Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_748057 ik wou zelf een t-shirt ontwerpen, maar het lukte niet.. kan iemand het voor me doen ?
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_748071 Asteblaf! Momenteel vervangt ie de bbjersey.txd. Deze kun je kopen bij ProLaps als je m nog niet hebt. Replace de oude bbjersey.txd in de player.img met de nieuwe (aan de hand van bijv IMG Tool 2.0) en rebuild archive. Edit: bijlagen doen een beetje vaag, ik upload m ff via RapidShare ofzo Download m HIER. Zo leer je er zelf overigens niet zo veel van. In de Master Tutorial List staan hele duidelijke tutorials voor het vervangen van een texture. Heb je die al geprobeerd? Bewerkt: 5 augustus 200717 jaren door K.O.
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren Auteur comment_748157 zal later eens kijken, dankjewel, ik ga hem nu testen, als hij niet werkt, zal ik een prt scr sturen
Geplaatst: 5 augustus 200717 jaren comment_748223 Zetix, graag voortaan requests doen in het modding request topic in ''overige showroom''.
ik wou zelf een t-shirt ontwerpen, maar het lukte niet.. kan iemand het voor me doen ?