Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Radio in GTA

* rein storytechnisch soll GTA IV deutlich anspruchsvoller als seine Vorgänger werden

* auch wenn wieder hübsche Frauen von großer Wichtigkeit sind, verfällt das Spiel nicht in eine Liebesgeschichte

* die KI der Polizisten ist ausgereifter denn je

* die atemberaubende Grafik wird durch eine realistische Physik-Engine unterstützt, so soll es möglich sein, Balken auf Gegner zu werfen oder Stützbalken zu zerstören, sodass die Feinde durch Trümmer Schaden erleiden

* trotz der geringeren Größe zu San Andreas gibt es viel mehr zu entdecken, man kann auf Dächer steigen und Keller betreten

* da die allgemeine Stimmung und Atmosphäre im Spiel recht düster ist, ist der Humor etwas dezenter als zuvor

* realistischer ist auch der Autodiebstahl, per Knopfdruck wird die Scheibe eingeschlagen und die Tür gekonnt von innen geöffnet

* sitzen dabei noch Leute im Auto, soll es wild daher gehen

* die Animationen der Fahrzeuge sollen denen eines Rennspiels um nichts nachstehen

* die Radiosender decken u.a. die 70er, 80er sowie die 90er ab und spielen auch modernen Rap und Rock

* man muss nicht mehr quer durch die Stadt fahren um Aufträge anzunehmen, wozu hat man ein Handy?

* im Multiplayer-Bereich soll es neben den normalen Missionen auch einen Koop-Modus geben, so ist ein gemeinsamer Bankraub oder ein illegales Rennen nicht auszuschließen

* es ist noch nicht sicher, ob der Protagonist von Anfang an uneingeschränkten Zugang in Liberty City hat, oder oder ob man sich die einzelnen Stadtteile wie gewohnt freispielen muss

* auch wenn die Stadt groß ist und es viel zu erkunden gibt, so kann man doch nicht alle Häuser betreten

* Dan Houser meint, es würde keinen Sinn machen, da nur wenige Gebäude von Relevanz sind

* zumindest für die Xbox 360-Version soll es Downloads geben, ob kostenpflichtig oder nicht ist noch unbekannt, ebenso was alles heruntergeladen werden kann (evtl. neue Autos und Auftraggeber)

bron: GTAInside

vertaling van het dikgedrukte stukje.

De radiozenders hebben o.a. jaren 70, 80 en 90 muziek maar ze spelen ook moderne rap & rock.

wat vind je hier nou van?

Edited by Da Phoenix

  • Replies 102
  • Views 7.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Radiozenders in GTA 128 members have voted

  1. 1. Leuk keuze van Rockstar qua muziek

    • Ja
      92%
      104
    • Nee
      7%
      9

Please sign in or register to vote in this poll.

Featured Replies

Vet :D Ik ben echt helemaal fan van de muziek uit die jaren, vooral '80, en dan met name de rock! Dus dat komt helemaal goed :bier:

Edit: Ik denk dat iedereen wel radio wil in GTA, dus je poll is niet echt een hele goed poll. Misschien kun je hem wat uitbreiden met bijv. "muziek terwijl je loopt" of zo iets dergelijks

Edited by DonLeone

geweldig. :D:D

genoeg variatie aan muziek dus. Hopelijk weer een rock station zoals K/DST

khoop dat er wat meer "radio X" -stijl radio zenders komen 8)

maar khoop ook op een iPod achtig iets, en anders gewoon een walk radio

:dans:

Ik vind het Geweldig :dans:

Als er maar wel de R* humor in blijft zitten :schater:

Maakt mij niet uit wat voor muziek erin zit, zolang de radio zelf er maar in zit... ;)

  • Author
Vet :D Ik ben echt helemaal fan van de muziek uit die jaren, vooral '80, en dan met name de rock! Dus dat komt helemaal goed :bier:

Edit: Ik denk dat iedereen wel radio wil in GTA, dus je poll is niet echt een hele goed poll. Misschien kun je hem wat uitbreiden met bijv. "muziek terwijl je loopt" of zo iets dergelijks

zo goed?

Rap?!

Jeugd van tegenwoordig zeg :puh:

Neej grapje! Natuurlijk is dat leuk... Zeker is deze tijd! :D

voor mij maakt het nie veel uit alleen niet te veel van die oude muziek want het speelt zich af in het heden

mss dat ze er ook wat techno mogen insteken :eten:

dan is het pas feest :dans::D8)

Ik vind de diversiteit van de radiozenders in de GTA-serie een groote plus. Zo heb je voor ieder wat wils.

Geef mij maar V-Rock !!! :bier:

Edited by mad_ce

'k hoop dat er ook jumpstyle in voor komt

trouwens ik heb ergens gelezen dat er mischien een mp3 in gtaIV vooorkomt

voor mij maakt het nie veel uit alleen niet te veel van die oude muziek want het speelt zich af in het heden

mss dat ze er ook wat techno mogen insteken :eten:

dan is het pas feest :dans::D8)

Kijk dat zou chill zijn

beetje muziek die nu veel gedraaid wordt gregor salto, erik-e

je hoort toch bijna nooit meer jaren 70 en 80 muziek

Jumpstyle is ongelofelijk ***. Veel rap trouwens ook. Heel die Ali B shit slaat echt helemaal nergens op. Eigenlijk vind ik Eminem een van de weinigen die wél een beetje kan rappen. Dat is tenminste niet zo van die wannabe niggah rap. Anyway, met de rock zal het helemaal goed komen. Het zal waarschijnlijk geen bekende muziek waren, omdat Rockstar liever sfeerbijdragende dan durelicensiedragende muziek had. Toch hoop ik op wat Iron Maiden, Guns 'n Roses, Alice Cooper e.d. En mocht er wat meer modernere muziek in komen, dan hoop ik op wat Greenday, Linkin Park, RHCP e.d.

Zolang je ook maar radio kan luisteren tijdens het lopen (wss via mp3-speler op je mobiel), want dat je ineens geen muziek meer had puur omdat je uit je auto stapte werd vrij irritant op den duur.

De Poll is trouwens volgens mij nog niet echt aangepast, hoewel Da Phoenix in zijn bericht van 16:56:29 van vandaag wel die indruk wekt. Ik kan me natuurlijk vergissen. Oké ;)

Edited by K.O.

  • Author

Hij is wel veranderd want eerst stond er Radio in GTA.

de vraag was Leuk?.

Wel goed !

Zolang er maar geen Hardcore en Jumpstyle inzit ! :bier:

Wel goed !

Zolang er maar geen Hardcore en Jumpstyle inzit ! :bier:

Je vergeet 'rap' :puh:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.