internet hoort MTA bijna nooit te crashen.
November 16, 200322 yr Author Ja MTA is beter dan gtatournament. Het is ook veel beter georganiseerd.
November 19, 200322 yr Author Ja inderdaad en dat is maar goed ook anders konden wij geen GTA over het internet spelen. B)
December 3, 200322 yr Mta is ook duidelijker met hoe je het installeert enzo . Gta tournament kreegik geneens aan de praat!
December 3, 200322 yr Mta is ook duidelijker met hoe je het installeert enzo . Gta tournament kreegik geneens aan de praat! Zekers! MTA heeft ook een goed Nederlands hulp forum (dit forum) Iedergeval MTA is beter!
January 13, 200422 yr tis echt cool vooral als je in een team speelt ik heb nu een team met 5 spelers gemaakt en dat is echt cool. alleen de cheaters zijn niet leuk. ik kan daar echt niet tegen :angry:
January 13, 200422 yr MTA is bezig met een super oplossing! Dat niemand meer kan cheaten! Het komt uit rond maart/april Hoe het systeem werkt zeg ik niet maar niemand kan dan meer mods, cracks en cheats gebruiken. En wie het wel doet wordt gebanned :lol:
January 14, 200422 yr das nou mooi k hoop dat het werkt. maat goed meestal heb je altijd wel crakcers die door de beveiliging heen komen.
January 14, 200422 yr geen idee maar dat komt omdat er bij mij welke groep ik ook aanklik incompitable version kom te staan iemand weet hoe dit komt?
Ik vindt MTA wel cool alleen 1 nadeel je kan geen mods gebruiken.