June 3, 200719 yr Ik vind de PS2 nog wel leuk er zijn ook wel leuke spellen nog voor de PS2. En jullie.
June 3, 200719 yr Ik vind de PS2 ook nog leuk, hoewel de PS3 leuker is met zijn harde schijf en Bleutooth enzo, maar wel heel duur(E600). Maar ik heb de mijne verkocht, en haal een mooie PSP, om overal GTA te doen, en andere spellen
June 3, 200719 yr Ik vind de PS2 nog steeds een prachtdingetje, zelfs nu met alle (belachelijk dure) next-gen consoles. Er zijn nog steeds mooie spellen voor te krijgen, met soms zelfs heel mooie graphics. En zelfs áls ik een PS3 ga kopen, dan hou ik m'n PS2 gewoon, voor het geval de PS3 niet al m'n PS2 spellen af kan spelen.
June 3, 200719 yr Author Ik heb de PS2 ook naast mij computer staat een tv ken ik op spelen en computeren.
June 3, 200719 yr playstation 2 is gewoon nog super. Ben van plan om nog geen andere console te kopen. En ik heb ook supergames. Maar wat minder is dat er waarschijnlijk geen gta games meer komen op de ps2
June 3, 200719 yr Ik vidn het uiteraard nog een leuke console. Denk dan aan de spellen GTA Sa Test Drive en God Of War II Maar als ik een PS3 krijg/Koop dan gaat hij weg, Want een PS3 kan ook alle PS2 spellen spelen!
June 4, 200719 yr nou de ps3 kan niet alle ps2 spellen afspelen hoor, er bestaat een lijst op internet waar opstaat welk spel wel en niet te spelen is. uit mijn hoofd weet ik dat GTA SA niet 100% werkt, de rest wel dacht ik. ontopic: ik vind de ps2 ook nog een mooi aparaatje, alleen ga over een korte tijd toch de ps3 aanschaffen, omdat ik gewoon next gen wil gamen en ook GTA IV.
June 7, 200719 yr ik heb zelf ook nog een ps2 want da vind ik veel fijner maar er komen naar een tijdje tog alleen nog maar spellen voor de pc , xbox360 , ps3 dus ik denk dat ik tog een keer een ps3 aanschaf .
June 7, 200719 yr Ikzelf heb een PS2 gekregen toen ik 6 was (Normaal 2), ik ben er erg trots op, en speel er ook mee. Om eerlijk te zijn Vind ik het beter dan de XBOX en PC[/font] * XBOX gaat nog, maar PC niet meer...[/font]
June 9, 200719 yr Welke kleur PS2 vinden jullie mooi dan ik silver. ik vind zilver mooier maar die is duurder dan zwart dus heb k gwoon zwart gepakt Edited June 9, 200719 yr by IronBullet
June 9, 200719 yr Ik vind de ps2 ook nog kikke. Ik was er vroeger zo blij mee Maar er zijn nog hele leuke spellen voor hoor Vriendelijke groet stijn PS als je nou nog een ps2 koopt. Zou ik je eerder een ps3 aanraden!
June 9, 200719 yr Ja tuurlijk vind ik de PS2 nog leuk. Er kunnen duizenden spellen op en doet het uitstekend. Zover ik weet verschilt de PS3 amper van de PS2.
June 9, 200718 yr Ik heb net Batllefield 2 online gespeeld op de ps2. En ik moet zeggen het was zeker leuk. Ik zal nu wel wat meer weer op de ps2 zitten
Ik vind de PS2 nog wel leuk er zijn ook wel leuke spellen nog voor de PS2.
En jullie.