Geplaatst: 29 juli 200717 jaren comment_743519 Ik heb een vraag over het gebruik van meerdere textures. Stel je voor, je hebt twee textures. Dan moet je dus in je editable poly vlakken selecteren ==> Map Material toevoegen met daarin de BMP van je texture Zo heb je bijv. 2X een Map Material toegevoegd. Stel je voor, die zijn totaal niet goed gedraaid en gescaled. Dan moet er dus gewerkt worden met de UVW map. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik van die ene groep polys de texture kan draaien, verkleinen enz. En dus ook van de andere groep? Los van elkaar En het uiteraard ook werken ingame bedankt
Geplaatst: 31 juli 200717 jaren comment_744472 Door de 2 groepen polygonen een verschillende texture (gewoon door 2 verschillende bolletjes te gebruiken) te geven en deze vervolgens te 'Unwrap UVW'-en. Draaien, scalen en alles wat je wilt kan je super makkelijk doen met deze functie. Je kan hem zeg maar alles mee doen wat je wil (qua texture positie dan). Mijn colega, Wazuup heeft een tijdje geleden er een handige tutorial over gemaakt. Tutorial Unwrap UVW. Vriendelijke groeten, DaBeast
Ik heb een vraag over het gebruik van meerdere textures.
Stel je voor, je hebt twee textures.
Dan moet je dus in je editable poly vlakken selecteren ==> Map Material toevoegen met daarin de BMP van je texture
Zo heb je bijv. 2X een Map Material toegevoegd.
Stel je voor, die zijn totaal niet goed gedraaid en gescaled.
Dan moet er dus gewerkt worden met de UVW map.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik van die ene groep polys de texture kan draaien, verkleinen enz. En dus ook van de andere groep? Los van elkaar
En het uiteraard ook werken ingame
bedankt