Jump to content
Geplaatst:
comment_748998

hoi,

ik probeer wat ramps in men script neer te zetten maar dat wil nie thelemaal lukken. Ik maak eerst eeen race in mta met 1 ramp en haal dan dit uit dat bestand:

<position>-1302.380371 -41.886585 14.445755</position>

<rotation>2.356194 0.000000 0.000000</rotation>

<model>1634</model>

dan maak ik daar dit van:

AddStaticObject(-1302.380371, -41.886585, 14.445755,2.356194, 0.000000, 0.000000); //stuntramp

en dan zet ik dat zo in mijn script:

public OnGameModeInit()

{

// Don't use these lines if it's a filterscript

SetGameModeText("Daan's stunting place");

AddPlayerClass(0,-1238.0060,3.0357,14.1484,134.5252,0,0,0,0,0,0); //

AddStaticVehicle(556,-1260.2593,16.9999,14.5234,134.1671,1,1); //

AddStaticVehicle(556,-1264.8954,21.3219,14.5234,134.6784,1,1); //

AddStaticVehicle(556,-1268.9680,25.0246,14.4908,134.8859,1,1); //

AddStaticVehicle(556,-1272.8346,28.5449,14.4957,136.2009,1,1); //

AddStaticVehicle(556,-1275.6005,32.5613,14.5234,132.3422,1,1); //

AddStaticVehicle(447,-1235.9930,-9.8355,14.1620,44.9423,75,2); //

AddStaticVehicle(447,-1230.0546,-3.4159,14.1630,46.4136,75,2); //

AddStaticVehicle(417,-1224.0790,-25.6703,14.2442,44.1600,0,0); //

AddStaticVehicle(417,-1210.3376,-11.6836,14.2322,26.9305,0,0); //

AddStaticVehicle(520,-1348.1632,-200.1660,14.8825,328.5714,0,0); //

AddStaticVehicle(520,-1359.7025,-190.8281,15.0809,332.1071,0,0); //

AddStaticVehicle(520,-1335.2448,-207.0128,15.2861,319.4508,0,0); //

AddStaticVehicle(520,-1325.8436,-219.1156,15.1104,328.5981,0,0); //

AddStaticVehicle(519,-1219.9989,-150.8723,15.0439,158.9086,1,1); //

AddStaticVehicle(519,-1198.4971,-158.4466,15.0672,162.5118,1,1); //

AddStaticVehicle(519,-1178.4000,-162.7697,15.0668,163.3960,1,1); //

AddStaticVehicle(548,-1185.1394,45.4410,15.7880,37.7877,1,1); //

AddStaticVehicle(548,-1205.5601,31.9112,15.7733,53.1298,1,1); //

AddStaticVehicle(563,-1189.9364,22.0630,14.8560,45.0175,1,6); //

AddStaticVehicle(563,-1173.5210,35.6900,15.1137,37.0765,1,6); //

AddStaticObject(-1302.380371, -41.886585, 14.445755,2.356194, 0.000000, 0.000000); //stuntramp

return 1;

}

Doe ik wat verkeerd ?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_749049

Punt 1: Je vergeet het model-id in de AddStaticObject regel.

Punt 2: Het is niet AddStaticObject, maar CreateObject

CreateObject(id, x, y, z, x-rotatie, y-rotatie, z-rotatie);

dus het wordt:

CreateObject(1634, -1302.380371, -41.886585, 14.445755,2.356194, 0.000000, 0.000000);

Bewerkt: door Sandra18[NL]

Geplaatst:
  • Auteur
comment_749178

Punt 1: Je vergeet het model-id in de AddStaticObject regel.

Punt 2: Het is niet AddStaticObject, maar CreateObject

CreateObject(id, x, y, z, x-rotatie, y-rotatie, z-rotatie);

dus het wordt:

CreateObject(1634, -1302.380371, -41.886585, 14.445755,2.356194, 0.000000, 0.000000);

Ok staat erin thx:D

hij staat alleen een andere richting op dan in men mta map hoe kan dat?

Bewerkt: door daaan_1992

Geplaatst:
  • Auteur
comment_749246

ik zal het even laten zien:

hier maak ik het in mta:

inmtavc7.th.jpg

en hier krijg ik het in samp:

insampmo3.th.jpg

en de codes in mta zijn:

<object name="object (3)">

<position>-1330.307739 -70.024834 14.867682</position>

<rotation>-2.356194 0.000000 0.000000</rotation>

<model>13641</model>

</object>

<object name="object (4)">

<position>-1339.290161 -78.609604 17.216063</position>

<rotation>0.785398 0.000000 0.000000</rotation>

<model>3996</model>

</object>

<object name="object (5)">

<position>-1293.545410 -32.990303 14.445755</position>

<rotation>2.356194 0.000000 0.000000</rotation>

<model>1634</model>

</object>

waar ik in men script dit van maak:

CreateObject(13641,-1330.307739, -70.024834, 14.867682,-2.356194, 0.000000, 0.000000);

CreateObject(3996,-1339.290161, -78.609604, 17.216063,0.785398, 0.000000, 0.000000);

CreateObject(1634,-1293.545410, -32.990303, 14.445755,2.356194, 0.000000, 0.000000);

Bewerkt: door daaan_1992

Geplaatst:
comment_749538
ok het werkt dankje _O_

maar hoe zet je wegen schuinomhoog in mta map editor?

Speel gewoon wat met de x, y en z-rotaties (laatste 3 variabelen van de CreateObject-regel)

Objecten op de juiste positie zetten kost nou eenmaal veel tijd ;)

Bewerkt: door Sandra18[NL]

Geplaatst:
  • Auteur
comment_749577
ok het werkt dankje _O_

maar hoe zet je wegen schuinomhoog in mta map editor?

Speel gewoon wat met de x, y en z-rotaties (laatste 3 variabelen van de CreateObject-regel)

Objecten op de juiste positie zetten kost nou eenmaal veel tijd ;)

duss al die maps in mta met wegen die schuiin staan zijn in script veranderd en niet gwn in map editor??

Geplaatst:
comment_749600

Sorry, daar weet ik geen antwoord op.

Ik heb zelf nooit MTA gespeeld en/of gewerkt met map-editor, en ook niet gewerkt met objecten. :$

Weet dus niet hoe het werkt.

(Alleen paar hekken gemaakt die kunnen bewegen, maar meer niet)

Bewerkt: door Sandra18[NL]

Geplaatst:
  • Auteur
comment_749744

Sorry, daar weet ik geen antwoord op.

Ik heb zelf nooit MTA gespeeld en/of gewerkt met map-editor, en ook niet gewerkt met objecten. :$

Weet dus niet hoe het werkt.

(Alleen paar hekken gemaakt die kunnen bewegen, maar meer niet)

ok bedankt voor je hulp ik vraag wel in mta forum ofzo

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.