Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67338 Ik weet dat er al enkele topics zijn over screens. Graag zou ik en misschien ook jullie dit topic gebruiken om screens te plaatsen Anders staat straks het Advance forum vol met topics over screenshots. Zo kunnen we bijvoorbeeld ook een Special topic maken over filmpjes of wat dan ook Ik zal meerdere posts moeten plaatsen anders kan ik ze niet allemaal plaatsen. Het is dus ook de bedoeling dat hier alleen screens worden geplaatst en niet offtopic posts Nou ik ben al aan het shotten geweest. @Joriz Je kan deze screens ook wel bij de screenshots pagina zetten op gtagames.nl. Als je dit wilt doen moet je het maar even melden , want dan zet ik overal het logo op Mijn screens: Bewerkt: 23 december 200420 jaren door San Andreas Boy
Geplaatst: 23 december 200420 jaren Auteur comment_67339 Bewerkt: 23 december 200420 jaren door San Andreas Boy
Geplaatst: 23 december 200420 jaren Auteur comment_67341 Meer screens zullen uiteraard volgen. Alle rechten voorbehouden. Deze Screenshots zijn gemaakt door Scott en vanaf nu eigendom van gtagames.nl Bewerkt: 23 december 200420 jaren door San Andreas Boy
Geplaatst: 23 december 200420 jaren Auteur comment_67345 Ik zal vanmiddag als ik uit school kom ,meer screens maken en plaatsen.
Geplaatst: 23 december 200420 jaren Auteur comment_67545 Bewerkt: 23 december 200420 jaren door San Andreas Boy
Geplaatst: 22 januari 200520 jaren comment_85158 Hey Scott wil je me helpen met mn GTA Advance video walktrough ? Je maakt opnames van ELKE Missie die je doet en tuur die naar mij , ik heb al 4 missies op genomen. Freek
Geplaatst: 22 januari 200520 jaren Auteur comment_85367 Hey Scott wil je me helpen met mn GTA Advance video walktrough ?Je maakt opnames van ELKE Missie die je doet en tuur die naar mij , ik heb al 4 missies op genomen. Freek Momenteel heb ik echt geen tijd om een walktrough te maken. Sorry , maar misschien wil iemand anders je helpen.
Geplaatst: 10 februari 200520 jaren comment_94448 :lol: Zó hé, weet je hoeveel screens dat zijn. Als ik er één video van maak en ik ga er naar kijken heb ik het complete spel al gezien. Óf was dit alleen een intro en ga je nóg 20 x zó veel screens plaatsen?
Geplaatst: 26 februari 200520 jaren comment_101128 zo scott16 wat dacht je ik zet even wat screens erop t lijkt wel een oude film dat ook per tekening ging! :lol:
Geplaatst: 29 april 200520 jaren comment_131394 Idd Mjah is wel leuk voor de mensen die GTA Advance niet zo goed kennen Had ook nog nie zoveel screens gezien, nu hebk er meteen 50 gesien
Geplaatst: 27 mei 200520 jaren comment_145965 Staan genoeg screens hier in dit topic jah... :lol: Lijkt ook net op een tekening in zon boekje waar op elke blz een ander plaatje staat waarmee je met je duim zo langs moet risten Maar ik heb toch nog steeds liever San Andreas :lol:
Ik weet dat er al enkele topics zijn over screens.
Graag zou ik en misschien ook jullie dit topic gebruiken om screens te plaatsen
Anders staat straks het Advance forum vol met topics over screenshots.
Zo kunnen we bijvoorbeeld ook een Special topic maken over filmpjes of wat dan ook
Ik zal meerdere posts moeten plaatsen anders kan ik ze niet allemaal plaatsen.
Het is dus ook de bedoeling dat hier alleen screens worden geplaatst en niet offtopic posts
Nou ik ben al aan het shotten geweest.
@Joriz
Je kan deze screens ook wel bij de screenshots pagina zetten op gtagames.nl.
Als je dit wilt doen moet je het maar even melden , want dan zet ik overal het logo op
Mijn screens:
Bewerkt: door San Andreas Boy