Jump to content
Geplaatst:
comment_729392

In een ander Topic kwam er een kleine dicussie opgang over 9/11 en dus bij deze kwam ik er bij om dit topic te openen om te kijken waar jullie in geloven.

In Amerika is het tegenwoordig al behoorlijk "in" om je tegen de regering te verzetten maar ik ben benieuwd hoe jullie het zien.

Dus bij deze :

Geloof jij dat Bush zelf voor de aanslagen heeft gezorgd op 9/11?

Onderbouw je mening met argumenten en ga niet zomaar wat loospraten aub :)

Zelf geloof ik er absoluut niet in, het laat alleen maar zien dat mensen gewoon niets te doen hebben en overal een complot achter zoeken.

Ik vind de aflevering van South Park : 1009 - Mystery of the Urinal Deuce , daarom ook erg goed :)

hier nog een site waarom ik er niet in geloof :

http://www.911myths.com/

:cya:

• Reacties 294
  • Bezichtigingen 24.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

9/11 Conspiracy 144 leden hebben gestemd

1. 1. Zit Amerika zelf achter de aanslagen van 9/11

• Ja!
      45
    • Nee, het waren gewoon een paar boze extremisten
      64
    • Geen idee!
      22
    • Wat gebeurde er op 9/11?
      6

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1705735

Jou fantasie slaat op hol kerel, denk je werkelijk dat The American Gouvernement dat in scène heeft gezet?

Moge het duidelijk zijn: leden van een extreem Islamitische groepering hebben zich in de torens geboord. Schande, en nou gaan ze een Islamitisch Cultureel Centrum bouwen bij Ground 0. Weg met de Islam, ik ben een fel tegenstander van de Islam.

Ik zeg niet dat dat mijn mening is, ik zeg het in het algemeen.

En iedereen heeft een verschillende mening over dit onderwerp.

Mensen denken dat het echt een terroristische aanslag was maar mensen denk ook dat het van binnen gebeurt is.

:)

Geplaatst:
comment_1705736

moslim extremisten hebben de aanslag gepleegd. dat is de waarheid. Lijkt me stug dat mensen werkelijk denken dat de Amerikaanse overheid dat heeft gedaan. En de reden daarvoor lijkt me ook niet duidelijk. 3000 van je eigen landgenoten doodmaken zodat je in een ver land een hele dure oorlog moet voeren die miljarden per dag kost.

Geplaatst:
comment_1705743

Jou fantasie slaat op hol kerel, denk je werkelijk dat The American Gouvernement dat in scène heeft gezet?

Moge het duidelijk zijn: leden van een extreem Islamitische groepering hebben zich in de torens geboord. Schande, en nou gaan ze een Islamitisch Cultureel Centrum bouwen bij Ground 0. Weg met de Islam, ik ben een fel tegenstander van de Islam.

Ik zeg niet dat dat mijn mening is, ik zeg het in het algemeen.

En iedereen heeft een verschillende mening over dit onderwerp.

Mensen denken dat het echt een terroristische aanslag was maar mensen denk ook dat het van binnen gebeurt is.

Akkoord, maar heeft iedereen zich niet al uitgesproken over dit onderwerp? Beter een discussie te voeren over de de belachelijke plannen voor de bouw van een moskee bij Ground 0. :)

Geplaatst:
comment_1705744

Wat ik daarmee bedoel is dat mensen denken dat een deel van de overheid liegt over wat er precies gebeurt is.

Zoals over dit:

Het vliegtuig wat in het Pentagon gevlogen zou zijn is nooit gezien.

Het gat in de muur van het gebouw was ook veel te klein voor een groot vliegtuig.

De camera beelden van een hotel een paar blokken verder van het Pentagon zouden naar de aanslag gelijk in beslag genomen zijn omdat het had opgenomen wat er echt bij het Pentagon was gebeurt.

Bewerkt: door PrioXCoMBo

Geplaatst:
comment_1705766

Er zijn een groep extremistische moslims een paar vliegtuigen in gestapt, hebben die overmeesterd en zijn ingeslagen op verschillende Amerikaanse gebouwen met als doel zoveel mogelijk onschuldige Amerikanen te doden.

Geplaatst:
comment_1705768

Heb juist nog het nieuws gelezen;

"Obama steunt moskee op Ground Zero"

Ik geef hem gelijk dat iedereen zijn geloof mag uitoefenen, maar op die plaats waar door Islamitische extremisten duizenden Amerikaanse burgers ten val zijn gekomen, vind ik dat gewoon een schande...

Geplaatst:
comment_1706525

Hmm, Onmogelijk om met een vliegtuig zo een gat te maken zou ik niet zeggen. Het soort staal waar die gebouwen van gemaakt zijn is taai staal wat tevens zacht is en het aluminium van zo een vliegtuig is kwaliteitsmateriaal hoor, niet hetzelfde als dat van een kookpot. Maar dit kan mss niet voor zo grote gaten zorgen, nee. Maar, ook een nog niet te vergeten boosdoener is de druk, bij de impact zullen er relatief grote drukken ontstaan zijn door de explosie van de brandsrof van die vliegtuigen. Die drukken kunnen als ze groot genoeg zijn met gemak een groot deel van de plafonds en vloeren weggedrukken welke dan op hun beurt delen van de buitenmuren hebben meegesleurd en zo de gaten groter gemaakt hebben.

En over die stofwolken, die zullen veroorzaakt zijn door verzakkingen in het gebouw ajja. Lucht kan heel verwoestend zijn.

Verder geloof ik er niet veel van dat de USA dit zelf zou gedaan hebben. Om zo een operatie op te zetten heb je honderden mensen nodig die alles regelen, je moet mensen omkopen en dergelijke. Ja en het zal wel dat die dan allemaal hun monden zouden kunnen houden :cab: .

En zo zijn er nog veel meer redenen die dat complot tegenspreken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.