Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

ik krijg het telefoontje niet van de missie Yay Ka-Boom-Boom

ik krijg dat telefoontje niet wat ik ook doe en de missies van zero zijn best moeilijk:P wie kan mij verder helpen?

Featured Replies

Je kan de missie Yay Ka-Boom-Boom nadat je de missie The Da Nang Thang van woozie hebt voltooid, dit is o.a. besproken in dit topic, je kan rechtsboven de zoekfunctie gebruiken als je iets zoek, vaak is het al besproken in een topic 0_0 .

Je hoeft de Zero missies niet te doen om de storyline te voltooien ze zijn puur voor de lol en nodig om de 100% te halen.

Ik weet niet precies bij welke missie van Zero je bent maar bij de eerste; Air Raid moet je van ver al schieten met je minigun en niet de hele tijd schieten maar alleen als je kans hebt om de vliegtuigjes te raken.

De missie Supply Lines moet je veel oefenen met je vliegtuigje en dan de couriers uitschakelen, je kan proberen als het vliegend niet lukt om het over de grond rijdend wel gaat, voor sommigen is het zo handig.

De missie New Model Army is ook vooral veel oefenen met je helicoptertje en als je hem een paar keer hebt gespeeld weet je wanneer je wat moet ophalen dus dan moet deze missie geen probleem zijn.

Mocht een van de missies niet lukken kan je hem aanvragen in savegame aanvraag.

Hopelijk heb ik hiermee je vragen voldoende beantwoord :) .

Edited by Jow Tommy Verceti

Je kan de missie Yay Ka-Boom-Boom nadat je de missie The Da Nang Thang van woozie hebt voltooid, dit is o.a. besproken in dit topic, je kan rechtsboven de zoekfunctie gebruiken als je iets zoek, vaak is het al besproken in een topic 0_0 .

Je hoeft de Zero missies niet te doen om de storyline te voltooien ze zijn puur voor de lol en nodig om de 100% te halen.

Ik weet niet precies bij welke missie van Zero je bent maar bij de eerste; Air Raid moet je van ver al schieten met je minigun en niet de hele tijd schieten maar alleen als je kans hebt om de vliegtuigjes te raken.

De missie Supply Lines moet je veel oefenen met je vliegtuigje en dan de couriers uitschakelen, je kan proberen als het vliegend niet lukt om het over de grond rijdend wel gaat, voor sommigen is het zo handig.

De missie New Model Army is ook vooral veel oefenen met je helicoptertje en als je hem een paar keer hebt gespeeld weet je wanneer je wat moet ophalen dus dan moet deze missie geen probleem zijn.

Mocht een van de missies niet lukken kan je hem aanvragen in savegame aanvraag.

Hopelijk heb ik hiermee je vragen voldoende beantwoord :) .

de missie model army kan je beter alle bruggen eerst bouwen voordat je de eerste bruggetje maakt dan kan je autootje ineens doorrijden

en over dat telefoontje weet ik niet sorry

  • Author

oke bedankt mensen ik weet voldoende en heb de missie gehaald alvast bedankt (slotje)

Voor als iemand dit topic leest met hetzelfde probleem: Start geen missies van Zero want dan ben je verplicht deze eerst te doen voordat je het telefoontje krijgt.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.