Geplaatst: 23 december 200420 jaren comment_67338 Ik weet dat er al enkele topics zijn over screens. Graag zou ik en misschien ook jullie dit topic gebruiken om screens te plaatsen Anders staat straks het Advance forum vol met topics over screenshots. Zo kunnen we bijvoorbeeld ook een Special topic maken over filmpjes of wat dan ook Ik zal meerdere posts moeten plaatsen anders kan ik ze niet allemaal plaatsen. Het is dus ook de bedoeling dat hier alleen screens worden geplaatst en niet offtopic posts Nou ik ben al aan het shotten geweest. @Joriz Je kan deze screens ook wel bij de screenshots pagina zetten op gtagames.nl. Als je dit wilt doen moet je het maar even melden , want dan zet ik overal het logo op Mijn screens: Bewerkt: 23 december 200420 jaren door San Andreas Boy
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_170727 ik ga proberen screens te maken en op deze site te zetten.
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_171206 ik ga proberen screens te maken en op deze site te zetten. Ok, één vraagje; Hoe?
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_171229 Ik denk met een Emulator, daarmee kan je BV gameboy spellen op de PC spelen. Maar dat ik volgens mij niet legaal.
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_171230 Ik denk met een Emulator, daarmee kan je BV gameboy spellen op de PC spelen.Maar dat ik volgens mij niet legaal. Een emulator is inderdaad illegaal. Meestal geeft het ook nog eens slechte kwaliteit. Maar aangezien GTA Advance ook niet van hoge kwaliteit is zou het nog wel eens lukken.
Geplaatst: 3 juli 200519 jaren comment_171254 Ik denk met een Emulator, daarmee kan je BV gameboy spellen op de PC spelen.Maar dat ik volgens mij niet legaal. Een emulator is inderdaad illegaal. Meestal geeft het ook nog eens slechte kwaliteit. Maar aangezien GTA Advance ook niet van hoge kwaliteit is zou het nog wel eens lukken. Als je GTA Advance en GameBoy Advance in je bezit hebt, legaal, dan mag je gewoon een emulator en een gedownload spel gebruiken voor doeleinden zoals deze
Ik weet dat er al enkele topics zijn over screens.
Graag zou ik en misschien ook jullie dit topic gebruiken om screens te plaatsen
Anders staat straks het Advance forum vol met topics over screenshots.
Zo kunnen we bijvoorbeeld ook een Special topic maken over filmpjes of wat dan ook
Ik zal meerdere posts moeten plaatsen anders kan ik ze niet allemaal plaatsen.
Het is dus ook de bedoeling dat hier alleen screens worden geplaatst en niet offtopic posts
Nou ik ben al aan het shotten geweest.
@Joriz
Je kan deze screens ook wel bij de screenshots pagina zetten op gtagames.nl.
Als je dit wilt doen moet je het maar even melden , want dan zet ik overal het logo op
Mijn screens:
Bewerkt: door San Andreas Boy